2016-07-02, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jackedd
Har fått hem riktigt kletigt tjack som jag utan problem tidigare kunnat lufttorka/torka i ugn, men denna batchen verkar vara omöjlig? Jag vill få det till ett torrt och snortbart pulver.

Hur går jag enklast tillväga, helst utan att lämna hemmet?
Vet att man brukar acetontvätta tjack ofta, men har tyvärr inte tillgång till det just nu. Däremot så har jag Etanol (96%) hemma som jag tror skulle kunna fungera att tvätta med? Kommer det fungera tro och hur går jag tillväga i så fall??

Mvh

om den är omöjlig så hacka upp den så gott det går på en tallrik stoppa in den i frysen och ta ut den var 20 minut och hacka och skrapa med en sedel efter några timmar brukar det vara helt tort, när tjacket är så där oljligt. Jag acetontvättade mitt idag men det blev fint vitt pulver som alltid dock inte lika potent som det brukade bli tryckte jag såg lite bommulsaktiga korn så antar att det blev fel i processoen, ångrar det dock inte då det var gula klumpar som luktade disel och gammal fisk innan men från en säker källa / iv användare 60+ gangstrar
Citera
2016-07-02, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noobz1337
Hade gult klumpigt tjack som jag tänkte vara smart och lösa upp i lite vatten och låta torka, för att få det finkornigt, men det har inte torkat ännu, hur torkar man tjack löst i vatten snabbast?

Tjack löser sig i vatten så det går inte., Torka det istället och gör sedan en acetontvätt om du vill, eller kör på som det är, ett test för att se om man har hög renlighet av amfetamin är att släppa ned det i vatten den ska lösa sig helt nästan omedelbart om det är av hög kvalite,
Citera
2016-07-02, 04:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jackedd
Har fått hem riktigt kletigt tjack som jag utan problem tidigare kunnat lufttorka/torka i ugn, men denna batchen verkar vara omöjlig? Jag vill få det till ett torrt och snortbart pulver.

Hur går jag enklast tillväga, helst utan att lämna hemmet?
Vet att man brukar acetontvätta tjack ofta, men har tyvärr inte tillgång till det just nu. Däremot så har jag Etanol (96%) hemma som jag tror skulle kunna fungera att tvätta med? Kommer det fungera tro och hur går jag tillväga i så fall??

Mvh

Om det inte torkar på en tallrik så finns det saker i som det inte borde finnas i. Testa en tvätt. Jag hade inte dragit i mig någonting som inte torkar, då har du något i som du inte har någon som helst aning om vad det är.
Citera
2016-07-02, 05:00
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SunTzu
Om det inte torkar på en tallrik så finns det saker i som det inte borde finnas i. Testa en tvätt. Jag hade inte dragit i mig någonting som inte torkar, då har du något i som du inte har någon som helst aning om vad det är.

Men det säger sig självt om det är sockerarter och vatten i att det bara blir en segtorkande klet massa... Förstår vad du menar dock! Ibland blir man fundersam över vad man har framför sig!
Citera
2016-07-05, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SunTzu

Inte säkert. Det kan mycket väl vara en ofullständig reaktion när man förvandlat basen till salt. Det kan också vara ett vätekloridsalt, istället för amfetaminsulfat, vilket aldrig kommer torka helt på en tallrik om det finns minsta antydan till fukt i luften.

Värm en tallrik i mikron i 30 sekunder, hacka upp din lina på den och dra i dig den. Sen får du repetera. Om det är en ofullständig reaktion vid konvertering till salt som är problemet kommer det fortsätta vara ett pulver, då oljorna dunstat. Är det däremot vätekloridsalt kommer det snabbt suga åt sig vatten från luften igen.
Citera
2016-07-07, 00:43
Medlem
Om man kommit över väldigt potent tjo. Svider som bara den i näsan vad borde jag blanda ut det med? reller kanske rövpanna har aldrig provat? Bryr mig inte om bög rykten de här jag är säker på mig sj

Tacksam för tips
Citera
2016-07-07, 07:33
Medlem
uuy1851s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flystar
Om man kommit över väldigt potent tjo. Svider som bara den i näsan vad borde jag blanda ut det med? reller kanske rövpanna har aldrig provat? Bryr mig inte om bög rykten de här jag är säker på mig sj

Tacksam för tips

Ta den oralt, det är kanske metamfetamin hcl i det, då det är relativt instabilt och sönderfaller till fribasen och väteklorid i gasform (som i kontakt med vävnader/vatten blir extremt surt och fräter). Det svider som fan oavsett hur det är producerat, dock inte amfetaminsulfat... Det känns inte mer än känslan av pulvret som träffar en slemhinna.

Du vill inte ha det här i snoken.

