Flashback bygger pepparkakshus!
2016-05-10, 20:47
Medlem
Wotans avatar
Vad menas med uttrycket "Abzockestrich"?

Annars kan jag efter fyra dagar i Berlin förra våren intyga att där är en del riktigt fina gatuprostituerade kring Bülow/Kurfürstenstraße. Svårt med ställen att göra det i bilen, svårt att ta med dem in på eget hotell. Även om man har bil verkar de föredra att hyra ett bås på porrbio. Jag lyckades få in en liten brud på mitt hotell, plockade upp henne på Kurfürstenstraße. Sigge/öststatsbrud, men riktigt ung å söt i korta shorts och stayups. Blev nog blåst på priset, var första kvllen när jag kom dit, men betalade 150 euro för 1 h utan gummi på mitt rum. Riktigt fin, tajt, ung brud på 45 kilo ca 20 år så jag körde på det och sprutade henne full.
Citera
2016-05-11, 00:57
Medlem
BAB7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av macdres
Du får fortsätta uppdatera om din knullresa! Romska horor alltså, känns lite osäkert att dra med sig en rom, men dom kanske är/ser annorlunda ut i Tyskland. Tänker bara på tiggare men antar att dom även kan jobba med detta utöver burktiggeri. Då gör dom i alla fall något för pengarna.

Vad gör dom som inte andra tjejer i Berlin gör? Oralt, vaginalt, analt och penistortyr?

Ser fram emot att läsa om dina bravader!

I europa har vi flera miljoner invånare som har en romsk bakgrund, romerna är i sin tur uppdelade i olika romska folkgrupper, det kan man även se på deras utseende i många fall.

De som tigger på svenska gator och kommer från miserabla förhållanden i östeuropa är en sorts romer, denna grupp tillhör de allra fattigaste och mest utsatta, deras hudfärg är av mörkare karaktär och de saknar ofta all form av skolgång och många är analfabeter.
Denna grupp är generellt inte verksamma inom prostitution.

De som säljer sex tillhör en annan grupp av romer, de är ljusare i hyn, kommer från något bättre hemförhållanden och har gått i skola, ofta har de relativt goda språkkunskaper både i engelska och tyska.
Många av dessa åker till västeuropa för att tjäna snabba pengar.

Romska tjejer har jag mycket erfarenhet av, de flesta är seriösa (undantag finns såklart) och de erbjuder ofta sex till ett bra pris, de har inte direkt några hämningar utan går med på det mesta, analt och allt vad man vill (oftast).
Dessutom faller de mig i smaken på ett ypperligt vis, unga, snygga, mörkhåriga och villiga och okomplicerade.
Är man snäll och trevlig, så visar de respekt och vänlighet tillbaka.
Citera
2016-05-11, 01:07
Medlem
BAB7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Vad menas med uttrycket "Abzockestrich"?

Annars kan jag efter fyra dagar i Berlin förra våren intyga att där är en del riktigt fina gatuprostituerade kring Bülow/Kurfürstenstraße. Svårt med ställen att göra det i bilen, svårt att ta med dem in på eget hotell. Även om man har bil verkar de föredra att hyra ett bås på porrbio. Jag lyckades få in en liten brud på mitt hotell, plockade upp henne på Kurfürstenstraße. Sigge/öststatsbrud, men riktigt ung å söt i korta shorts och stayups. Blev nog blåst på priset, var första kvllen när jag kom dit, men betalade 150 euro för 1 h utan gummi på mitt rum. Riktigt fin, tajt, ung brud på 45 kilo ca 20 år så jag körde på det och sprutade henne full.

Ja, du fick betala lite väl mycket tycker jag.
Men ok, - i priset ingick ju då 1 timme på hotelrum, plus att de tar extra betalt för sex utan kondom.

Abzockestrich = att tjejerna inte håller vad man kommit överens om, utan att de saltar priset när kläderna ska av, eller krånglar på något annat vis, eller att de helt enkelt bara är ute efter att blåsa kunden på pengar.
Citera
2016-05-11, 11:38
Medlem
Wotans avatar
Bab7>> Då har du nog rätt om Oranienburgerstraße, som jag fattat det är där riktigt snygga brudar, de lockar upp en i lägenheter, sen får du lägga till, de ska ha betalt för dryck mm. Sen är deg bara massage och avsugning man får i slutändan. Turistfälla.

Bülow/Kurfürsten/Bahnhoff Zoo är ställena man får tag på riktiga gatubrudar. Jag tog dessutom ett hotell där, Aldea på Bülowstraße, med garage i källareb. Man kan plocka med en brud i bilen, hämta nyckeln i receptionen medan hon väntar vid hissarna och åka upp till rummet hyffsat diskret. Mest korkade turister från Kina mm där dessutom.
Citera
2016-05-12, 01:24
Medlem
BAB7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan

Bülow/Kurfürsten/Bahnhoff Zoo är ställena man får tag på riktiga gatubrudar. Jag tog dessutom ett hotell där, Aldea på Bülowstraße, med garage i källareb. Man kan plocka med en brud i bilen, hämta nyckeln i receptionen medan hon väntar vid hissarna och åka upp till rummet hyffsat diskret. Mest korkade turister från Kina mm där dessutom.

Det är några år sedan nu som jag var i Berlin och knullade horor, därför är jag inte helt uppdaterad på vilka gator som är aktiva nuförtiden, sånt ändras ju med tiden.

