Citat:
Ursprungligen postat av
flystar
Om man kommit över väldigt potent tjo. Svider som bara den i näsan vad borde jag blanda ut det med? reller kanske rövpanna har aldrig provat? Bryr mig inte om bög rykten de här jag är säker på mig sj
Tacksam för tips

Ta den oralt, det är kanske metamfetamin hcl i det, då det är relativt instabilt och sönderfaller till fribasen och väteklorid i gasform (som i kontakt med vävnader/vatten blir extremt surt och fräter). Det svider som fan oavsett hur det är producerat, dock inte amfetaminsulfat... Det känns inte mer än känslan av pulvret som träffar en slemhinna.
Du vill inte ha det här i snoken.
Ta det oralt, en s.k "rövpanna", eller injicera det - MEN ISF använd rena grejer bara, som pumpar och destillerat vatten samt filter bara.
Avråder dock en direktinjektion i en ven då du kommer bli fucked av det om det är metamfetamin. Meta är för starkt för de flesta hardcore amfetaministerna jag känner. Det kommer göra dig så jävla jävla jävla hög.... FÖR hög, allvarligt ! Speciellt i combo med lite vanlig amfetamin.... Det blir så jävla neurotoxiskt så du hade lika gärna kunnat gräva med en skalpell i hjärnan lite och få ungefär samma effekt.. Nästan hursomhelst.
Tar du det rektalt, och vi utgår från att det är amfetaminsulfat och inte ett spår av metamfetamin hcl, så rekommenderar jag att använda mindre vatten än vad ditt amfetaminsulfat kan lösa upp sig i över huvudtaget ^^
Ta en 0,3a max och ca 1,5ml vatten första gången. Är det rena grejer så kommer det vara väldigt overkill, men du kommer inte må extremt dåligt såvida du inte är ny i det här området och det råkar vara extremt rent amfetaminsulfat från P2NP => P2P syntesen , med kvarvarande rester från P2NP i. Då kommer det göra ont som fan även om det inte är metamfetamin hcl nasalt iaf och rektalt skulle jag avråda starkt...
Personligen anser jag att om du är 100% säker på att det du har är amfetaminsulfat i oblandad form (70%+ rent brukar det bli som minst) så kan du acetonrena och injicera, eller injicera det som det är. Ta 150-200mg max då. Även det är i överkant.
När jag sålde mycket amfetamin för några år sedan och hade fått det från en oldschool all-in-skiter-i-sitt-liv 60-årig gubbe som tillverkade på beställning, så blev det alltid mellan 70 och 90% rent det jag fick, detta sålde jag sedan för ca 200kr/g och gav råd om att väga 200mg och dela det i 5 linor och ta en varje timme tills det räcker, när jag inte varnade så fick folk grova panikattacker och dylikt av 200mg ish mängder dessutom. Rent är extremt rent, och det är svårare att dosera det än du tror. Men inte direkt livsfarligt förutom panik och om du inte sköter kroppen.
Testa dig fram, ingen här kan ge dig exakta anvisningar. Ta inte 0,3-0,5g på en gång rektalt, är det bra grejer kommer du må hemskt då om det är mycket rent. Det kan du ta när du har väldigt väldigt stor tolerans.