2016-07-08, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jajamensan2
Det är en skock utvecklingsstörda snorungar som suportrar ett av landets mest kriminella gäng,kan man mörda någon för att få bli sedd utav dem? Skulle jag tro om man är tillräkligt dum 🙏🏻

Hm eftersom det är så många inblandade så kanske man gör det för lätt för sig om man fastnar på ett enda motiv. Någon kanske främst gjorde det av ekonomiska skäl, andra för att de fick för sig att HA skulle kröna dem till äldstegansta? Det är nog ganska givet dock, som flera varit inne på, att några av dem inte hade motiv alls utan bara hängde på
Citera
2016-07-08, 10:38
Medlem
Citat:
Jag vet lika mycket som er andra 🙏🏻
och jar beslutat mig för att inte säga mer! Någonhär vill att jag ska berätta pm Madde var hon en ängel eller inte? Rentvå henne!! Madde är död och jag tror inte att hon bryr sig speciellt mycket☺️ Jag kan säga att Madde var en snäll hjälpsam person och litade på alla 👌🏻 och tro mig, madde har bekanta som INTE missbrukar eller gör något annat "kriminellt" 🙏🏻 tack för mig

Känns lönt att du ens kom in här och skrev då? vad var det du ville ha sagt egentligen?

"-Kolla här! jag känner Madde" eller vadå?
Citera
2016-07-08, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kompish
Känns lönt att du ens kom in här och skrev då? vad var det du ville ha sagt egentligen?

Bekräftelse, det måste det vara! Var någon tidigare i tråden som skrev att en YG hade kommenterat på BH's Facebook. Denne någon skrev även att han/hon tyckte att hon som hade kommenterat både verkade vettig och såg bra ut, och vips så började hon skriva här.

OnT: Det verkar ju finnas några i tråden som har fått återgett för sig hur oktetten har gått till väga, jag kräver inte att ni skriver här hur det har gått till, men någonstans på vägen känns det som att gruppen har avslöjat även ett motiv. Pengar är ju uppenbarligen en del av det, men har ni hört om något annat eller är det bara pengar det gäller?
Citera
2016-07-08, 10:54
Medlem
tycker verkligen det är skumt att inte fler folk som känner de inblandade är här inne och skriver... eller hade dom bara varandra? var dom SÅ mobbade?
några gamla klasskompisar? eller dom gick kanske aldrig till lektionerna? några som varit på samma fester som dom? det är fan 10 personer det handlar om, någon av dessa måste väl ha bekanta som kan berätta lite om vad som hänt?
Citera
2016-07-08, 10:59
Medlem
Det är bra! bara in med mer flått så hon kan bli ÄNNU större o ÄNNU groteskare!!!!

<kommentaren längst ner>
https://minfil.org/d0L6n5b3b8/Screen_Shot_2016-07-08_at_10.55.45.png
Citera
2016-07-08, 11:01
Medlem
emaptis avatar
Citat:
tycker verkligen det är skumt att inte fler folk som känner de inblandade är här inne och skriver... eller hade dom bara varandra? var dom SÅ mobbade?
några gamla klasskompisar? eller dom gick kanske aldrig till lektionerna? några som varit på samma fester som dom? det är fan 10 personer det handlar om, någon av dessa måste väl ha bekanta som kan berätta lite om vad som hänt?
Benita hade en massa kompisar på fb, fortfarande över 1100 trots att det rasat rejält de senaste dagarna. Några av dessa borde väl känna henne irl och alla andra borde åtminstone kunna förklara hur det kommer sig att dom är vän med en sådan person på facebook. Underligt att så många varit vän med henne där, antingen så är hon inte genomond på heltid eller så är det folk som vill se freakshowen up close.

edit: en tröst är att när hon får tillgång till facebook och ser hur många vänner som försvunnit ur hennes lista så kommer det göra ont, säkert ondare än lagens straff för vad hon gjort.
Senast redigerad av emapti 2016-07-08 kl. 11:06.
Citera
2016-07-08, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whak
För mig personligen spelar det ingen roll om du inte tillför tråden något eftersom jag själv har min uppfattning om Madde.
Eftersom hon bodde ca 7mån hos min "källa", jag har själv aldrig träffat Madde, men min sambo har träffat henne flera gånger. Tex har Madde fått skjuts flera gånger.

