2016-07-03, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DurexPlayHeat
Ligger det nån sanning i att det är maffian som ligger bakom många klubbar?

Och varför är FKK klubbar så stora just i Tyskland? Enda liberala landet kvar + tyskarnas förmåga att organisera?
Motorcykelklubbar som väl är maffia är det. FKK Artemis i Berlin har problem med rättvisan just nu för att ägarna och några av tjejerna varit inblandade med HA. FKK World i Giessen är ägd av ett bolag som HA står bakom. Då spekuleras det ju i pengatvätt men det är inte helt troligt då en sån klubb är hårdbevakad av myndigheterna. Det finns FKK:s i nästan varje tysk stad och jag tror inte att organiserad brottslighet är i majoritet av ägarna.

Tysk kultur att det finns dessa klubbar. De tillåter dem men bevakar dem från myndighetshåll. Jag har varit på Mainhattan en gång när polisen gjorde raid. Det händer på alla klubbar med jämna mellanrum. Vilket bara är bra.
Citera
2016-07-03, 15:51
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milfner
Jag har varit på Mainhattan en gång när polisen gjorde raid. Det händer på alla klubbar med jämna mellanrum. Vilket bara är bra.

Skulle vara informativt om du kunde berätta lite om razzian eller det kanske du redan har gjort någonstans på FB.

Vilken veckodag?
Tid på dygnet?
Stängde de klubben resten av dagen efter razzian?
Hur många poliser?
Kollade de främst tjejerna eller även klienterna?
Vet du vad syftet var med razzian? Letade de efter droger eller vapen? Eller kollade de bara tjejernas arbetstillstånd?
Senast redigerad av Arnold15 2016-07-03 kl. 16:03.
Citera
2016-07-04, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milfner
Motorcykelklubbar som väl är maffia är det. FKK Artemis i Berlin har problem med rättvisan just nu för att ägarna och några av tjejerna varit inblandade med HA. FKK World i Giessen är ägd av ett bolag som HA står bakom. Då spekuleras det ju i pengatvätt men det är inte helt troligt då en sån klubb är hårdbevakad av myndigheterna. Det finns FKK:s i nästan varje tysk stad och jag tror inte att organiserad brottslighet är i majoritet av ägarna.

Tysk kultur att det finns dessa klubbar. De tillåter dem men bevakar dem från myndighetshåll. Jag har varit på Mainhattan en gång när polisen gjorde raid. Det händer på alla klubbar med jämna mellanrum. Vilket bara är bra.

Själv var jag på Artemis när de hade personalmöte - knappt ett år sedan. Vid 15.00 vart alla tjejer kallade till köket/restaurangen. Tror det då handlade mest om renovering som pågick, men alla killar fick sitta o vänta på att mötet skulle ta slut (ca 30 min)
Citera
2016-07-04, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold15
Skulle vara informativt om du kunde berätta lite om razzian eller det kanske du redan har gjort någonstans på FB.

Vilken veckodag?
Tid på dygnet?
Stängde de klubben resten av dagen efter razzian?
Hur många poliser?
Kollade de främst tjejerna eller även klienterna?
Vet du vad syftet var med razzian? Letade de efter droger eller vapen? Eller kollade de bara tjejernas arbetstillstånd?
Det var en fredagkväll vid 18-tiden som musiken plötsligt tystnade. Jag hade kommit vid 16-tiden själv och hade varit i rummet en gång så jag låg och slappade i en av stolarna mittemot jacuzzin.
Ett tjugotal poliser var det. Vi män fick vissa id-handlingar, jag som EU-medborgare klarade mig med körkort. De krävde pass av de asiatiska besökarna.
Vissa hade inte passet med sig såklart men jag tror inget särskilt hände med dem.
Jag frågade polisdamen hur långt tid det skulle ta. Hon sa 45 minuter men det tog 1,5 timme.
Männen fick hålla sig i spa-avdelningen. Några fick av klubben tillåtelse att lämna för att gå på KFC som ligger rätt nära. Behövs inte enligt mig, maten på Mainhattan är bra.
Personal var flera gånger och frågade om vi ville ha något från baren.
Tjejerna var hur coola som helst efteråt. Lite av de säljare som de är; sånt som händer. Polisen måste kolla så allt är OK lät det. De hade kollat arbetstillstånden om jag fatta det rätt.
Citera
2016-07-04, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aremak
Själv var jag på Artemis när de hade personalmöte - knappt ett år sedan. Vid 15.00 vart alla tjejer kallade till köket/restaurangen. Tror det då handlade mest om renovering som pågick, men alla killar fick sitta o vänta på att mötet skulle ta slut (ca 30 min)
Hände mig en gång på Oase. En fredagskväll vid 20-tiden så var alla tjejer borta. De är inte så affärsmässiga på Oase alla gånger
Citera
2016-07-04, 23:50
Medlem
Hermann666s avatar
När jag var på en klubb i Schweiz så berättade en av tjejerna att polisen regelbundet gör razzia där för att kolla arbetstillstånden.
Citera
2016-07-13, 15:37
Medlem
Finns det någon FKK som har biljardbord som rekreationsmöjlighet?
Citera
2016-07-13, 18:38
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BillyBernard

Fun-Palast i Wien har biljardbord.
Där finns även poker-bord o.dyl.

Tjejerna brukar spela biljard ibland.
Om du betalar lite, kanske du kan spela en biljardmatch mot en naken tjej. Har du gjort det någon gång?
Senast redigerad av Arnold15 2016-07-13 kl. 19:26.
Citera
2016-07-14, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold15
Fun-Palast i Wien har biljardbord.
Där finns även poker-bord o.dyl.

Tjejerna brukar spela biljard ibland.
Om du betalar lite, kanske du kan spela en biljardmatch mot en naken tjej. Har du gjort det någon gång?

Coolt. Det har jag inte gjort, men hade varit en upplevelse.
Citera
2016-07-14, 15:22
Medlem
Thorster-Brutmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BillyBernard

Vilken skitbra idé! Tänk om de kunde ersätta de meningslösa porrbiograferna med biljardbord istället. Vem fan vill kolla på porr när man snart ska bryna på en ung rumänska? Hellre lite avkopplande eightball mellan varven.
Citera
2016-07-23, 15:26
Moderator
Neksnors avatar
Hur isolerade brukar rummen vara på FKKer? Det kan ju vara störande eller upphetsande att rummet skakar av taktfast knullande en våning upp?
Citera
2016-07-23, 15:32
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neksnor
Hur isolerade brukar rummen vara på FKKer? Det kan ju vara störande eller upphetsande att rummet skakar av taktfast knullande en våning upp?

Det brukar inte vara något problem.

Under heta sommardagar är det desto värre med luftkonditioneringen. Ofta stekhett inne på rummen. Något jag fick erfara nyligen i Düsseldorf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in