Ta det oralt, en s.k "rövpanna", eller injicera det - MEN ISF använd rena grejer bara, som pumpar och destillerat vatten samt filter bara.

Avråder dock en direktinjektion i en ven då du kommer bli fucked av det om det är metamfetamin. Meta är för starkt för de flesta hardcore amfetaministerna jag känner. Det kommer göra dig så jävla jävla jävla hög.... FÖR hög, allvarligt ! Speciellt i combo med lite vanlig amfetamin.... Det blir så jävla neurotoxiskt så du hade lika gärna kunnat gräva med en skalpell i hjärnan lite och få ungefär samma effekt.. Nästan hursomhelst.

Tar du det rektalt, och vi utgår från att det är amfetaminsulfat och inte ett spår av metamfetamin hcl, så rekommenderar jag att använda mindre vatten än vad ditt amfetaminsulfat kan lösa upp sig i över huvudtaget ^^

Ta en 0,3a max och ca 1,5ml vatten första gången. Är det rena grejer så kommer det vara väldigt overkill, men du kommer inte må extremt dåligt såvida du inte är ny i det här området och det råkar vara extremt rent amfetaminsulfat från P2NP => P2P syntesen , med kvarvarande rester från P2NP i. Då kommer det göra ont som fan även om det inte är metamfetamin hcl nasalt iaf och rektalt skulle jag avråda starkt...

Personligen anser jag att om du är 100% säker på att det du har är amfetaminsulfat i oblandad form (70%+ rent brukar det bli som minst) så kan du acetonrena och injicera, eller injicera det som det är. Ta 150-200mg max då. Även det är i överkant.

När jag sålde mycket amfetamin för några år sedan och hade fått det från en oldschool all-in-skiter-i-sitt-liv 60-årig gubbe som tillverkade på beställning, så blev det alltid mellan 70 och 90% rent det jag fick, detta sålde jag sedan för ca 200kr/g och gav råd om att väga 200mg och dela det i 5 linor och ta en varje timme tills det räcker, när jag inte varnade så fick folk grova panikattacker och dylikt av 200mg ish mängder dessutom. Rent är extremt rent, och det är svårare att dosera det än du tror. Men inte direkt livsfarligt förutom panik och om du inte sköter kroppen.

Testa dig fram, ingen här kan ge dig exakta anvisningar. Ta inte 0,3-0,5g på en gång rektalt, är det bra grejer kommer du må hemskt då om det är mycket rent. Det kan du ta när du har väldigt väldigt stor tolerans.
Citera
2016-07-08, 15:13
Medlem
stopthekillings avatar
Tjena!

Har tagit tjack ett fåtal gånger förr, tog det ensam, ganska mycket, och fick en riktig jävla avtändning. Tycker inte riktigt om att vara "tjackad" heller, ska dock till en klubb imorgon, och vill ha lite extra energi, kanske lite självförtroende och vill kunna prata lite mer. Tänkte bomba en liten mängd så att jag får detta, men utan att bli "tjackad".

Hur mycket ska jag ta?
Spelar det någon roll om jag häller ner det i vatten och dricker det än om jag lägger ner det i en gelatinkapsel?
Om jag tar det vid klockan 9, när tror ni att jag kan sova igen?
Citera
2016-07-08, 15:44
Medlem
Theloveforthemusics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stopthekilling
Tjena!

Har tagit tjack ett fåtal gånger förr, tog det ensam, ganska mycket, och fick en riktig jävla avtändning. Tycker inte riktigt om att vara "tjackad" heller, ska dock till en klubb imorgon, och vill ha lite extra energi, kanske lite självförtroende och vill kunna prata lite mer. Tänkte bomba en liten mängd så att jag får detta, men utan att bli "tjackad".

Hur mycket ska jag ta?
Spelar det någon roll om jag häller ner det i vatten och dricker det än om jag lägger ner det i en gelatinkapsel?
Om jag tar det vid klockan 9, när tror ni att jag kan sova igen?

Hellu!

Svårt att säga utan att veta hur bra tjacket är och bara du vet ju själv hur tolerant du är.

Men ska lägga in mina 2 ören iaf.

Tycker du ska börja med en bomb på 100-150mg och sen göra i ordning en till på cirka 100.
Bästa att ha en redo utifall begäret blir stort och du blir sugen, finns inget värre än att inte ha droger när man blir sugen. Kan förstöra hela kvällen.

Skillnad på ruset kommer det inte bli om du har gelatinkapsel eller dricker det upplöst i vatten.
Däremot har jag upplevt att det kan ta lite längre tid innan det kickar om man lägger det i kapslar.

Jag brukar räkna på att jag kan sova cirka 8-10h efter sista bomben och så länge man inte har överdrivet mängderna så brukar det stämma rätt bra. Så räkna på det.