Men att komma in i en tråd på Flashback och säga att man vet något och inte vill dela med sig det ger mig "attention whore" vibbar.

Om du hade vetat om hela händelseförloppet gällande mordet så har jag förståelse om du inte vill gå ut med info på Flashback.

Men att ge en bild om hur en person var, det är bara löjligt.

Vad är problemet 😂👍🏻 alltså uppenbarligen så vet man redan vad jag tycker om Madde jag vet ingenting om mordet,varför är du här? Av samma orsak som jag eller, för orsaken har du tydligen listat ut alldelens på egen hand min bild utav Madde är att hon var en omtänksam kärleksfull människa som ville alla väl,ibland lite för engagerad vilket många påtalat för henne! Ja hon trampade lite snett vilket vem som helst kan göra när livet blir tufft, Madde känner en av dem häktades mamma,BH,därav känner hon nog dem flesta "ungdommar" i hennes krets vilket inte alls är märkligt, tydligen är en av dem misstänkta även misstänkt för grovt bedrägeri i samma mål så självklart så har det med pengar att göra?! alltså,Madde känner BH's mamma och därav känner hon även BH själv 👍🏻 dem har varit vänner i 9 år 👍🏻 på den vägen är det nog 👊🏻 BH's mamma är en kvinna som är skyldig pengar lite här och var,inga större summor men har väldigt svårt för att betala tillbaka sina lån, Antar att Madde var givmild där och att BH har snappat upp detta!! En tanke 👍🏻
Citera
2016-07-08, 11:11
Medlem
whaks avatar
Skönt att den här tråden drar ner i tempo nu när man ska bege sig av till Power meet.
Så man kan läsa ikapp i lugn och ro sedan.

Jag vet inte om det har diskuterats tidigare, men MJ ska tydligen bara få träffa sitt barn typ 1 timme i veckan och får då bara träffa det hemma hos sin pappa (barnets morfar).
Citera
2016-07-08, 11:12
Medlem
Citat:

Haha har sagt massor faktiskt men antar att man inte läser allt,men okey kör en vända till då 👍🏻 Madde känner BH's mamma L och har så gjort i ca 10 år,därav känner Madde även BH och hennes gemenskaper! Vilka problem ni tycks ha,jösses 😩
Citera
2016-07-08, 11:13
Bannlyst
Citat:
Jaha? hur vet du det? och vad spelar det egentligen för roll? skrev han något viktigt eller bara om vilka sorters choklad Benita gillar?
Han skrev inget viktigt.
Tycker inte det har varit så stort bortfall av facebookvänner för de misstänkta.
Kom igen nu ni som känner de misstänkta dela med er av info nu!!
Citera
2016-07-08, 11:18
Bannlyst
Citat:
Haha har sagt massor faktiskt men antar att man inte läser allt,men okey kör en vända till då 👍🏻 Madde känner BH's mamma L och har så gjort i ca 10 år,därav känner Madde även BH och hennes gemenskaper! Vilka problem ni tycks ha,jösses 😩
Hur många av de misstänkta känner du och vem av dem känner du bäst?
Citera
2016-07-08, 11:19
Medlem
Citat:

En sak till,orsaken till att jag började skriva här beror på att någon här sitter och säger att jag är glad i droger,snarare tvärt om🙏🏻 man kanske ska vara lite försiktig med vad man spottar ur sig speciellt när det handlar om såna saker så,nu får ni fortsätta att spekulera i lugn och ro 😉 h d gott 👍🏻🙏🏻
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in