2016-07-06, 15:31
Medlem
empoisonnes avatar
Nu lever jag på kanten och har oskyddat sex så det är finska rycket som gäller. Jävligt oansvarigt. Men så är det.

Så just nu funkar allt utom fittan. Annars tycker jag nog att allt har sin charm. Det beror på stämninsgläge, samlagsposition och hur kåt jag är (men det hänger förvisso ihop med stämingsläget). Men jag tänder lite extra på att svälja. Ansiktssprut är så där. Det är något som gör sig bäst i tanken. Det är lätt att det kladdar i ögonen och håret eller rentav missar ansiktet helt och istället skvätter på tapeten.

Och när jag inte kör utan preventivmedel går det alldeles utmärkt med fittsprut. Det är bara just nu det är ett stort nejnej.
Citera
2016-07-06, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av empoisonne
Nu lever jag på kanten och har oskyddat sex så det är finska rycket som gäller. Jävligt oansvarigt. Men så är det.

Så just nu funkar allt utom fittan. Annars tycker jag nog att allt har sin charm. Det beror på stämninsgläge, samlagsposition och hur kåt jag är (men det hänger förvisso ihop med stämingsläget). Men jag tänder lite extra på att svälja. Ansiktssprut är så där. Det är något som gör sig bäst i tanken. Det är lätt att det kladdar i ögonen och håret eller rentav missar ansiktet helt och istället skvätter på tapeten.

Och när jag inte kör utan preventivmedel går det alldeles utmärkt med fittsprut. Det är bara just nu det är ett stort nejnej.

Ursäkta... Vad är "Finska rycket"? Blev nyfiken, vad har jag missat? Kan nog googla men...
Citera
2016-07-06, 15:43
Medlem
AuticaMinores avatar
I kondomen skulle jag tro. Kladd med kroppsvätskor är inte riktigt min grej.

Äger inte preferensen att bli urinerad på heller så varför i helskotta skulle jag då vilja bli nerspermad?

En förövrigt inte helt haltande jämförelse då sperma faktiskt innehåller en viss mängd urin.
Citera
2016-07-06, 15:47
Medlem
Shamdons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cherrybeat
Ursäkta... Vad är "Finska rycket"? Blev nyfiken, vad har jag missat? Kan nog googla men...
Att karln drar ut kuken just innan han kommer.
Citera
2016-07-06, 15:58
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cherrybeat

Citat:
Ursprungligen postat av Shamdon

Att karln drar ut kuken just innan han kommer.

Precis. Finska rycket är detsamma som avbrutet samlag. Ganska tråkigt och en vansklig preventivmedtod. Men ibland gör man tråkiga och vanskliga saker.
Citera
2016-07-06, 15:58
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AuticaMinore

Äger inte preferensen att bli urinerad på heller så varför i helskotta skulle jag då vilja bli nerspermad?

En förövrigt inte helt haltande jämförelse då sperma faktiskt innehåller en viss mängd urin.

För att det är sånt som händer vid sex!
Sperma på magen är de facto kladdigt, men man dör ju inte av det
Dessutom kan man ju, om man har en handduk i närheten, torka av det värsta innan det börjar rinna..
Citera
2016-07-06, 16:00
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Precis. Finska rycket är detsamma som avbrutet samlag. Ganska tråkigt och en vansklig preventivmedtod. Men ibland gör man tråkiga och vanskliga saker.

Har funkat utmärkt för mig under 9 års tid!
Gäller att man ligger med en karl som vet vad fan han sysslar med,
har hört sådana historier om det, då liggaren ifråga hellre hade haft nytta av en tvångssterilisering
Citera
2016-07-06, 16:04
Medlem
AuticaMinores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
För att det är sånt som händer vid sex!
Sperma på magen är de facto kladdigt, men man dör ju inte av det
Dessutom kan man ju, om man har en handduk i närheten, torka av det värsta innan det börjar rinna..

Inte om man väljer kondom vid nämnda tillfälle.

Det är inte farligt att få lite urinskvätt på magen heller men fortfarande inget som tilltalar mig, åtminstone inte i tanken.

Sperma är uppskattat i porrsammanhang men i verkliga livet är det nog (om möjligt) kladdfritt som gäller för min del.
Citera
2016-07-06, 16:07
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Har funkat utmärkt för mig under 9 års tid!
Gäller att man ligger med en karl som vet vad fan han sysslar med,
har hört sådana historier om det, då liggaren ifråga hellre hade haft nytta av en tvångssterilisering

Jag har använt olika preventivmedel i nästan två decennier men har nu kommit fram till att jag mår bättre utan. Och då blir det så här. Har bara kört utan i ett halvår eller så och även om liggaren har koll på avgången så vet jag att det är jävligt dumt. Men lever man på kanten så gör man. Vardagsspännning!
Citera
2016-07-06, 16:26
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Jag har använt olika preventivmedel i nästan två decennier men har nu kommit fram till att jag mår bättre utan. Och då blir det så här. Har bara kört utan i ett halvår eller så och även om liggaren har koll på avgången så vet jag att det är jävligt dumt. Men lever man på kanten så gör man. Vardagsspännning!

Jag hade gärna avstått preventivmedel också ifall jag kunde, även om avbrutet HAR funkat, betyder det inte att det gör det i framtiden, även om min karl vet vad han gör
Haha ja, kan bara hålla med där
Citera
2016-07-06, 16:27
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Inte om man väljer kondom vid nämnda tillfälle.

Det är inte farligt att få lite urinskvätt på magen heller men fortfarande inget som tilltalar mig, åtminstone inte i tanken.

Sperma är uppskattat i porrsammanhang men i verkliga livet är det nog (om möjligt) kladdfritt som gäller för min del.

Nej det kan väl kanske förvisso vara sant
Och så kan det vara, vissa gillar det, andra inte!
Smidigast med kondom, då kladdet förhoppningsvis stannar i kondomen
Citera
2016-07-06, 17:22
Medlem
Citat:

Ungefär lika haltande som att inte vilja slicka fitta för att man inte gillar att dricka piss. Man kommer ju oundvikligen att komma i kontakt med en och annan urinpartikel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in