2016-07-11, 18:28
Medlem
Kobolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Fel…är inte "folk" som köper sex, är män.

Kvinnor köper också sex. Kanske inte i samma utsträckning som män, men det händer.
Citera
2016-07-11, 18:32
Medlem
Citat:
Utmärkt tycker vi kör den varianten kring all övrig brottslighet…

vi kan ha statliga kontrollerade tafsningscentrum där man obehindrat får tafsa
de som ska ställa upp på detta kan väljas ut via lottsystem.

Staltig kontrollerade bilställen där man kan stjäla, bränna, förstöra bilar obehindrat. samma här…den grupp som denna vecka ska få sin bil stulen etc. kan väljas ut via lottning.

Staltig kontrollerad våldscentrum, där man obehindrat får slå och sparka människor
Lottning avgör vilka som ska bli brutalt misshandlade denna vecka och ligga 3 månader på intensiven med ståltråd i käften.

Och som sagt statliga våldtätkscentrum där man fritt kan idka sex med valfri som man får lite lust på. Lottning här också. Gäller alla från 16 till 70.

Kan bifoga en viss spännande "touch" på div. statliga spel och "postkodmiljonärerna" ex.

Du har blivit utvald! guldkuvert!

Du fokuserar kring brottslighet och associerar till lotterier. Idka sex med valfri när man får lust,bingo. Din feministiska ådra håller på att explodera. En person som säljer sex är inte brottsling enligt lagen. Köparen är. Redogör dina kopplingar. Detta är pinsamt.
Citera
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Utmärkt tycker vi kör den varianten kring all övrig brottslighet…

vi kan ha statliga kontrollerade tafsningscentrum där man obehindrat får tafsa
de som ska ställa upp på detta kan väljas ut via lottsystem.

Staltig kontrollerade bilställen där man kan stjäla, bränna, förstöra bilar obehindrat. samma här…den grupp som denna vecka ska få sin bil stulen etc. kan väljas ut via lottning.

Staltig kontrollerad våldscentrum, där man obehindrat får slå och sparka människor
Lottning avgör vilka som ska bli brutalt misshandlade denna vecka och ligga 3 månader på intensiven med ståltråd i käften.

Och som sagt statliga våldtätkscentrum där man fritt kan idka sex med valfri som man får lite lust på. Lottning här också. Gäller alla från 16 till 70.

Kan bifoga en viss spännande "touch" på div. statliga spel och "postkodmiljonärerna" ex.

Du har blivit utvald! guldkuvert!

Du lär veta själv att du är ute på hal is här. Att raljera gör dig knappast mer trovärdig.

Verksamheten fortgår ju redan. Tycker du att det är bättre att tjejerna säljer sex till våldsaraber i buskagen, än att de får vara inne i värmen i en hygienisk miljö, under överinseende av säkerhetsvakter? Kanske med fler svenska trevliga och skötsamma kunder att välja på. Varför vill du utsätta de här tjejerna för ökade risker avseende liv och hälsa för att du försöker dig på ett moralistiskt korståg som är dömt att misslyckas?

Du är en moralfascist och du skadar andra människor med din moralism.
Citera
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kobold
Kvinnor köper också sex. Kanske inte i samma utsträckning som män, men det händer.
Ja kvinnor köper också sex.
Förmodligen ett mörkertal också som inte kommer fram.
Citera
2016-07-11, 18:34
Medlem
JustZlatans avatar
Så går det när ett land som Sverige är med i EU och har fria gränser och som har en feministisk regering. De skulle kunna få bort stora delar av prostitutionen om de gör det olaglig att sälja sex. Men det vill ju inte våra feministiska politiker. Det är männen som ska straffas.
Citera
2016-07-11, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johnth
Jag kan av uppenbara skäl inte guida dig till hålet men jag ger en offentlig internationell hint med en link. Finns det taxichaffisar i malmö med utländsk härkomst. Jag hittar en manlig hora i varje Svensk stad inom en timma. Jag föredrar kvinnor dock.

