2016-07-11, 17:36
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gregory.House
Helt ok pris och det borde bli lagligt som andra länder i Europa. Undrar vad svenska horor säger om det när de får konkurrens från rumänska horor?
Hororna kommer att lägga över problemlösningen till männen= hallicken.
De kommer att slåss och mörda varandra.
Och då blir det mer kriminalitet i Sverige.
Allt hör ihop som våra clowner i regering inte förstår men får skyhög lön för .
Citera
2016-07-11, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goran744
Det finns enorma risker och problem med att öppna gränser mot problemländer.
Jag har sagt det förut och säger det igen.
Gör man inga riskanalyser innan man tar beslut på saker och ting så kommer det att bli stora problem att ta tag i som man kunde ha undvikit. Och eventuellt inte heller går att lösa då det inträffat.
Självklart kommer inte de som gör allt för att överleva hit.
Det här är en av sakerna man inte tänkt på.
Finns mycket mer än detta 500 kronors fighter damer emellan.
Jag är realist ut i fingerspetsarna. Van att arbeta med riskanalyser.

Jag är kanske novis när det gäller riskbedömning inom prostitution men branschens risker är nog ganska limiterade när det gäller köparens risktagningar. Jag är nyfiken på ditt resonemang och om du kan utveckla det lite så är det mycket värt.
Citera
2016-07-11, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Att ni fan aldrig lär er…

Ja det finns undersökningar där man frågar människor om de någon gång i sitt liv sålt sex, och där män överväger.

men att "någon gång i sitt liv fått betalt för sex" efter en fest ex. är knappast synonymet med att jobba som prostituerad för sitt uppehälle. Och all forskning som överhuvudtaget finns kring olika sexmarknader visar en rejäl övervikt av kvinnor och inget annat.

Därmed inte sagt att inte män blir utnyttjade och/ eller jobbar inom detta. De är dock knappst i en majoritet.

Detta är inte politik och därefter inte fråga om majoriteter i jämställdhetens namn.
Citera
2016-07-11, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempomaran
Stackars män!

Varför man tycker synd om kvinnor är att de egentligen inte vill ha sex. Många lever med bilden av att kvinnor älskar sex men det är lögn. De vill ha något i gengäld för att vilja ha sex, annars blir det inget.

Kvinnor vill inte ha sex. Det går inte att jämföra. Mäns naturliga sexdrift är något helt annat. Om inte en man får knulla och komma ordentligt så får han psykiska och fysiska besvär. Därför är xhamster och horor bra. En fru/flickvän kan aldrig tillfredsställa en man.
Senast redigerad av donaldtrump2016 2016-07-11 kl. 17:46.
Citera
2016-07-11, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goran744
Hororna kommer att lägga över problemlösningen till männen= hallicken.
De kommer att slåss och mörda varandra.
Och då blir det mer kriminalitet i Sverige.
Allt hör ihop som våra clowner i regering inte förstår men får skyhög lön för .

OK. Jag fick svar där.
Citera
2016-07-11, 17:48
Avslutad
Många raljerar i tråden, men i grund och botten är det inte speciellt trevlig verksamhet det här, spelar inte så stor roll om det kostar 14, 500 eller 2000 kr.

Om ni ser sådan här verksamhet, ring pålisen.
Citera
2016-07-11, 17:49
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johnth
Jag är kanske novis när det gäller riskbedömning inom prostitution men branschens risker är nog ganska limiterade när det gäller köparens risktagningar. Jag är nyfiken på ditt resonemang och om du kan utveckla det lite så är det mycket värt.
Menade mest riskanalyser med att öppna gränser till länder med bland annat det här problemet( prostitution) som finns i Rumänien.
Det visste våra politiker men måste ha blundat för vad som kan hända och borde då haft klara direktiv för att kunna mota olle i grinden= riskanalys i något förenklad version. Framförhållning.
Ligga steget före. Ha lösningen på eventuella problem som kan uppstå.

Det sker just nu i Malmö.
De har inte kollat upp vad som eventuellt kunde hända.
Nu är de billigare hororna där. Vad kan de göra? Inget. Precis som med tiggare.
Kan dra upp ännu mer missar de gjort och med betydligt farligare människor än horor.
Citera
2016-07-11, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johnth
Detta är inte politik och därefter inte fråga om majoriteter i jämställdhetens namn.

nej det är fråga om yrket prostitution och inte engångshändelser.
Citera
2016-07-11, 17:50
Medlem
Studsbolls avatar
Det handlar alltså om rumänska ziggeluder; en del av den hitresta kriminaliteten. Vill man riskera liv och lem för att sätta på smutsluder blir det biligare och lagligt i Danmark. Personligen är jag inte lockad av sexköp i någon form, men om jag vore det hade ziggesmuts varit det absolut sista alternativet oavsett pris.
Citera
Medlem
Märkligt kan tyckas, men kvinnor lider av prostitution. Det är skadligt för dem, psykiskt och fysiskt.

För män är det tvärtom med att vara manlig hora. Ett stort äventyr med mycket sex, spänning och pengar.

Bara detta bevisar att feminism och jämställdhet är en lögn uppdiktad av folk som Rockefeller och Soros som implementerats i våra skitsamhällen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Att ni fan aldrig lär er…

Det är en märkligt utformad mening du levererar måste jag säga... först tilltalar du mig med "ni" vilket tyder på någon slags respekt eller vördnad... nåt i den stilen... sen lägger du till ett "fan" närmast oförskämt alltså... för att sen avsluta med "er"... ??
Har du i din sinnesjuka världsuppfattning fått för dig att alla skribenter på detta forum är en och samma person? Lite som att alla män ska dras över en kam?
Prata med din psykolog om detta..

Härmed vill jag önska eder en jävla skitkväll!

Mvh
Citera
2016-07-11, 17:51
Medlem
Framtyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gregory.House
Helt ok pris och det borde bli lagligt som andra länder i Europa. Undrar vad svenska horor säger om det när de får konkurrens från rumänska horor?

Detta kanske hade varit positivt ändå? Prostitution bland Svenska kvinnor upphör, då de inte längre tjänar stora summor som de kan lägga på lyxkonsumtion

Sedan kanske smutsvänstern får upp ögonen för zigenar "problemet"
Senast redigerad av Framtyr 2016-07-11 kl. 17:54.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in