2016-07-11, 23:50
Medlem
ulvvfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johnth
Orsakerna till prostitution är väldigt differentierade och kan mycket väl i vissa fall vara ett självskadebeteende men långtifrån standardiserat och det vet du. Om du har haft tillfälligheten att möta så många destruktiva självskadande horor har du haft otur på sätt och vis. Att generalisera som du gjort är bara att ge uttryck för PK feminism och inget annat.

Ja de som säger att alla prostituerade skulle vara olyckliga av sitt jobb, vet inte vad de pratar om, eller är så förblindade av politiska glasögon så de bara ignorera det.

Tror även att en stor del av dem som säger att de är olyckliga av det ljuger, kvinnor är experter på att plocka fram offerrollen då det kan tjäna dem och omgivningen går alltid på det. Självskadebeteende? Om man medvetet gör en sak som skadar en själv just för att man vill skada sig själv, så är man da inget offer. Tänk på det, många skadas här i världen av olika anledningar, de man bör rikta minst sympati med är dem som själva vill bli skadade och anstränger sig för att bli det, de får ju som de vill. Det tycker jag är definationen av att man får skylla sig själv då.
Senast redigerad av ulvvf 2016-07-11 kl. 23:52.
Citera
2016-07-11, 23:59
Medlem
dramagouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostia
Undra vad för lowlife man är om man måste köpa sex

Jag köper hellre sex, om det är sex jag är ute efter. Vill jag prata med en kvinna så går jag ut o gör det. Men knulla, så betalar jag hellre för att slippa snack som ändå är helt ointressant.
Citera
2016-07-12, 00:00
Medlem
Stakeholders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ulvvf
"Efter att ha presenterat sig som journalist uppger kvinnan att hon egentligen inte vill jobba med det hon gör, men att hon behöver pengarna."

Ja precis som de flesta inom de flesta yrken på denna jord, varför blir horor offer då de bara gör det för pengarnas skull och inte andra?

Att det skulle vara tvång inblandad mer än något annat yrke, demonstrera ju med all tydlighet att det inte är då de slåss om kunderna.

Bra poäng. Vem jobbar bara för nöjes skull?
Citera
2016-07-12, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dramagous
Jag köper hellre sex, om det är sex jag är ute efter. Vill jag prata med en kvinna så går jag ut o gör det. Men knulla, så betalar jag hellre för att slippa snack som ändå är helt ointressant.

Ja, tid är ju pengar.
Citera
2016-07-12, 00:20
Bannlyst
Jag bor i Sundsvall där får man ett samlag med kondom för 350kr men det handlar om Rumäner och Bulgarer och brudarna är inte fina folk åker från Ånge, Ö-vik och Kramfors.

Var är Polisen? Ja vet S-Vall styrs av kommunister.
Citera
2016-07-12, 00:43
Bannlyst
Sundsvall styrs av S och drakfestivalen är en himmel för ficktjuvar

Jag fattar inte varför folk är så rädda när det gäller att skriva öppet? En person säger att man kan förhandla om ett pris runt 300 spänn om man snackar med personen på Navet ?
Tydligen så finns det inga låga priser alla blåser alla. Vi snackar om snoppen i en slida??

Sundsvall är en av få kommuner som "hjälper" tiggare fullt ut?
Senast redigerad av Harigapa 2016-07-12 kl. 00:45. Anledning: Rubrik:
Citera
2016-07-12, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av donaldtrump2016
Körde förbi och såg att det rörde sig om riktigt fina vita unga och blonda tjejer med långa ben, som knullar med arabiska torskar. Det är inte zigenarludren som stod där innan, utan rumänska horor.

500 kr för att bjuda ut en svensk halvfet karriäristpadda, som inte vill knulla ändå, eller en fin rumänsk hora som ser ut som en modell (vilket de faktiskt gör, de som är där nu)

Svårt val för svenne eller snarare Ahmed.

Kommer man från bajshål i ett skitland som Rumänien eller Moldavien, där fattiga säljs på sexmarknaden, vilka val tror du dessa unga och enkla bondflickor (för det är inga stadstjejer med starka familjer) har?

De är säkert köpa hit av några juggar, albaner eller kanske araber för att säljas runt, innan de skickas till någon bordell i Berlin eller Antalya.

Hur vet du att de är rumäner och inte zigenare?
Många rumänska zigenare har ljus hy och medelhavsutseende, precis som etniska rumänerna.
Citera
2016-07-12, 01:06
Bannlyst
Jag bor i Karlstad på Kvarnberget vi betalar 400 för ett samlag med en Rumänska det är dyrt i Malmö.
Citera
2016-07-12, 03:58
Medlem
Så tydligt, omfattande och så många i antalet har jag inte tidigare sett i Malmö, dessutom redan på em och tidig kväll. De står oftast 4 st uppe vid macken på Nobelvägen men även längs Industrigatan längs med den berömda Sorgenfritomten (tidigare bosättning).
Det är unga tjejer som har jeans o sneakers, det är inte som de äldre som var där för 10 år sedan.
Jobb Malmö ligger snett över gatan...
Är förvånad över att de som plockar upp gör det så ogenerat med tanke på regnr på bilen osv.
Även förvånad över att det inte ordnas stödgala, insamling, fackeltåg osv av de som skriker så högt om allas lika värde.
Har det varit vänsterfeminister där och försökt dokumentera kunderna där men blivit bortkörda av tjejerna som behöver intäkterna? Eller var är de sk feministerna? Lågt mediavärde?
Skuldbelägger definitivt inte tjejerna, hoppas de är independent och kan behålla allt själv, men tyvärr tror jag inte riktigt att det är så.
Citera
2016-07-12, 06:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonn
Hur vet du att de är rumäner och inte zigenare?
Många rumänska zigenare har ljus hy och medelhavsutseende, precis som etniska rumänerna.

Zigenare är inte vita och har ett speciellt utseende som går att känna igen, inte minst kort längd som alla andra asiater har och ansiktsdrag, samt mörkare hy.

Dessa nya tjejer var långbenta, ljushyade och såg ut som vilka kaukasoida tjejer som helst.

De verkade minst sagt desperata då började direkt vinka in en när man körde förbi. Jag gav dem tungan som att jag skulle slicka deras fitta.
Senast redigerad av donaldtrump2016 2016-07-12 kl. 06:35.
Citera
2016-07-12, 06:42
Medlem
Yxmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johnth
¨
Du menar alltså att MENA packet köper europeiska kvinnor som är pushade av hallickar. Då måste du mena rumäner eller möjligtvis albaner och öststatskvinnor. Ziggarna och Ukraina är nog stora folkslag som förmedlat kvinnliga tjänster och berikat Sverige stort.
Jag förstår inte riktigt poängen med ditt inlägg? Ser ut som att en psyksjuk har skrivit det, om du ursäktar. Du menar att kvinnor från central- och Östeuropa inte är europeiska kvinnor, eller vad?
Citera
2016-07-12, 06:42
Medlem
soligts avatar
Går det att lura en hora på en avsugning?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in