2016-07-05, 03:16
Medlem
blommlsds avatar
Vad finns det för jävla white-trash i Sverige egentligen... på gamla bruksorter, Fyfan man blir ju rädd.

Trodde mest det skulle vara öl-drickande och tobak-användandes Epa ungdomar likt Ronny och Ragge

Men detta fallet tar nog priset, helt döda/tomma i blicken som nån tidigare skrev och så jävla äckliga.
Citera
2016-07-05, 03:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kriminologen2016
https://www.facebook.com/perolov.hofflinger.9/posts/513967762136213

Ärligt talat?

Kriminologen, du äger ditt nick. Din post ovan kommer leva länge.

Obs, titta på snubbens profilbild på fb. Det blir bara bättre och bättre. Och ja, för de bittra, jag är medveten om tragedin. Om min blivande mördare ser ut som Per-Olov så är jag nöjd, det är ju guld för i helvete.
Citera
2016-07-05, 03:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av blommlsd
Vad finns det för jävla white-trash i Sverige egentligen... på gamla bruksorter, Fyfan man blir ju rädd.

Trodde mest det skulle vara öl-drickande och tobak-användandes Epa ungdomar likt Ronny och Ragge

Men detta fallet tar nog priset, helt döda/tomma i blicken som nån tidigare skrev och så jävla äckliga.
Jag är liksom dig chockad att det verkligen kan se ut som det gör på vissa orter!Har tittat runt lite på Facebook och blir liksom dig rädd.
Att dessa människor är ansvariga för barn är ju skrämmande.Troligtvis är de som jobbar inom socialtjänsten i dessa trakter också lite"lustiga".
Barnen som växer upp bland dessa misstänkta är ju chanslösa det begriper nog de flesta,så ta för guds skull barnen ifrån dem snarast!
Vilken sinnessjuk misär!
Citera
2016-07-05, 04:21
Medlem
Europes avatar
Jösses, vilket persongalleri det här fallet utgörs av...jag vet inte ens riktigt vad jag ska känna inför det hela... Jag känner mig mest deprimerad och nedstämd efter att ha tagit del av en del.
Citera
2016-07-05, 04:26
Medlem
linkebodabos avatar
Tror (som nog många fler här) att detta brott snart är utrett och åtal väckta. Tror fupen kan bli en rätt sorglig läsning.
Kommenterer kring rättegångskostnader od har redan postats i denna tråd, men nog sjutton finns det mer värden att reflektera över i detta fall.

Citat:
Ursprungligen postat av FetManDansar
Ärligt talat?

Kriminologen, du äger ditt nick. Din post ovan kommer leva länge..
Du menar likt inlägg #368?
Citera
2016-07-05, 05:56
Medlem
linkebodabos avatar
Först..
Citat:
Ursprungligen postat av Tycker
Tack, jag såg dessa länkar efter mitt inlägg. Men gisses - vilka typer!!! Deras FB-bilder bekräftar alla fördomar man någonsin har haft mot "landsortsbor" och framför allt Dalarna!! Gisses igen!!! Jag flytt int!!! Aldrig!!!
Sedan..
Citat:
Ursprungligen postat av Tycker
Där tippade du helt fel!!

Med tanke på var hon sitter idag så är jag inte ett enda dugg förvånad. Dömd för misshandel och övergrepp i rättssak. Hon var bara 15 år och dömdes att följa ett "kontrakt" för ungdomsvård. Där framkommer att hon har noll impulskontroll, problem vid sociala kontakter, galen självbild mm mm mm. Skadestånd skulle hon punga ut med också.

Så här i efterhand kan man ju säga att det hade varit bättre om man redan då låst in hennes och slängt bort nyckeln. Men så gör vi ju inte.... så frågan är VAD hade man kunnat göra för att förhindra det nu begångna mordet? Suck!!!
Fick du fram allt det där från hennes FB?
Citera
2016-07-05, 08:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av linkebodabo
Först..

Sedan..

Fick du fram allt det där från hennes FB?

Det står väl att läsa om man laddar hem hennes dom från Lexbase.
Citera
2016-07-05, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bruce_Lee
Ja det är du. Längre bak i tråden finns en länk med en printscreen från hennes Darkside-sida där man skymtar en liten bild på hennes nakna kropp.
Alla som vill se den nakna kroppen på rörlig film är störda.

Jo jag vet, skapade genast en profil på DK för att kunna skåda.. haha, har den sparad ifall du också vill kika?
Citera
2016-07-05, 08:30
Medlem
Läst igenom hela tråden...
Vilka förutsatta meningar ni har mot landsbygden... Tror att det är bara inavel och misär... å herregud
Citera
2016-07-05, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dickinson
Vilka förutsatta meningar ni har mot landsbygden... Tror att det är bara inavel och misär... å herregud

Självklart är det inte så. Det finns misär både på landet och i städerna. Problemet är att barn inte tvångsomhändertas i tid utan tillåts att leva i misär - tills det är försent.. Då börjar man först "undra" varför vissa individer har blivit helt skogstokiga..och samhällsfarliga..
Citera
2016-07-05, 08:33
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dickinson
Jadu...

Det är ju så i Borlänge med omnejd, folk från när och fjärran flyr dit för att få pyssla med sitt ifred. Likadant i hela landet, och det är charmigt, men dessa verkar lite "tilltufsade" sedan födseln...
Citera
2016-07-05, 08:43
Medlem
whaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
nä tror inte att Madde har begått nåt -som skulle leda till att de hämnas genom mord
tror hon var vänlig och dessa individer klarar inte av det- när hon krävde tillbaka sina sekiner
så fanns det inte alls i deras värld -att lån ska betalas tillbaka
ungefär........ är hon så dum så hon lånar ut så synd för henne...hon måste bort bara...
den mentaliteten märks i finskans presentation av sig i alla hennes inlägg-
ingen logisk tänkare-detta.
Men Madde har ju lagt ut foton på sina tre barn- så det stämmer inte att hon förnekat sina tre barn-
de övriga barnen är visst bonusbarnen.
tror vi har troll i tråden- för Madde har verkligen ärligt berättat i tidningar om sitt krokiga liv
det är väl identiteten som bidragit till att hon varit sökande och inte haft ro-
operationen har inneburit att hennes släktingar har skämts och hon har ändå ärligt öppnat upp i tidningar och berättat om situationen.
Trollet här påstår att hon är bekant till Maddes kompis-tror inte det:e
vilgrin39:

Självklart är det lätt när man sitter på facit
Tror du min källa googlar alla som den har i sin bekantskap?
Jag tänker inte sitta här och outa min källa bara för att du ska tro på mig.
Vill du tro att jag trollar så fine.

Glöm inte att det var jag som berättade att hon var transa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in