2016-07-03, 18:14
Medlem
Kan inte yppa mig så mycket av vissa skäl. Vill inte bli inblandad mer än att jag vet vem och vilka ..men en adress är avspärrad i Borlänge
Citera
2016-07-03, 18:15
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zudden77
Ja det stämmer att alla är svenskar .. och ja det är hemskt det som hänt. Låt polisen lägga sitt pussel nu och så hoppas vi på det bästa. Känner igen en stor del av dessa personer.och har svårt att förstå..ett stort frågetecken kring allt. VARFÖR? ..Vila i frid ..ma.....

Delge oss något? Någon ledtråd? Svenssons eller levde i utkanten? BO?
Citera
2016-07-03, 18:28
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
En 50-årig man står skriven på Brunnsjögatan 4, och återfinns på Lexbase. För vad vet jag ej.
I så fall handlar det om en finne.
Citera
2016-07-03, 18:33
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
En 50-årig man står skriven på Brunnsjögatan 4, och återfinns på Lexbase. För vad vet jag ej.
50? Enligt AB: "De misstänkta männen är i åldrarna 20 till 45 och kvinnorna i 20-30-årsåldern"
Citera
2016-07-03, 18:35
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
50? Enligt AB: "De misstänkta männen är i åldrarna 20 till 45 och kvinnorna i 20-30-årsåldern"

Yes, bara att stryka honom.
Citera
2016-07-03, 18:35
Medlem
Enligt http://www.friatider.se/sju-misstanks-for-mord-pa-kvinna-i-60-arsaldern så är det fråga om tre tjejer mellan 20-30 år. På den tidigare nämnda adressen Brunnsjögatan 3 finns det EN kvinna som är 31. Hon bor ihop med en kille som är 49 och där skulle åldern ju ligga mellan 25-45. Där bor också en tjej som är 25, svensk. I nr.4 finns ingen tjej som passar däremot en drös med svarta killar i rätt ålder. Där finns också en svensk kille 41 år, som märkligt nog inte är sambo och inte finns på Facebook.

Så vad gjorde de egentligen där - polisens tekniker alltså?
Citera
2016-07-03, 18:39
Medlem
Citat:
Kan inte yppa mig så mycket av vissa skäl. Vill inte bli inblandad mer än att jag vet vem och vilka ..men en adress är avspärrad i Borlänge

Vilken adress då??? Det här är Flashback och inte din blogg.
Citera
2016-07-03, 18:42
Medlem
Citat:

Misshandel av sin fru då de var redigt berusade! För fyra år sedan.
Citera
2016-07-03, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tycker
Enligt http://www.friatider.se/sju-misstanks-for-mord-pa-kvinna-i-60-arsaldern så är det fråga om tre tjejer mellan 20-30 år. På den tidigare nämnda adressen Brunnsjögatan 3 finns det EN kvinna som är 31. Hon bor ihop med en kille som är 49 och där skulle åldern ju ligga mellan 25-45. Där bor också en tjej som är 25, svensk. I nr.4 finns ingen tjej som passar däremot en drös med svarta killar i rätt ålder. Där finns också en svensk kille 41 år, som märkligt nog inte är sambo och inte finns på Facebook.

Så vad gjorde de egentligen där - polisens tekniker alltså?
Vad har du för adresser..inte ens i samma stad. Ju..
Citera
2016-07-03, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungCharles2
det är en finsk zigenare

Ja det syns ju tydligt.
Citera
2016-07-03, 18:50
Medlem
WhenAllLightDiess avatar
I fredags hörde jag att polis & hemvärn medflera hade övning där ute i Långshyttan.

Uppenbarligen var det inte övning utan eftersökning. Ville man undvika att ha missing people springandes där eller?
Citera
2016-07-03, 18:51
Medlem
Citat:

Så du menar alltså att detta är personer som du är rädd för att hamna på fel sida med? Att de är skräckinjagande personer och en fara för samhället i övrigt? Ett mord var bara en tidsfråga eller?
Jag menar.. Hur ska vi tolka dina otydliga svar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in