Citat:
Ursprungligen postat av
whak
För mig personligen spelar det ingen roll om du inte tillför tråden något eftersom jag själv har min uppfattning om Madde.
Eftersom hon bodde ca 7mån hos min "källa", jag har själv aldrig träffat Madde, men min sambo har träffat henne flera gånger. Tex har Madde fått skjuts flera gånger.
Men att komma in i en tråd på Flashback och säga att man vet något och inte vill dela med sig det ger mig "attention whore" vibbar.
Om du hade vetat om hela händelseförloppet gällande mordet så har jag förståelse om du inte vill gå ut med info på Flashback.
Men att ge en bild om hur en person var, det är bara löjligt.
Vad är problemet 😂👍🏻 alltså uppenbarligen så vet man redan vad jag tycker om Madde jag vet ingenting om mordet,varför är du här? Av samma orsak som jag eller, för orsaken har du tydligen listat ut alldelens på egen hand

min bild utav Madde är att hon var en omtänksam kärleksfull människa som ville alla väl,ibland lite för engagerad vilket många påtalat för henne! Ja hon trampade lite snett vilket vem som helst kan göra när livet blir tufft, Madde känner en av dem häktades mamma,BH,därav känner hon nog dem flesta "ungdommar" i hennes krets vilket inte alls är märkligt, tydligen är en av dem misstänkta även misstänkt för grovt bedrägeri i samma mål så självklart så har det med pengar att göra?! alltså,Madde känner BH's mamma och därav känner hon även BH själv 👍🏻 dem har varit vänner i 9 år 👍🏻 på den vägen är det nog 👊🏻 BH's mamma är en kvinna som är skyldig pengar lite här och var,inga större summor men har väldigt svårt för att betala tillbaka sina lån, Antar att Madde var givmild där och att BH har snappat upp detta!! En tanke 👍🏻