2016-07-09, 18:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Ja? Om du inte trollar är du ju imbecill.
Skulle jag trolla för att jag gillar se världsstjärnor spela??? C-lags nivån som är i allsvenskan går ju inte att jämföra. Men visst följer jag blåvitt, men knappast för något skönspel i allsvenskan.
Citera
2016-07-09, 18:15
Medlem
Nu måste väl Gefles 9 liv vara över? Och var inget vrakens sista straff billig?
Citera
2016-07-09, 18:32
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Nu måste väl Gefles 9 liv vara över? Och var inget vrakens sista straff billig?

Jo, den var så billig att man skämdes. Kändes som att domaren tyckte synd om oss. Så jävla pinsamt
Citera
2016-07-09, 18:34
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MySpace
Visst ska det bli skönt att se spelare 4-5 klasser sämre än Ronaldo och co spela.....
Allsvenskan kan likväl va mer underhållande än en EM match, skulle säga att Häcken-Hammarby idag var mer underhållande än majoriteten av matcherna i EM, allt runtomkring är större och mer prestigefyllt under mästerskap men känslomässigt når det sällan upp i samma nivåer som i den nationella serien.

-

Hur pass säkert sitter Nanne för stunden? Jag utgår från att Hammarby vinner nu mot Falkenberg men trots det är inte kvalplatsen långt ifrån. Går tankarna mot en eventuell ersättare eller kommer han få fortsatt förtroende om ni slutar på plats 10-12?

Missade Khalilis friläge i slutet och mål där och bli matchvinnare skulle ge alla en boost, nu kan man bara säga jisses vilken kalkonvärvning.

För DIF så är det en gåta varför man valde å förlänga med Pelle Olsson.
Citera
2016-07-09, 18:35
Medlem
Balonzos avatar
Är det kris i Djurgården ännu? De ligger trots allt på samma poäng som krislaget Helsingborg och det med en match mer spelad dessutom

Mvh serieledarna
Citera
2016-07-09, 18:35
Medlem
LT10s avatar
Två år till med Pelle. Underbart!
Citera
2016-07-09, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Allsvenskan kan likväl va mer underhållande än en EM match, skulle säga att Häcken-Hammarby idag var mer underhållande än majoriteten av matcherna i EM, allt runtomkring är större och mer prestigefyllt under mästerskap men känslomässigt når det sällan upp i samma nivåer som i den nationella serien.

-

Hur pass säkert sitter Nanne för stunden? Jag utgår från att Hammarby vinner nu mot Falkenberg men trots det är inte kvalplatsen långt ifrån. Går tankarna mot en eventuell ersättare eller kommer han få fortsatt förtroende om ni slutar på plats 10-12?

Missade Khalilis friläge i slutet och mål där och bli matchvinnare skulle ge alla en boost, nu kan man bara säga jisses vilken kalkonvärvning.

Pelle har väl inte så mycket sämre resultat än dom tidigare tränarna dom senaste 10-15 åren?
Citera
2016-07-09, 18:39
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania

-

I fallet Nanne är det nog snarare mer aktuellt att han avgår än att han får kicken. Är vi sämre poängmässigt ska det börja funderas på ersättare, om vi blir bättre så får han nog ett sista år att prestera hyfsat på.
Citera
2016-07-09, 18:52
Medlem
Ännu en klappmatch av vraken från söder. Jag kan inte komma ihåg att Haglund var så usel när han var hos oss, han krigade på rätt ok och vann hyfsat mycket boll, vad har ni gjort med honom? Häcken har dock ett hyfsat potent lag, så det är inte direkt ett sopgäng, Martin E när han är som bäst är fortfarande, trots alla skador och sin ålder, en riktigt slipad lirare.

Hur länge får Nanne stanna?
Citera
2016-07-09, 18:59
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MySpace
Skulle jag trolla för att jag gillar se världsstjärnor spela??? C-lags nivån som är i allsvenskan går ju inte att jämföra. Men visst följer jag blåvitt, men knappast för något skönspel i allsvenskan.
Frölunda? Jävla tvestjärt. Antar att inställningen är likadan när du kollar på hockey?
Citera
2016-07-09, 19:06
Medlem
Citat:
Frölunda? Jävla tvestjärt. Antar att inställningen är likadan när du kollar på hockey?

Var dett bra stämning på Hammarbys arena i dag?
Citera
2016-07-09, 19:27
Bannlyst
Citat:
tvestjärt??? Det flesta som håller på Blåvitt håller även på Frölunda. Inställningen i hockey är ju i ett helt annat läge! Vi har den 3 bästa ligan i världen jämför med allsvenskan som ligger någonstans mellan 30-40 i världen, lite skillnad hörru!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in