2016-07-06, 17:49
Medlem
AuticaMinores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tymme
Ungefär lika haltande som att inte vilja slicka fitta för att man inte gillar att dricka piss. Man kommer ju oundvikligen att komma i kontakt med en och annan urinpartikel.

Det är inte samma sak då kvinnans flytningar inte passerar genom urinröret till skillnad från mannens sädesvätska. Dum jämförelse från ditt håll.
Citera
2016-07-06, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av empoisonne
Jag har använt olika preventivmedel i nästan två decennier men har nu kommit fram till att jag mår bättre utan. Och då blir det så här. Har bara kört utan i ett halvår eller så och även om liggaren har koll på avgången så vet jag att det är jävligt dumt. Men lever man på kanten så gör man. Vardagsspännning!
Det som är så skönt för en kille att stoppa in kuken igen efter han har kommit på dig någonstans..
Det missar din kille då för det kan ju komma ut lite eftersläntrare 😀
Citera
2016-07-06, 18:51
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lamai
Det som är så skönt för en kille att stoppa in kuken igen efter han har kommit på dig någonstans..
Det missar din kille då för det kan ju komma ut lite eftersläntrare 😀

Det är något både han och jag missar, ja. Men man kan inte få allt.
Citera
2016-07-06, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AuticaMinore
Det är inte samma sak då kvinnans flytningar inte passerar genom urinröret till skillnad från mannens sädesvätska. Dum jämförelse från ditt håll.
Du försöker få det till att det är ologiskt att gilla att få en sats på sig om man inte också vill bli pissad på. Det är helt olika saker oavsett om det kan finnas urin i satsen eller ej. Undrar vem som gör dumma jämförelser.
Senast redigerad av tymme 2016-07-06 kl. 20:14.
Citera
2016-07-06, 20:12
Medlem
Både jag och mannen gillar bäst när han sprutar i mig, och vart han sprutar beror på omständigheterna. Är vi inte hemma eller om jag ska göra något speciellt efteråt så blir det i munnen, då slipper man att det rinner längs benen efteråt.
Citera
2016-07-06, 20:18
Medlem
Buffymyloves avatar
I mig, minst av allt i ögontrakten, ajajajaj
Citera
2016-07-06, 21:02
Medlem
AuticaMinores avatar
Citat:
Du försöker få det till att det är ologiskt att gilla att få en sats på sig om man inte också vill bli pissad på. Det är helt olika saker oavsett om det kan finnas urin i satsen eller ej. Undrar vem som gör dumma jämförelser.

Har aldrig påstått att det är ologiskt att gilla sperma, ej heller uttryckt något om att detta skulle vara exakt detsamma som att bli pissad på. Enbart gjort en lite lättare liknelse som tydligen gick rakt över ditt huvud.
Det är således du som är en dummerjöns här med dina korkade inläsningar av andras texter. Jubelidiot.

Förövrigt så undrar jag hur många tjejer det finns som verkligen hade uppskattat att få sperma sprutat på sig om det inte vore för att mainstreamporren dirigerat deras preferenser och sexuella moral i den riktningen.

Med andra ord, hur vanligt hade det egentligen varit att tjejer bett sina pojkvänner om att få deras sats utanpå kroppen om inte porr existerat?

Jag är åtminstone mer självständig i mina sexuella tankar och önskemål.
Citera
2016-07-06, 21:49
Medlem
Citat:
Har aldrig påstått att det är ologiskt att gilla sperma, ej heller uttryckt något om att detta skulle vara exakt detsamma som att bli pissad på. Enbart gjort en lite lättare liknelse som tydligen gick rakt över ditt huvud.
Det är således du som är en dummerjöns här med dina korkade inläsningar av andras texter. Jubelidiot.
Lugna ner dig lite.

Citat:
Äger inte preferensen att bli urinerad på heller så varför i helskotta skulle jag då vilja bli nerspermad?
Senast redigerad av tymme 2016-07-06 kl. 21:51.
Citera
2016-07-06, 21:54
Medlem
AuticaMinores avatar
Citat:
Lugna ner dig.

Ärthjärna!

Jag skrev även det här direkt under -

Citat:
En förövrigt inte helt haltande jämförelse då sperma faktiskt innehåller en viss mängd urin.

..vilket naturligtvis betyder att jag inte drar en exakt liknelse mellan sperma och urin.

Läsförståelse för fan!
Citera
2016-07-06, 21:59
Medlem
Citat:
Ärthjärna!

Jag skrev även det här direkt under -

..vilket naturligtvis betyder att jag inte drar en exakt liknelse mellan sperma och urin.

Läsförståelse för fan!
Jag har aldrig påstått att du dragit några "exakta liknelser", vad nu det skulle vara. Däremot har du sagt att du inte gillar att bli pissad på och därför heller inte gillar att bli sprutad på som om det inte skulle gå att gilla det ena men inte det andra. Förstår du verkligen inte det?
Citera
2016-07-06, 22:09
Medlem
AuticaMinores avatar
Citat:
Jag har aldrig påstått att du dragit några "exakta liknelser", vad nu det skulle vara. Däremot har du sagt att du inte gillar att bli pissad på och därför heller inte gillar att bli sprutad på som om det inte skulle gå att gilla det ena men inte det andra. Förstår du verkligen inte det?

Men suck!

Jag utgick från mig själv och hur just jag känner det i frågan.

För mig är det ingen större skillnad i äckelgrad på urin och sperma som kroppsvätskor.

Med denna åsikt kan jag fortfarande förstå att det är en viss skillnad på urin och sperma när det kommer just till mängd av urin. För mig spelar dock mängden ingen roll. Lika vidrigt både och.
Citera
2016-07-06, 23:16
Medlem
TheOnlyYodas avatar
Jag föredrar att få sperman i mig, finns något väldigt djuriskt rått upphetsande med det. Antar att det biologiska spelar in där.. Tyvärr vill jag varken bli gravid eller få sjukdomar och har därför enbart upplevt det med en kille. Utöver det spelar det ingen roll vart sperman hamnar så länge det inte är i ögonen eller håret. Blir man dominerad kan det vara rätt porrigt att få det i munnen och svälja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in