2016-07-11, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goran744
Menade mest riskanalyser med att öppna gränser till länder med bland annat det här problemet( prostitution) som finns i Rumänien.
Det visste våra politiker men måste ha blundat för vad som kan hända och borde då haft klara direktiv för att kunna mota olle i grinden= riskanalys i något förenklad version. Framförhållning.
Ligga steget före. Ha lösningen på eventuella problem som kan uppstå.

Det sker just nu i Malmö.
De har inte kollat upp vad som eventuellt kunde hända.
Nu är de billigare hororna där. Vad kan de göra? Inget. Precis som med tiggare.
Kan dra upp ännu mer missar de gjort och med betydligt farligare människor än horor.

I feel you. Men detta är Dan Eliassons Sverige med Mona Sahlin tidigare inblandad med Säpo. Detta är sossar. Isis har nog ett högkvarter i en moske granne med ett tiggarläger med billiga luder men polisen fokuserar på en sketen thaimassage och lägger span med fejk torskar. du har insikt kan jag läsa.
Citera
2016-07-11, 18:04
Medlem
Har varit nästan i hela Malmö men aldrig någonsin sett prostituerade på gatorna.. i vilka områden finns dessa modeller från öststaterna?
Citera
2016-07-11, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReAnimater
Har varit nästan i hela Malmö men aldrig någonsin sett prostituerade på gatorna.. i vilka områden finns dessa modeller från öststaterna?

Valfri web sida eller Scandic hotell
Citera
2016-07-11, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johnth
Valfri web sida eller Scandic hotell
Valfri webbsida? Jag öppnade upp en ny flik och hamnade på google men inte fan visar den var i malmö rumänska modeller finns.
Citera
2016-07-11, 18:12
Medlem
Tragiskt att behöva betala för sex en riktig man betalar inte för sådant!
Citera
2016-07-11, 18:13
Medlem
WordWarriors avatar
Sverige importerar ju efterfrågan på sextjänster eftersom de flesta som köper sex på gatan i Malmö är arabiska män. Många av dessa män har inget att förlora (de får sina bidrag från kommunen, och sin respekt av vännerna ändå) och skiter i sexköpslagen och prick i registret. Många är redan grovt kriminella.

Så feminister: hur ska ni nu minska efterfrågan... Hmmmm? Armband till tjejerna där det står "köp mig inte!?" Eller skicka hem araberna? Jag som trodde att det var härligt med mångkultur, och att vi ska acceptera deras kultur som om den vore vår egen. Sexköp på gatan ingår liksom i mångkulturpaketet. Men det är ju bättre än taharrush och våldtäkter mot svenska småtjejer, eller hur?

Avkriminalisera istället prostitution och se till att öppna upp statligt kontrollerade bordeller, så att det blir lite ordning och reda på det hela. Tjejerna får sälja sina tjänster under kontrollerade och säkra former. Perfekt för Malmös krisande ekonomi också att bli en sexturistdestination. Det finns en enorm efterfrågan på sex i landet, även detta beroende på feministers "stäng fittan politik".

Det är feminismens fel om de här tjejerna far illa. Mer deras repressiva verktyg mot sexhandel så har man förbjudit tjejerna att arbeta inomhus, och kört ut dem från hotellen. På gatan är de mycket mer utsatta. I synnerhet då de flesta kunderna kommer från kulturer med riktigt dålig kvinnosyn. Det är feministerna som släpat hit dem.
Senast redigerad av WordWarrior 2016-07-11 kl. 18:22.
Citera
2016-07-11, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReAnimater
Valfri webbsida? Jag öppnade upp en ny flik och hamnade på google men inte fan visar den var i malmö rumänska modeller finns.

