Jag pratade med min pappa idag och beklagade mig över att jag inte träffar någon. Han sa att jag är för stark för killar.
Jag går på många dejter med alla sorters killar, oftast via Tinder, och alla verkar tycka om mig. Jag har lätt att få kontakt och fortsätta den, vi fortsätter träffas och har kul ihop. Men jag blir aldrig tillsammans med någon.
Jag undrar helt enkelt om killar är rädda för starka tjejer? Som är måna om sina karriärer, som inte är särskilt pk eller rädda för att säga vad de tycker, som vet vad hon vill och vad hon måste göra för att få det. Såg att det finns en tråd om hur man snärjer de blyga tjejerna, men varför finns det ingen tråd om hur du får roliga, självgående och öppna tjejer på fall?
Varför är ni rädda för mig? Själv vill jag ju ha en kille med go i, så jag förstår verkligen inte varför det inte skulle gälla dejtande killar också.
Senast redigerad av yoloswagetc 2016-07-02 kl. 20:00.
Det sa han nog bara för att vara snäll mot dig. Förmodligen är det något helt annat som gör att du inte träffar nån. Du kanske är tråkig?
En vän dejtar hejvilt och har nu lagt ner högutbildade och högpresterande tjejer. De är för stela/onaturliga till sättet och kan inte ens slappna av i sängen, menar han.
You bet..! Spela dum, fnittra, och lek med håret..Det' gillar män..Glöm inte heller och låta håret växa långt, blonder' om du är brunette..Hive Five på det
Män gillar att känna sig behövda och med såna kvinnor så känner sig inte mannen behövd.
Av den anledningen väljs starka kvinnor bort.
Korkade brudar klarar inte ett steg utanför hemmet och män gillar sånt
"Starka kvinnor" är ett kodord för själviska, otåliga och osäkra kvinnor som känner behovet att hävda sig konstant och att testa mannen titt som tätt. Många tjejer kan inte hantera faktumet att de är outhärdliga och saknar grundläggande element av karaktär eller visdom.
Så ja, din farsa formulerade sig på ett minst sagt snällt sätt.
Senast redigerad av Grovedark 2016-07-02 kl. 20:47.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!