2016-07-01, 18:26
Medlem
hobokens avatar
Borde inte en klubb som United ha en ganska sofistikerad kontraktsprocess där spelaren först får skriva på ett non-disclosure agreement innan man inleder kontraktsförhandlingen i sig?
Citera
2016-07-01, 18:40
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av introverto
Haha då kan jag pusta ut. Hoppas han får sig en rejäl avhyvling direkt efter påbörjad anställning och en tillsägelse om att inte göra något liknande igen. Då kommer han komma på kant med någon av sina chefer med en gång för Z är ju som han är, och det blev ju jättebra när han hamnade i en sån situation i Barcelona.

Han har ju jämförts med Cantona och han drog väl inte heller jämnt med ledningen så vem det kanske bara är en charad att nu kommer en ny Cantona som skiter i allt! Den ankomsten blev ju starten på n ny storhetstid för Man United så man kanske försöker sig på att göra en kopia
Citera
2016-07-01, 18:44
Medlem
Scrip7s avatar
United har nu gått ut med ett litet klipp om Zlatan på sin twitter. https://twitter.com/ManUtd/status/748919107441954816

Bara en tidsfråga nu innan det bekräftas helt 100.

E: Nu är det helt bekräftat att Zlatan är klar för United http://www.manutd.com/en/News-And-Features/Football-News/2016/Jul/Manchester-United-complete-signing-of-Zlatan-Ibrahimovic.aspx

Blandade känslor.
Senast redigerad av Scrip7 2016-07-01 kl. 19:03.
Citera
2016-07-01, 19:14
Medlem
Researrangörerna för fotbollsmatcher har nu högtryck till Manchester.

Folk byter nu lag från PSG till United.

Hur känns det för er inbitna Unitedfans?
Citera
2016-07-01, 19:23
Medlem
Det måste vara förvirrande för alla Zlatandissare att han gång på gång blir inplockad av stora klubbar som aviserar det som en prestigevärvning.
Senast redigerad av Eaglesandshit 2016-07-01 kl. 19:25.
Citera
2016-07-01, 19:27
Medlem
introvertos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Det måste vara förvirrande för alla Zlatandissare att han gång på gång blir inplockad av stora klubbar som aviserar det som en prestige värvning.
Ja, lite faktiskt. Men den här gången kommer han få bita i gräset, så kan jag stå där sen och säga: "Vad var det jag sa?".

Sen presenteras väl knappt någon som köps in av någon klubb, stor eller liten, som någon medioker standardvärvning heller för den delen.
Citera
2016-07-01, 19:28
Medlem
Citat:
Det måste vara förvirrande för alla Zlatandissare att han gång på gång blir inplockad av stora klubbar som aviserar det som en prestigevärvning.
Han kommer bli slaktad i PL.
Citera
2016-07-01, 19:29
Medlem
Citat:
Ja, lite faktiskt. Men den här gången kommer han få bita i gräset, så kan jag stå där sen och säga: "Vad var det jag sa?".

Sen presenteras väl knappt någon som köps in av någon klubb, stor eller liten, som någon medioker standardvärvning heller för den delen.

Jag tror han kommer göra det helt ok, sedan hoppas jag United får en skitsäsong ändå, det finns inte så mycket som talar för att det skall bli en flopp, han kommer dock inte ha lika mycket lekstuga som han haft i Frankrike. 20 mål skulle jag inte bli förvånad om han klämmer dit i ligaspelet.

Zlatan är Zlatan, även om man tycker illa om hans personlighet, eller vad det nu är man stör sig på, så har han fortfarande ett av fotbollsvärldens starkaste varumärken.

Citat:
Ursprungligen postat av hailb0p
Han kommer bli slaktad i PL.

En av Zlatans största tillgångar är hans fysik, han är jävligt stark i kroppen, så det tror jag knappast.
Senast redigerad av Eaglesandshit 2016-07-01 kl. 19:34.
Citera
2016-07-01, 19:38
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Jaha, nu blir Zlatan ihågkommen som den som failade i sitt sista mästerskap, och failade i sin sista klubb.

Att spela i Premier League är något helt annat än att valsa runt i Frankrike eller Italien. I England ska man prestera och leverera. Det kommer att skära sig direkt mellan Zlatan och pressen, och Zlatan och fansen, och vips är han rökt.
Citera
2016-07-01, 19:42
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Jaha, nu blir Zlatan ihågkommen som den som failade i sitt sista mästerskap, och failade i sin sista klubb.

Att spela i Premier League är något helt annat än att valsa runt i Frankrike eller Italien. I England ska man prestera och leverera. Det kommer att skära sig direkt mellan Zlatan och pressen, och Zlatan och fansen, och vips är han rökt.

Han kommer få sina chanser i början. Men blir det inte mål och många av den varan så blir det bänken direkt och där kvittar det nu hur stort namn man är. Vill man nu ärligt förstöra en karriär så är PL det bästa sättet. Det har inte minst många svenska stora namn innan de kom de fått erfara. Men återstår väl att se vilken roll han får om man nu gör sig av med Rooney så han blir den enda stora eller om det mer är en "Henke Larsson" lösning.

Oavsett vilket så är det alltid kul med svenskar i PL. Det är liksom fortsatt det största.
Citera
2016-07-01, 19:44
Medlem
klybans avatar
Citat:

Zlatan är för vältränad och professionell för detta.
Enda som kan stoppa Zlatan, och det är skador.
Som han hade förra säsongen, då olyckskorparna trodde han var slut.
Men sen utan skador, visade hur fotboll ska spelas på ett bra sätt(inbilla er nu inte att jag menar att Zlatan är den enda som kan spela fotboll, med det jag sa.).
Och satte flera rekord för FR.

Många säger Zlatan inte är en lagspelare, vilket kan stämma till viss del i spelet.
Där han som alla bra anfallare, tenderar till vara självisk.
Dock Zlatans lagstyrka är hans krav på andra att prestera bra.
En lagspelare, är inte bara matcher.
Utan det kan vara en förmåga att aktivera resten av laget också, vilket Zlatan gjort.
Och tydligast i de tidigare delarna av PSG sejouren.
Citera
2016-07-01, 19:47
Medlem
klybans avatar
Citat:
...
En av Zlatans största tillgångar är hans fysik, han är jävligt stark i kroppen, så det tror jag knappast.
Håller med, det är knappast där han kommer fallera.
Sen även i dagens PL, så finns det inte speciellt många benknäckare kvar eller får chansen.
Då dessa är för dåliga fotbollsspelare.
Sen har det funnits, och säkert finns en del som kapar först spelar sen idag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in