Citat:
Det är faktiskt ingen som tvingar dig att läsa - det är också ett val som du gör, precis som det är ett val du - inte barnet - gör när du har samlag.
Citat:
Nej, det handlar inte om enbart pengar när det gäller barnets rättigheter. Gällande mamman så klarar hon uppenbarligen INTE att axla din del också - eftersom hon efter flera år valt att vända sig till försäkringskassan.
Jo, det är det, för det handlar ENDAST om pengar, inget annat. Pengar som mamman lika bra kan stå för helt och hållet, eftersom det också är hon som bestämt och utfört allting, bakom min rygg, mot min vilja.
Citat:
Jag vet att du låter som alla andra som försöker avhända sig sitt ansvar ... Inte trovärdigt.
Vet jag ju visst det. Jag vet att jag inte sprutade i henne. Jag vet att jag hade kondom som jag kontrollerade och att den var hel. Jag vet att hon knulla flera stycken under den veckan och jag vet ju vad dna-testen visat, återigen, läs ALLA mina inlägg istället för att bara sitta och svamla som stefan löfven.
Citat:
Det bästa är om du som kille börjar använda hjärnan innan ett barn blir till. Att lagen ser ut som den gör hänger inte på mig - så gillar du inte den så får du vända dig mot de som valde att sätta barns rätt före mannens tidigare rätt att göka runt och sätta utomäktenskapliga barn till världen utan att behöva ta ansvar...
Sjuk i hela jävla huvudet är du. Börja använd hjärnan för fan, ditt jävla skämt till människa.
Självklart skall lagen tillgodose barnets behov före de vuxnas.