Citat:
En fråga! Min "tjej" eller kvinnan jag ligger med vill helst ha sperman inuti sig. Hon är 40 år och frågan är hur stor risken är att hon blir gravid? Första gångerna vid hade oskyddad sex var planen att göra det en gång och så dagen-efterpiller, men ja, så glömdes det köpas...och nu har vi gjort det många gånger utan kondom, dock så har vi inte hunnit träffas i mer än en månad...Som några varit inne på i tråden är det något djuriskt skönt med oskyddad sex eller ja, att komma i tjejen utan kondom i varje fall. Märker att jag trycker mig längre in i henne (så långt det går) när jag sprutar, än jag vanligtvis brukar göra när jag har sex med kondom eller om tjejen är skyddad...Skulle aldrig i livet klara av "finska rycket"
Som det känns nu funkar det fint för mig att ha oskyddad sex med henne, just för att det känns så sexigt
. Faktiskt betydligt skönare än med en tjej som äter p-piller eller dyl. Är väl nåt biologiskt undermedvetet antar jag...Kommer detta att sluta med en sommarbebis, man undrar ju....
Som det känns nu funkar det fint för mig att ha oskyddad sex med henne, just för att det känns så sexigt
. Faktiskt betydligt skönare än med en tjej som äter p-piller eller dyl. Är väl nåt biologiskt undermedvetet antar jag...Kommer detta att sluta med en sommarbebis, man undrar ju....
Fattar inte heller hur någon fixar "finska rycket". Ska man fixa det så får man ju dra ut jättetidigt och runka tills man kommer. Har jag väl passerat "the point of no return" så blir min instinkt att komma i tjejen så stark att det inte spelar någon roll vad jag/vi bestämt innan. Jorden skulle kunna gå under men sperman kommer att sprutas djupt inne i tjejens fitta.

Har hört tjejer säga att dom också tänder extra mycket på att veta att båda parter är "oskyddade". Det är väl något i risktagandet som upphetsar tror jag. Det är riktigt upphetsande att båda parter blir så uppfyllda av lust att ingen "klarar av" att avbryta det njutningsfulla. Även om det kan få stora konsekvenser. Det är något kittlande i det att man är två om det men ingen kan hejda sig från det härliga avslutet.

Av tråden att döma verkar ju många tjejer föredra att man sprutar i dom. När jag var yngre trodde jag att tjejer föredrog att sperman hamnade i kondomen. Kul att läsa att instinkterna är rätt djupt rotade hos båda könen.

Vad är det för "fel" med att ta den i fittan?