2016-07-02, 10:05
Medlem
Mycket tragiskt. Det finns en anledning till att han trivdes inlåst. Måste va lugnt o skönt. Slippa visa upp en fasad. Fast han gillade ju det med pga var narcissist.
Citera
2016-07-02, 11:37
Medlem
Burgesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Mycket tragiskt. Det finns en anledning till att han trivdes inlåst. Måste va lugnt o skönt. Slippa visa upp en fasad. Fast han gillade ju det med pga var narcissist.

De är Lena också. Hon skriver om sig själv - tycker synd om sig själv. Man måste nog tänka lite på andra människor också. Svarten har hon lagt bakom sig verkar det som. Jag har inte fattat riktigt angående Svartens lägenhet. Har Lena tömt den? Inte mycket att tömma. Där låg väl ett par träningsbyxor.
Jag tror inte att Lena deltar vid askspridningen. Jag känner vibbarna . . .
Citera
2016-07-02, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burgess
De är Lena också. Hon skriver om sig själv - tycker synd om sig själv. Man måste nog tänka lite på andra människor också. Svarten har hon lagt bakom sig verkar det som. Jag har inte fattat riktigt angående Svartens lägenhet. Har Lena tömt den? Inte mycket att tömma. Där låg väl ett par träningsbyxor.
Jag tror inte att Lena deltar vid askspridningen. Jag känner vibbarna . . .

Det är underligt att det inte har stått ett ord om Svartens lägenhet. Lena skulle ju ge ut hans heliga skrifter mm. Lite saker hade han nog.
Konstigt hon inte kunde bo i den lägenheten när den blev tom.

De som filmat Svarten tjänade väl en hacka när filmen visades i Expressen kom jag att tänka på.

Nästa sak vi läser om Svarten är väl när obduktionsresultatet är klart.
Citera
2016-07-02, 15:59
Medlem
Burgesss avatar
Citat:
Det är underligt att det inte har stått ett ord om Svartens lägenhet. Lena skulle ju ge ut hans heliga skrifter mm. Lite saker hade han nog.
Konstigt hon inte kunde bo i den lägenheten när den blev tom.

De som filmat Svarten tjänade väl en hacka när filmen visades i Expressen kom jag att tänka på.

Nästa sak vi läser om Svarten är väl när obduktionsresultatet är klart.

Obduktionsresultatet är väl klart om Svarten är kremerad?
Citera
2016-07-02, 16:03
Medlem
Citat:
Obduktionsresultatet är väl klart om Svarten är kremerad?

Nä det kan ta tid. Det ska analyseras. Stod flera månader eller nåt då i tidningen när det stod att han till 99.9 % tuttat fyr själv o de intervjuade Lena igen o hon sa: ja så måste det va
Citera
2016-07-02, 16:51
Medlem
Burgesss avatar
Citat:
Nä det kan ta tid. Det ska analyseras. Stod flera månader eller nåt då i tidningen när det stod att han till 99.9 % tuttat fyr själv o de intervjuade Lena igen o hon sa: ja så måste det va

Det känns ju som om polisen inte gör ett grundläggande jobb här pga att det var sanerings(själv)mord.
"Änkan" borde nog förhöras lite mer ingående. Det fanns ju 0,1% som är outrett . . .
Citera
2016-07-05, 00:36
Medlem
Burgesss avatar
Citat:
Kolla här vad en "Fia" skriver långt ner bland kommentarerna. Känns som samma person som skrev långt inlägg här med om hur Lena gjort.

http://finest.se/jackieferm/2016/06/27/this-truth-drives-me-into-madness/#comments

"Änkans" cancer är i alla fall starkt ifrågasatt. Jag tvivlar också en smula faktiskt.
Hon kan inte ha en adress och vara mantalsskriven på ett ställe som brunnit ner. Myndigheter och primärvård skickar ju brev hela tiden.
Senast redigerad av Burgess 2016-07-05 kl. 00:39.
Citera
2016-07-05, 08:22
Medlem
Citat:
"Änkans" cancer är i alla fall starkt ifrågasatt. Jag tvivlar också en smula faktiskt.
Hon kan inte ha en adress och vara mantalsskriven på ett ställe som brunnit ner. Myndigheter och primärvård skickar ju brev hela tiden.

Det skiter såna människor i.
Citera
2016-07-05, 22:33
Medlem
Burgesss avatar
Citat:
Det skiter såna människor i.

Ja, jo - det är ju så. Hon har ju ingen förmåga att avsluta saker.
Citera
2016-07-06, 11:49
Medlem
Citat:
Ja, jo - det är ju så. Hon har ju ingen förmåga att avsluta saker.

Hon skriver på bloggen att hon bor i Stockholm. Är det ett sätt att lura soc tro? Eller hon är bara yr som vanligt.
Hon måste ju få pengar nånstans ifrån till alla resor.
Citera
2016-07-06, 19:26
Medlem
Burgesss avatar
Citat:
Hon skriver på bloggen att hon bor i Stockholm. Är det ett sätt att lura soc tro? Eller hon är bara yr som vanligt.
Hon måste ju få pengar nånstans ifrån till alla resor.

Ja, det är något som inte stämmer. Kanske det inte är några strålbehandlingar.
Citera
2016-07-09, 08:39
Medlem
Burgesss avatar
Jag tror inte att hon bor i Stockholm. Hon bor hos något X. Nu måste väl Svartens aska vara spriden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in