2016-07-12, 06:45
Medlem
Dead-Skin-Masks avatar
Konstigt att inte malmös autonoma, starka, vänsterfeminism är där och spöar upp alla arabtorskar
Citera
2016-07-12, 07:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av donaldtrump2016
Zigenare är inte vita och har ett speciellt utseende som går att känna igen, inte minst kort längd. Dessa nya tjejer var långbenta, ljushyade och såg ut som vilka europeiska tjejer som helst.

De verkade minst sagt desperata då började direkt vinka in en när man körde förbi. Jag gav dem tungan som att jag skulle slicka deras fitta.

Zigenarna drar till sig slödder från ursprungsbefolkningarna i deras länder och de rasblandade avkommorna blir zigenare, även om barnet är genetiskt och utseendemässigt mer lik en rumän än en indier. "Myten" om att zigenare själ barn är kanske inte heller bara en myt.

Alla zigenare är inte korta, mörka, märkbart inavlade och smutsiga. De har långa, ljusa och snygga inom sina nätverk, men det är inte dessa som får stå utanför Ica och tigga eller spela fjol. Tittar du på toppskiktet i kriminella zigenska nätverk så är männen ofta rätt "eleganta" och ljusa jämfört med bottenskrapet som man ser överallt i stan numera. En rik (kriminell, duh) zigenare som jag lärde känna i Åbo i Finland såg ut som vilken Pekka som helst. Han var lång, hade mörkblont hår, pseudo-asiatiska ögon som en del finnar och norrlänningar brukar ha och normala europeiska ansiktsdrag. Även ledarna i de rumänska och bulgariska zigenska nätverken ser ofta ut som rumäner och bulgarer.

Men visst, om de här kvinnorna är naturligt BLONDA så är det troligtvis inte zigenare, även om det finns en hel del blonda halvzigenare som är en del av zigenarsamhället.
Citera
2016-07-12, 07:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonn
Zigenarna drar till sig slödder från ursprungsbefolkningarna i deras länder och de rasblandade avkommorna blir zigenare, även om barnet är genetiskt och utseendemässigt mer lik en rumän än en indier. "Myten" om att zigenare själ barn är kanske inte heller bara en myt.

Alla zigenare är inte korta, mörka, märkbart inavlade och smutsiga. De har långa, ljusa och snygga inom sina nätverk, men det är inte dessa som får stå utanför Ica och tigga eller spela fjol. Tittar du på toppskiktet i kriminella zigenska nätverk så är männen ofta rätt "eleganta" och ljusa jämfört med bottenskrapet som man ser överallt i stan numera. En rik (kriminell, duh) zigenare som jag lärde känna i Åbo i Finland såg ut som vilken Pekka som helst. Han var lång, hade mörkblont hår, pseudo-asiatiska ögon som en del finnar och norrlänningar brukar ha och normala europeiska ansiktsdrag. Även ledarna i de rumänska och bulgariska zigenska nätverken ser ofta ut som rumäner och bulgarer.

Men visst, om de här kvinnorna är naturligt BLONDA så är det troligtvis inte zigenare, även om det finns en hel del blonda halvzigenare som är en del av zigenarsamhället.

Det finns mörka vita tjejer. Inte heller är detta zigenare. Man kan se oftast om det är vita brunetter/svarthåriga med olivfärgad hy eller zigenskt pack. Men visst, det finns rasblandningar och kosmetika som ställer till det.

Men moldaviska tjejer vet vi är targets för zigenare, kriminella juggar och albaner inom traffickingvärlden. Detta är nog sådana vi ser i Malmö.
Senast redigerad av donaldtrump2016 2016-07-12 kl. 07:12.
Citera
2016-07-12, 07:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av donaldtrump2016
Det finns mörka vita tjejer. Inte heller är detta zigenare. Man kan se oftast om det är vita brunetter/svarthåriga med olivfärgad hy eller zigenskt pack. Men visst, det finns rasblandningar och kosmetika som ställer till det.

Men moldaviska tjejer vet vi är targets för zigenare, kriminella juggar och albaner inom traffickingvärlden. Detta är nog sådana vi ser i Malmö.

Zigenska damer inom camindustrin på nätet brukar ofta påstå att de är halvindier eller arabiskor.

Det kan mycket väl vara så att det är vita moldaviska tjejer, dvs ryss/moldav/rumän. De är de mest överrepresenterade kvinnorna/flickorna inom såna här sammanhang.
Citera
2016-07-12, 08:06
Medlem
Feminister tycker ju sånt här är ok.

