2016-07-04, 18:27
Avslutad
Kan någon bekräfta hur många barn BO hade?
Ena stunden är alla barn döda, och i nästa bara tre och sen är det plötsligt bara ett barn som dött.
Citera
2016-07-04, 18:27
Medlem
Citat:
Hon hamnade i dåligt sällskap. Men hon hade det gott ställt och en del pengar på kontot, säger vännen.

Citat:
Kvinnans exmake säger att hon lånade ut stora summor till personerna som hon för tillfället umgicks med och ibland bodde hos:

Citat:
– Hon klagade att hon inte fick pengarna tillbaka, bara små summor ibland. Jag har varnat henne flera gånger och sagt åt henne att sluta låna ut pengar.

Enligt obekräftade uppgifter till Aftonbladet ska kvinnan ha blivit knivhuggen – och hittades sedan polisen pejlat hennes mobil.

Ett bråk om skulder ska, enligt samma källa, ligga bakom mordet. De gripna personerna var bekanta med den 61-åriga kvinnan.

Låter ju som rånmord alternativt "hon tjatar så mycket om skulden så vi har ihjäl na istället".
Citera
2016-07-04, 18:28
Medlem
Många nyfikna vid gruvhålet
Citera
2016-07-04, 18:32
Medlem
Orsak: Sägs att BO lånat ut pengar som hon sedan krävde tillbaka vilket fick katastrofala följder ...
Citera
2016-07-04, 18:32
Medlem
emaptis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eihpos
Låter ju som rånmord alternativt "hon tjatar så mycket om skulden så vi har ihjäl na istället".
Eller 'vi mördar na så slipper vi betala tillbaka'.

Någon som vet hur BH fick råd med hund ett bilupplag mm? Hon verkar ju inte direkt vara en högavlönad akademiker.
Citera
2016-07-04, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TjurenFerdinand
Jodå, hon är fortfarande i livet, och bor tillsammans med den 21-åriga dottern. Exhustrun, som han skilde sig från 1985, gick däremot och dog 2007.

Nu förstår jag vad du menar och varför jag inte begrep vad du yrslade om i ditt inlägg. Fick det inte att gå ihop.

Fröken Lindgren verkar inte ha haft någon större kontakt med sin far då hon skrivit i Madeleines gästbok
Citat:
hej e du på bra humör!!!
du är gulligast på jorden!!!!
är du inne på msn??
eller på någon annan???
skriv då to my11
med vänliga hälsningar
josefin din dotter
Citera
2016-07-04, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emapti
Eller 'vi mördar na så slipper vi betala tillbaka'.

Någon som vet hur BH fick råd med hund ett bilupplag mm? Hon verkar ju inte direkt vara en högavlönad akademiker.

Jag mena just det.

Hon har fått hunden vad jag vet. Några bilar vet jag inget om men förmodligen står hon bara på dom åt kompisar.
Citera
2016-07-04, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Kan någon bekräfta hur många barn BO hade?
Ena stunden är alla barn döda, och i nästa bara tre och sen är det plötsligt bara ett barn som dött.

I sitt första äktenskap fick hon tre barn, två lever och ett gick bort 2002. Hur det är med andra barn vet jag inte. Men 2003 uppgav hon ju att hon hade tre barn, vilket ju stämmer. Att hon skulle fått fler barn därefter förefaller oerhört osannolikt. Kanske det fanns några barn på byn sedan tidigare, men hon räknade uppenbarligen inte själv med fler än tre LEVANDE barn år 2003. Å dessa är fortfarande i livet.
Citera
2016-07-04, 18:37
Medlem
hassehustlers avatar
Fick just det här i ett PM från en person som jag antar vill vara anonym!

M*rtin och B*nita ströp m*dde i mar* j*smo lägenhet sen ut i en bil och bort till hyttan.på väg dit huggs hon flera gånger kroppen .det är då alla andra blir inblandade för skyddande

* ska vara två i

EDIT: Känner inte igen namnet på personen som stod för lägenheten, så tror vi har en ny MGM i det namnet
Senast redigerad av hassehustler 2016-07-04 kl. 18:39.
Citera
2016-07-04, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emapti

Angående hunden. (skrivet på facebook)
"X: hon har en hund av oss som skas tas hand om"
Jag antar då att det är nån foder/gratis hund då BH har typ -5kr på kortet.
Citera
2016-07-04, 18:40
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hassehustler
Fick just det här i ett PM från en person som jag antar vill vara anonym!

M*rtin och B*nita ströp m*dde i mar* j*smo lägenhet sen ut i en bil och bort till hyttan.på väg dit huggs hon flera gånger kroppen .det är då alla andra blir inblandade för skyddande

* ska vara två i

Intressant, tack för info!

Sjukt fall detta!
Citera
2016-07-04, 18:40
Medlem
Alltså jag blir mest fundersam över varför man mördar en person och sen lämnar kroppen nära ett motionsspår helt öppet? Vill man åka dit? Har det varit stress att komma bort? Hur jävla väl planerar man ett mord?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in