http://www.matchmaker.com/mm/girls-single/sweden-malmo.htm
Fast nu var det inte någon länk jag frågade efter, jag frågade vilket område i Malmö alla dess modeller som egentligen skulle kunna jobba på Vogue men som säljer sin kropp för 500kr. Inte för att jag kommer köpa sex, risken att få en sjukdom är ju stor och varför chansa.
Citera
2016-07-11, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goran744
Det är riktiga män som betalar för sex.
Lyckligt gifta, olyckligt gifta, unga , gamla , hög och låg inkomsttagare. Din bror, din pappa eller morfar, din chef med mera.
Finns det andra män menar du?
Har aldrig betalat för sex och att utnyttja kvinnor ras claat självklart finns det män som inte betalar för sådan!
Citera
2016-07-11, 18:38
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Så går det när ett land som Sverige är med i EU och har fria gränser och som har en feministisk regering. De skulle kunna få bort stora delar av prostitutionen om de gör det olaglig att sälja sex. Men det vill ju inte våra feministiska politiker. Det är männen som ska straffas.

USA har kriminaliserat både köpare och säljare. Det försvinner ändå inte, och verksamheten går ännu djupare under jord, vilket gör tjejerna ännu mer utsatta. Total avkriminalisering, precis som Amnesty International med flera förespråkar är lösningen.

Som det är nu kommer det säkert inte att dröja länge innan den första prostituerade hittas mördad. Tyvärr.
Senast redigerad av WordWarrior 2016-07-11 kl. 18:42.
Citera
2016-07-11, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReAnimater
Fast nu var det inte någon länk jag frågade efter, jag frågade vilket område i Malmö alla dess modeller som egentligen skulle kunna jobba på Vogue men som säljer sin kropp för 500kr. Inte för att jag kommer köpa sex, risken att få en sjukdom är ju stor och varför chansa.

Har inte snappat att de är modellämnen som kommer ifråga. Men ställ dig på stortorget vid lämplig tidpunkt mannen så finner du vad du söker. Ok ,jag jiddrar lite men om du struntar i sjukdomar och utseende fixar du ett ligg för 500. Går du faktiskt ut efter 22.00. Jag förstår att du aldrig letat så varför utrycker du tvivel.
Citera
2016-07-11, 18:49
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Touba
Har aldrig betalat för sex och att utnyttja kvinnor ras claat självklart finns det män som inte betalar för sådan!
Nej förstår att du inte har betalat för sex men de män som gör det är helt vanliga män.
Kan vara din bror så att säga.
Det är inga ringaren från notredam män.
Lika med horor.
De är inte enbart fattiga eller missbrukare.
Kan vara din syster så att säga.
Jag tycker dock att det är sjukt att en kvinna får sälja sex men en man får inte köpa sex.
Kvinnan blir ett offer men mannen ses som ett äckel och en bov.
Ändå är det kvinnan som säljer lilla pullan och får det också. Hon är väl också äcklig i sådana fall och ingen stackars utnyttjad och viljeslös grönsak.
Tycker man då synd om kvinnan som vissa påstår att de gör ?
Sjukt! Endera gör man båda handlingarna förbjudna eller också lägger man sig inte i det.
Citera
2016-07-11, 18:50
Medlem
Yxmans avatar
Det här handlar om araber, negrer och zigenare som säljer och köper vita europeiska kvinnor. Stödjer man det så är man en svag och dekadent person.

Huruvida prostitution ska vara lagligt eller ej låter jag vara osagt. Men att 18-åriga europeiska tjejer indirekt (och ibland direkt) blir tvingade till att sälja sitt kön av och till män som inte ens hör till vårt folk - ja, det är skamligt!
Citera
2016-07-11, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kobold

Visst kobolten…men kan lova avsevärt mindre grad.
men det ökar tydligen så kanske blir det en framtid med 50/ 50 på båda sidor av torsk/ hora staketet.
vet inte om du tycker det vore bättre?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in