2016-07-02, 06:23
Medlem
DrLECTERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Feodor
Nej. Det var inte nära Guld. Sverige hade inte en kvalificerad målchans mot Brasilien.
Om Sverige klarat av förlängningen och det blivit straffar hade det kunnat bli guld.
Straffar kan sluta hur som helst.
Citera
2016-07-02, 07:50
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrLECTER
Om Sverige klarat av förlängningen och det blivit straffar hade det kunnat bli guld.
Och om min faster hade fötts med en kuk hade det varit min farbror.

Det finns inget om. Nu vann Brasilien och det med all rätt, att bara snacka hypotetiska händelser hit och dit är inte givande för fem öre.

-

Ska bli kul å se honom i United, med ytterligare en ligatitel på meritlistan vore det ruskigt imponerande.
Citera
2016-07-02, 07:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrLECTER

Mer svar än nedan behövs väl egentligen. Massa "om" och floskler gör inte Sverige närmare ett guld.

Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Och om min faster hade fötts med en kuk hade det varit min farbror.

Det finns inget om. Nu vann Brasilien och det med all rätt, att bara snacka hypotetiska händelser hit och dit är inte givande för fem öre.

-

Ska bli kul å se honom i United, med ytterligare en ligatitel på meritlistan vore det ruskigt imponerande.
Citera
2016-07-02, 08:17
Medlem
introvertos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kafferasten
Mest pga gamla meriter? Försvarsmässigt är PL inte bättre än Ligue 1. Man behöver inte vara världsklass för att göra många mål i den ligan kolla Vardy och Kane exempelvis. Tvivlar på att någon av dom skulle göra lika många mål i Frankrike. Finns en bättre offensiv i PL överlag men det är rätt mycket öppna spjäll så att säga.
Det gjordes 2.7 mål i PL 15/16 och 2.5 i L1 samma säsong. Så det är väl rätt så jämnt, förutom att PL är högre rankade. Rankingen bygger inte på gamla meriter, då hade väl skotska ligan varit högre rankad än franska eftersom den har fler europeiska titlar. Sedan spelade Zlatan i ett ihopköpt storlag i L1 som andra lag i samma liga inte har en ekonomisk chans att hänga med. Så är inte fallet i PL.

Haha, folk dumförklarar oss "Zlatanhaters" för att vi tror på en "given flopp, men ni Zlatanrunkare borde skriva upp och inse att det är långt ifrån en given succé också.
Citera
2016-07-02, 08:58
Medlem
Ska bli intressant att se om Peter Wennman får behålla jobbet som PL korrespondent eller om Aftonbladet sätter in någon typ Fränden som får punktmarkera Zlatan
Citera
2016-07-02, 09:35
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Ska bli intressant att se om Peter Wennman får behålla jobbet som PL korrespondent eller om Aftonbladet sätter in någon typ Fränden som får punktmarkera Zlatan
Wegerup är garanterat ett alternativ, käkar Zlatan en korv är hon den förste att skriva om det.
Citera
2016-07-02, 10:07
Medlem
Malacodas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheFemiNaziSlayer
Vardy och Kane är djupledslöpande anfallare -> Mål
Zlatan är stillastående/står offside -> FLOPP

Han kommer inte klara det höga tempot eller hur fysiska mittbackarna är.

Är absolut ingen zlatanist, men att påstå att Zlatan inte har fysik nog för mittbackarna i PL är bland det dummaste jag läst.
Citera
2016-07-02, 10:40
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Tillräckligt kunnig för att veta att han alltid viker ner sig vid avgörande utslagsmatcher. Måste medge att han är grym på att dominera i europas sjätte bästa liga där motståndarlagen är flera gånger sämre . Det kommer inte hålla att vara så orörlig som han är i europas mest tempostarka liga.
Han kommer göra max 10 mål och försvinner till USA efter säsongen.
Inte illa att vara mer kunnig än exempelvis Capello och Mourinho...
Citera
2016-07-02, 10:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Inte illa att vara mer kunnig än exempelvis Capello och Mourinho...

När man inte har några argument.....
Ska bli så jävla skönt att se Zlatan floppa, nu har han dessutom själv sagt att ligue 1 är en skitliga som ni zlatanfanboys så länge påstått att så inte är fallet.
Citera
2016-07-02, 10:54
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
När man inte har några argument.....
Ska bli så jävla skönt att se Zlatan floppa, nu har han dessutom själv sagt att ligue 1 är en skitliga som ni zlatanfanboys så länge påstått att så inte är fallet.
Jag tycker en hänvisning till två av världens bästa tränare är ett ganska starkt argument...
Citera
2016-07-02, 10:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Malacoda
Är absolut ingen zlatanist, men att påstå att Zlatan inte har fysik nog för mittbackarna i PL är bland det dummaste jag läst.
Han gillar inte tuffa dueller eller närkamper, en av anledningarna han gör så få nickmål trots sina 193 cm.
Citera
2016-07-02, 11:02
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Han gillar inte tuffa dueller eller närkamper, en av anledningarna han gör så få nickmål trots sina 193 cm.
Nä han har ju som vana att backa undan när försvararna är lite hårda.

Jag förstår inte vart all denna hets om PL kommer ifrån? "Världens bästa liga och undrar om han klarar av tempot?"

1: La Liga är väldens bästa liga.

2: Ett uttalande jag aldrig förstått mig på, kommer han inte klara av Sunderlands snabba presspel? Kommer han inte ens få syn på bollen mot Arsenal?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in