Går redan civing på chalmers och sökte en ekonomikurs på distans för att toppa av med, gjorde sen anmälan för två veckor sedan, reservplats 2000 😂😂 hur kan de ens ha ett tak på antal som går distans online?
Okej behöver få något bekräftat nu. Är första reserv på mitt förstaval. Men blev antagen till mitt andraval. Om jag tackar jag till reservplatsen och andravalet, kommer jag då in på mitt förstaval om någon tackar nej?
Okej behöver få något bekräftat nu. Är första reserv på mitt förstaval. Men blev antagen till mitt andraval. Om jag tackar jag till reservplatsen och andravalet, kommer jag då in på mitt förstaval om någon tackar nej?
Vad sjukt kollade man statistiken under förra året så skulle jag komma in med mitt HP redan under första urvalet, nu är ju plötsligt reserv 32 , förstår inte hur det kan höjas så mycket på bara ett år
Förstahandsvalet var systemvetare på distans i Luleå.
Din reservplats i den här urvalsgruppen är: 22
Antalet sökande som har blivit antagna i den här urvalsgruppen är: 26
Känns föga lovande, trodde jag skulle ha bättre chanser än så då mitt snittpoäng är en bra bit högre än det som krävts senaste åren på just den utbildningen.
Förstahandsvalet var systemvetare på distans i Luleå.
Din reservplats i den här urvalsgruppen är: 22
Antalet sökande som har blivit antagna i den här urvalsgruppen är: 26
Känns föga lovande, trodde jag skulle ha bättre chanser än så då mitt snittpoäng är en bra bit högre än det som krävts senaste åren på just den utbildningen.