Sen kan det väl såklart bli så att du däckar tidigare om du dricker väldigt mycket men betoning på mycket för man har ju en tendens att aldrig bli full när man är igång på cs-droger.

Ett bra tips för att slippa at är att du äter mat under ruset om du har möjlighet, även om det är svårt.
Gärna fet mat, t.ex. en pizza eller något. Drick också mycket vatten.

Samma procedur dagen efter, drick mycket vatten och släng i dig klassigt bakfylle-käk.
Varför jag rekommenderar pizza är för att jag har upplevt att jag och andra har lättare att få ner en vezuvio än t.ex en kebab.

Aja, hoppas mitt inlägg var till någon hjälp

Have fun
Citera
2016-07-08, 15:49
Medlem
stopthekillings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theloveforthemusic
Hellu!

Svårt att säga utan att veta hur bra tjacket är och bara du vet ju själv hur tolerant du är.

Men ska lägga in mina 2 ören iaf.

Tycker du ska börja med en bomb på 100-150mg och sen göra i ordning en till på cirka 100.
Bästa att ha en redo utifall begäret blir stort och du blir sugen, finns inget värre än att inte ha droger när man blir sugen. Kan förstöra hela kvällen.

Skillnad på ruset kommer det inte bli om du har gelatinkapsel eller dricker det upplöst i vatten.
Däremot har jag upplevt att det kan ta lite längre tid innan det kickar om man lägger det i kapslar.

Jag brukar räkna på att jag kan sova cirka 8-10h efter sista bomben och så länge man inte har överdrivet mängderna så brukar det stämma rätt bra. Så räkna på det.

Sen kan det väl såklart bli så att du däckar tidigare om du dricker väldigt mycket men betoning på mycket för man har ju en tendens att aldrig bli full när man är igång på cs-droger.

Ett bra tips för att slippa at är att du äter mat under ruset om du har möjlighet, även om det är svårt.
Gärna fet mat, t.ex. en pizza eller något. Drick också mycket vatten.

Samma procedur dagen efter, drick mycket vatten och släng i dig klassigt bakfylle-käk.
Varför jag rekommenderar pizza är för att jag har upplevt att jag och andra har lättare att få ner en vezuvio än t.ex en kebab.

Aja, hoppas mitt inlägg var till någon hjälp

Have fun
Yes, det var till hjälp. Men 100-150mg låter ändå ganska mycket? Detta här är enligt en som testade det mycket bra, väldigt rent, och jag vill som sagt inte bli "tjackad", är mest ute efter energi, självförtroende och att kunna prata lättare. Min sinnesnärvaro blir dessutom låg när jag dricker så hoppas att det hjälper till att känna mig lite nyktrare.
Citera
2016-07-08, 15:59
Medlem
Theloveforthemusics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stopthekilling
Yes, det var till hjälp. Men 100-150mg låter ändå ganska mycket? Detta här är enligt en som testade det mycket bra, väldigt rent, och jag vill som sagt inte bli "tjackad", är mest ute efter energi, självförtroende och att kunna prata lättare. Min sinnesnärvaro blir dessutom låg när jag dricker så hoppas att det hjälper till att känna mig lite nyktrare.

Nu vet jag inte vad väldigt rent är för den personen som uttalade sig men är i regel skeptisk då det är väldigt svårt få tag "monstertjack" i Sverige.

Till och med jag som har brukat tjack ett tag och varit inne i hela svängen rätt djupt kunde sällan komma över väldigt rent tjack. Och då menar jag riktigt rent tjack och inte "brush, den här är sjukt ren, jag svär"-rent, sånt hittar man ju i vilken hörna som helst

Tycker du ska köra på 100-150mg, det är inte mycket. Det är lagom
Citera
2016-07-08, 16:45
Medlem
stopthekillings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theloveforthemusic
Nu vet jag inte vad väldigt rent är för den personen som uttalade sig men är i regel skeptisk då det är väldigt svårt få tag "monstertjack" i Sverige.

Till och med jag som har brukat tjack ett tag och varit inne i hela svängen rätt djupt kunde sällan komma över väldigt rent tjack. Och då menar jag riktigt rent tjack och inte "brush, den här är sjukt ren, jag svär"-rent, sånt hittar man ju i vilken hörna som helst

Tycker du ska köra på 100-150mg, det är inte mycket. Det är lagom
Är inte köpt i Sverige dock

Personen har snortat en hel del vanligt tjack, men blev väldigt positivt överraskad utav detta. Men då tar jag 100mg

Kan väl passa på att fråga: tänkte röka hasch för att lättare somna, bra/dåligt? Har tyvärr inga bensos..
Senast redigerad av stopthekilling 2016-07-08 kl. 16:51.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in