Jag kan av uppenbara skäl inte guida dig till hålet men jag ger en offentlig internationell hint med en link. Finns det taxichaffisar i malmö med utländsk härkomst. Jag hittar en manlig hora i varje Svensk stad inom en timma. Jag föredrar kvinnor dock.

http://www.matchmaker.com/mm/girls-single/sweden-malmo.htm
Citera
2016-07-11, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Sverige importerar ju efterfrågan på sextjänster eftersom de flesta som köper sex på gatan i Malmö är arabiska män. Många av dessa män har inget att förlora och skiter i sexköpslagen och prick i registret. Många är redan grovt kriminella.

Så feminister: hur ska ni nu minska efterfrågan... Hmmmm? Armband till tjejerna där det står "köp mig inte!?" Eller skicka hem araberna? Jag som trodde att det var härligt med mångkultur, och att vi ska acceptera deras kultur som om den vore vår egen. Sexköp på gatan ingår liksom i mångkulturpaketet. Men det är ju bättre än taharrush och våldtäkter mot svenska småtjejer, eller hur?

Avkriminalisera istället prostitution och se till att öppna upp statligt kontrollerade bordeller, så att det blir lite ordning och reda på det hela. Tjejerna får sälja sina tjänster under kontrollerade och säkra former. Perfekt för Malmös krisande ekonomi också att bli en sexturistdestination.

Det är feminismens fel om de här tjejerna far illa. Mer deras repressiva verktyg mot sexhandel så har man förbjudit tjejerna att arbeta inomhus, och kört ut dem från hotellen. På gatan är de mycket mer utsatta. I synnerhet då de flesta kunderna kommer från kulturer med riktigt dålig kvinnosyn. Det är feministerna som släpat hit dem.

Sanningen
Citera
2016-07-11, 18:21
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Touba
Det är riktiga män som betalar för sex.
Lyckligt gifta, olyckligt gifta, unga , gamla , hög och låg inkomsttagare. Din bror, din pappa eller morfar, din chef med mera.
Finns det andra män menar du?
Citera
2016-07-11, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Sverige importerar ju efterfrågan på sextjänster eftersom de flesta som köper sex på gatan i Malmö är arabiska män. Många av dessa män har inget att förlora och skiter i sexköpslagen och prick i registret. Många är redan grovt kriminella.

Avkriminalisera istället prostitution och se till att öppna upp statligt kontrollerade bordeller, så att det blir lite ordning och reda på det hela. Tjejerna får sälja sina tjänster under kontrollerade och säkra former.

Utmärkt tycker vi kör den varianten kring all övrig brottslighet…

vi kan ha statliga kontrollerade tafsningscentrum där man obehindrat får tafsa
de som ska ställa upp på detta kan väljas ut via lottsystem.

Staltig kontrollerade bilställen där man kan stjäla, bränna, förstöra bilar obehindrat. samma här…den grupp som denna vecka ska få sin bil stulen etc. kan väljas ut via lottning.

Staltig kontrollerad våldscentrum, där man obehindrat får slå och sparka människor
Lottning avgör vilka som ska bli brutalt misshandlade denna vecka och ligga 3 månader på intensiven med ståltråd i käften.

Och som sagt statliga våldtätkscentrum där man fritt kan idka sex med valfri som man får lite lust på. Lottning här också. Gäller alla från 16 till 70.

Kan bifoga en viss spännande "touch" på div. statliga spel och "postkodmiljonärerna" ex.

Du har blivit utvald! guldkuvert!
Citera
2016-07-11, 18:28
Medlem
Kobolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Touba

Det handlar inte om att behöva. Det är feltänkt så det stänker om det. Folk köper sex för att de vill och kan. En riktig man betalar aldrig för något.
Citera
2016-07-11, 18:28
Medlem
Iradeorums avatar
500 spänn för ett ligg. Fan, Sverige tar verkligen älgkliv mot U-landsstatus. Snart åker Europas horbockar till Sverige istället för Thailand. Tänk att vänsterns dröm om att göra Sverige till ett tillhåll för gangsters, horor, tiggare, jihadister och allsköns dysfunktionella skitfolk äntligen håller på att realiseras. Har någon kontaktat Jonas Sjöstedt och gratulerat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in