2016-07-07, 09:13
Medlem
ekzvs avatar
- Fittan
+ känslan av att satsen kommer i den känns sexigt, underbart och behagligt. Hur killen stönar, stelnar, slappnar av och suckar. Man känner hur kuken sakta blir slak.

- Kladdigt, luktar inte så gott, konstiga flytningar

-Analen
- Fiser, brunvitt kladd som kommer ut, skiter som om jag har en kulspruta där bak

Munnen
+ sexigt när killen ser på en och jag känner hur hans kuk sprutar den varma satsen i min mun.
När det rinner nerför min mun, hals och ner på lakanet. Hur jag slickar mina läppar och slickar upp det sista på ollonet.

- smakar inte som vanilj, tanken på att svälja satsen gör mig äcklad men gör det ändå för killens skull.

Ansiktet/kroppen
Blir knappast kåt själv, blir randig som en zebra, får duscha, luktar kuk

Det bästa är när jag rider killen då satsen kommer på honom när jag reser mig
Citera
2016-07-07, 11:04
Medlem
vitapumpss avatar
Som flera andra här på tråden vill jag ha satsen där den skall vara alltså i mej. Är inte särskilt förtjust i sprutande i ansiktet eller över kroppen som många inte minst killar tycks gilla efter vad man kan se i kilometervis av kommentarer på olika trådar. Så nu vet ni det om ni skulle vilja ha ett ligg med mej.
Citera
2016-07-07, 12:43
Medlem
I mig eller på kroppen nånstans så att jag också får se det (helst inte ryggen alltså).
Känns ju jättetrist att inte få titta på den heta avslutningen
Citera
2016-07-07, 12:44
Medlem
Kung-Caligulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitapumps
Som flera andra här på tråden vill jag ha satsen där den skall vara alltså i mej. Är inte särskilt förtjust i sprutande i ansiktet eller över kroppen som många inte minst killar tycks gilla efter vad man kan se i kilometervis av kommentarer på olika trådar. Så nu vet ni det om ni skulle vilja ha ett ligg med mej.

Sorry är upptagen redan. Men ville bara säga att det är många porrfilmsrunkare på flashback som tror att dom vill spruta på tjejen och inte i. Det är absolut bäst att tömma sig i kvinnan. Svårslaget att komma i en varm, våt tjej som vet hur man kramar åt kuken med rätt muskler.
Citera
2016-07-07, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blfumkev
Jag har en fråga till tjejer. Vart tar ni helst satsen? Och vad tycker ni om sperma? Är det sexigare när en kille sprutar och kommer mycket eller lite?

Allt utom ansiktet eller munnen, får kväljning av sperma,.. typ smakar slem...
Citera
2016-07-07, 18:08
Medlem
SorcererSimons avatar
Kul att läsa att så många tjejer gillar att få satsen i fittan. Överlägset bäst känsla att spruta där som kille också. Speciellt om det märks att tjejen gillar det.
Citera
2016-07-08, 06:44
Medlem
Ninajahrens avatar
Kort svar:
För mig gäller satsen i fittan 98 ggr av 100. 😊
Citera
2016-07-08, 14:21
Medlem
tusspusss avatar
I mig allra helst i fittan. Älskar att känna hur det pumpar ur kuken och in i mig.
Citera
2016-07-10, 00:56
Medlem
SorcererSimons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AuticaMinore
Äger inte preferensen att bli urinerad på heller så varför i helskotta skulle jag då vilja bli nerspermad?

En förövrigt inte helt haltande jämförelse då sperma faktiskt innehåller en viss mängd urin.

Var har du läst detta? Jag tror inte det stämmer. Urin dödar ju spermierna så därför sker ju en del saker i samband med att mannen får stånd som förhindrar just att urin ska blandas in i sperman. Pga detta får killar ofta en instinkt att kissa efter vi sprutat sperma. Tanken är då urinen ska rensa kvarvarande spermier och dyl. för att förhindra infektioner.

Jag tror du bara vill vinkla sanning/logiken med "viss mängd urin" för att passa dina preferenser.
Senast redigerad av SorcererSimon 2016-07-10 kl. 00:59.
Citera
2016-07-11, 14:24
Medlem
Mariaaria2s avatar
Citat:
Jag har en fråga till tjejer. Vart tar ni helst satsen? Och vad tycker ni om sperma? Är det sexigare när en kille sprutar och kommer mycket eller lite?
I fifin men det är skönt på brösten också. Suger jag så tar ibland satsen i munnen ibland i ansiktet. Men på brösten är sexigt och skönt tycker jag.
Citera
2016-07-11, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av empoisonne
Jag har använt olika preventivmedel i nästan två decennier men har nu kommit fram till att jag mår bättre utan. Och då blir det så här. Har bara kört utan i ett halvår eller så och även om liggaren har koll på avgången så vet jag att det är jävligt dumt. Men lever man på kanten så gör man. Vardagsspännning!

En fråga! Min "tjej" eller kvinnan jag ligger med vill helst ha sperman inuti sig. Hon är 40 år och frågan är hur stor risken är att hon blir gravid? Första gångerna vid hade oskyddad sex var planen att göra det en gång och så dagen-efterpiller, men ja, så glömdes det köpas...och nu har vi gjort det många gånger utan kondom, dock så har vi inte hunnit träffas i mer än en månad...Som några varit inne på i tråden är det något djuriskt skönt med oskyddad sex eller ja, att komma i tjejen utan kondom i varje fall. Märker att jag trycker mig längre in i henne (så långt det går) när jag sprutar, än jag vanligtvis brukar göra när jag har sex med kondom eller om tjejen är skyddad...Skulle aldrig i livet klara av "finska rycket"

Som det känns nu funkar det fint för mig att ha oskyddad sex med henne, just för att det känns så sexigt . Faktiskt betydligt skönare än med en tjej som äter p-piller eller dyl. Är väl nåt biologiskt undermedvetet antar jag...Kommer detta att sluta med en sommarbebis, man undrar ju....
Senast redigerad av Potifar2 2016-07-11 kl. 22:22.
Citera
2016-07-11, 22:36
Medlem
Citat:
Mycke sperma är sexigt. .
ansikte. . Hår..läckert
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in