Hade vi haft bordeller hade vi också haft regler, säkerhet och löner.
Citera
2016-07-12, 08:07
Medlem
glimmandes avatar
I Tyskland kostar det ungefär 50 euro. På så sätt är det inget konstigt med det här. De tidigare högre priserna har lockat hit horor tills vi nått en prisjämvikt.
Citera
2016-07-12, 08:25
Medlem
Gameplayers avatar
"Rumänskor" betyder säkerligen att det är zigenare aka romer. Jag antastades själv av en zigensk prostituerad i området jag bodde, och detta redan för flera år sedan. Det var en kväll när det var mörkt, då denna kvinna vid en portingång började tafsa på mig och erbjöd sex. Jag ville ju inte det men hon var enormt påträngande och manipulativ. Så hon höll på att få iväg mig till en bankomat. Jag lyckades dock inse det dumma med hela projektet, och tackade nej. Kan tänka mig att en del män säkert lätt hade kunnat falla för det, speciellt om de var fulla. De (och jag hade jag gått med på det) hade då kunnat gripas av polisen, och åtalas för köp av sexuella tjänster. Sjuk lag egentligen som kräver att män ska ha högre moral än kvinnor. De kan sälja sex utan konsekvens, men Gud nåde de himska män som betalar för deras tjänster.
Citera
2016-07-12, 09:15
Bannlyst
Ha ha svenska horor som tidigare trott för högt om sig själva tas ner på jorden snart. Kvinnor har verkligen inget att erbjuda en man förutom lite sex och det är så tragiskt att se.
Citera
2016-07-12, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Absolut!

Jag tycker vi direkt kör att alla som är arbetslösa eller sjuka mer än 6 månader direkt sätts i prostitutionsarbete på lagliga bordeller i stan.
Massa flugor i en smäll där…sexuellt utsvultna får sitt….våldtäkter kanske går ner, om man nu tror på den teorin, samhället slipper betala A-kassa och sjukersättningr, massa skattepengar där
Och många människor får FETA incitament för att kämpa som fan för att inte bli arbetslös eller sjuk.
Tänk alla söta gossar utan betyg från gymnasiet…massa lammkött att frossa i där, den gruppen kommer hamna i dessa bordeller snabbt som attan. Härliga tider!

Verkligen toppenidé tycker du inte?

Vi kan fortsätta spinna på de positiva effekterna. Lyxbutiker och gallerior hade präglats av shoppingkåta damer. Ekonomin skulle blomstra på. Små/egenföretagare som utgör en grund i ett samhälle hade fått det bättre med iom tillskottet på en mycket shoppingglada damer.
Dessa små/egenföretagare skulle i sin tur också spendera mer.

Sveriges BNP hade slagit i höjden!
Citera
2016-07-12, 10:37
Medlem
Billiga horor? Varför kriminaliseras kunderna? Vad skall vi göra åt problemet. Detta är verkligen inte bra. Om en kille lägger 1000 kronor i månaden på horor, då har han ju 1000 kr mindre att konsumera för. Alltså sjunker BNP, han handlar mindre, konsumtionen sjunker och vi hamnar snart i en lågkonjunktur... ...

Men å andra sidan, påskynda lågkonjunkturen och SD:s siffror kan bli bättre under den kommande systemkollapsen.
Citera
2016-07-12, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gameplayer
"Rumänskor" betyder säkerligen att det är zigenare aka romer. Jag antastades själv av en zigensk prostituerad i området jag bodde, och detta redan för flera år sedan. Det var en kväll när det var mörkt, då denna kvinna vid en portingång började tafsa på mig och erbjöd sex. Jag ville ju inte det men hon var enormt påträngande och manipulativ. Så hon höll på att få iväg mig till en bankomat. Jag lyckades dock inse det dumma med hela projektet, och tackade nej. Kan tänka mig att en del män säkert lätt hade kunnat falla för det, speciellt om de var fulla. De (och jag hade jag gått med på det) hade då kunnat gripas av polisen, och åtalas för köp av sexuella tjänster. Sjuk lag egentligen som kräver att män ska ha högre moral än kvinnor. De kan sälja sex utan konsekvens, men Gud nåde de himska män som betalar för deras tjänster.

Kan inte män sälja och kvinnor köpa sex i din värld eller?
Citera
2016-07-12, 10:46
Medlem
rrpipers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Så vad brukar du ge för något då? Middag? En drink?

Kort sagt: vad betalar du dina horor med?

Räknas pengar spenderade på det egna utseendet, såsom att klippa sig och köpa nya kläder också som betalning för sex?

Jämfört med att köpa sex så är det en massa tid och jobb att hitta en tjej att ha sex, och oftast inte gratis heller. Och det är konkurens om de snygga. Så är det bara sex man vill ha så är det aldrig gratis. Om man tycker det är kul med uppvacktning så är det en annan sak. Själv är jag gift och köper inte sex.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in