Citat:
Ursprungligen postat av
donaldtrump2016
Zigenare är inte vita och har ett speciellt utseende som går att känna igen, inte minst kort längd. Dessa nya tjejer var långbenta, ljushyade och såg ut som vilka europeiska tjejer som helst.
De verkade minst sagt desperata då började direkt vinka in en när man körde förbi. Jag gav dem tungan som att jag skulle slicka deras fitta.
Zigenarna drar till sig slödder från ursprungsbefolkningarna i deras länder och de rasblandade avkommorna blir zigenare, även om barnet är genetiskt och utseendemässigt mer lik en rumän än en indier. "Myten" om att zigenare själ barn är kanske inte heller bara en myt.
Alla zigenare är inte korta, mörka, märkbart inavlade och smutsiga. De har långa, ljusa och snygga inom sina nätverk, men det är inte dessa som får stå utanför Ica och tigga eller spela fjol. Tittar du på toppskiktet i kriminella zigenska nätverk så är männen ofta rätt "eleganta" och ljusa jämfört med bottenskrapet som man ser överallt i stan numera. En rik (kriminell, duh) zigenare som jag lärde känna i Åbo i Finland såg ut som vilken Pekka som helst. Han var lång, hade mörkblont hår, pseudo-asiatiska ögon som en del finnar och norrlänningar brukar ha och normala europeiska ansiktsdrag. Även ledarna i de rumänska och bulgariska zigenska nätverken ser ofta ut som rumäner och bulgarer.
Men visst, om de här kvinnorna är naturligt BLONDA så är det troligtvis inte zigenare, även om det finns en hel del blonda halvzigenare som är en del av zigenarsamhället.