Men precis som du säger, Oranienburger straße är nog mest skit, den verkar helt ointressant för mig.
Det verkar som att området kring Kurfürstenstraße/Bülowstraße och tvärgatorna däremellan är det bästa för tillfället.

Från hor-epicentrum på Kurfürstenstraße är det väl c:a 1 km upp till Bahnhof Zoo.
Går hororna ända upp till Bahnhof Zoo?
Eller står de i området runt Bahnhof?
Citera
2016-05-12, 10:43
Medlem
Wotans avatar
Nä, de har nog rensat upp kring Zoo och torget kring Gedächtnis kirche. Gick där förra våren, men tänkte lite fel. Mest gatuflickor är första halvan från U-stationen ner mot torget som ligger halvvägs till Zoo. Nollendorfplatz enl. Googlemaps? Men både Bülow å Kurfürstenstraße med tvärgator.
Citera
2016-07-01, 03:05
Medlem
BAB7s avatar
Har varit här ett par veckor nu, det är ju paradiset på jorden!
Har uppskattningsvis prövat på runt 40-60 tjejer under de senaste två veckorna.

De går på Kurfürstenstraße och på gatorna runtom kring, lätt och bekvämt att köra omkring i området, inga köer och skit, man kan cruisa runt i lugn och ro och stanna till och snacka med tjejerna utan att man står vägen direkt, bara på Potsdamerstraße är det mycket trafik, på Bülowstraße kan man stanna till i bussfilen, även om det inte alltid uppskattas av busschaufförerna.

Gatorna de går på i området är följande:
- Kurfürstenstraße
- Bülowstraße
- Genthinerstraße
- Frobenstraße
- Potsdamerstraße
- Lützowstraße

Flest tjejer hittar man under sen kvällstid och natt, men det finns alltid några ute under hela dygnet, även på tidig eftermiddag ser man en hel del.
Som mest är det nog runt 60 - 70 tjejer ute samtidigt, men totalt handlar det om betydligt fler, jag har sett nya ansikten varje dag, och många tjejer jobbar tex två månader sen åker de hem en månad till sitt hemland och sedan kommer de tillbaka och jobbar igen osv.

95 % av alla tjejerna är från Ungern, både vanliga ungerska tjejer samt de med romsk bakgrund, åldern varierar mellan 20-30 år, de flesta är runt 20-25 år.
Alla jag har plockat upp i bilen har varit korrekta och seriösa, inga konstigheter alls.
Dock håller de hårt på tiden och vissa tjejer stressar lite väl mycket ibland tycker jag, men det får ta för dom småpengarna det handlar om!

Kunskapen i Engelska språket är lika med noll, tyska-kunskaperna är rätt tveksamma dom också hos många tjejer, vissa språkbarriärer finns, själv har jag lärt mig en del ungerska fraser via google translate som faktiskt har hjälpt en hel del när det gäller kommunikationen med tjejerna.

Standardpriset för en avsugning i bilen är 20 euro, samlag kostar 30 euro.
Övriga tjänster förhandlas mellan kund och tjej.
Vill man gå i kabin, kostar det 5 euro extra och ett rum kostar 10 euro för en halvtimme.

Berliner-Zeitung har i ett flertal artiklar målat upp en väldigt svart bild av gatuprostitutionen i området runt Kurfürstenstraße, som "modern slavhandel" med trafficking, droger och kriminalitet, detta är dock en kraftigt överdriven bild de målar upp enligt min mening.
Tjejerna jobbar där helt och hållet på frivillig basis, de har oftast ingen utbildning och är i behov av pengar och enligt deras egen utsago är läget i Ungern "en fullständig Katastrof" med små möjligheter till jobb och usla löner, många har även barn i hemlandet som deras föräldrar tar hand om under tiden.
Dock är det organiserat, vilket egentligen inte är lagligt såklart, - de ungerska männen som organiserar det hela står till tjänst med bostad till tjejerna och ibland också mat och annat, de har också ett öga på själva verksamheten, det ser man ganska tydligt, jag har sett ett flertal gånger att de sitter vid uteserveringarna och kollar och samspråkar med tjejerna emellanåt, även viss telefonkontakt sker mellan tjejerna och de här ungerska männen.
Av det tjejerna tjänar får de själva behålla 50%, medan 50% går till organisationen och dess omkostnader såsom bostad/rum för tjejerna.

Sen all dynga som Berliner-Zeitung har ljugit ihop och skrivit att området är farligt och hårt belastat av kriminalitet och droger är ren jävla lögn, jag har varit där varenda dag + varje natt de senaste veckorna och kört runt och gått runt i området väldigt, väldigt mycket, och det är inga som helst problem där.
Jag kan lätt påstå att området runt nobelvägen där hororna i Malmö går är betydligt värre och betydligt mer nergånget!
Området kring Kurfürstenstraße är däremot inte alls så nergånget som jag trodde från början, det är snarare att ganska fräscht område centralt i stan, nästan inget klotter alls, ingen nedskräpning, inte ett enda bråk eller stök har jag sett, och i området ligger affärer och relativt fina lägenheter.
Citera
2016-07-01, 09:55
Medlem
macdress avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BAB7
Har varit här ett par veckor nu, det är ju paradiset på jorden!
Har uppskattningsvis prövat på runt 40-60 tjejer under de senaste två veckorna.

De går på Kurfürstenstraße och på gatorna runtom kring, lätt och bekvämt att köra omkring i området, inga köer och skit, man kan cruisa runt i lugn och ro och stanna till och snacka med tjejerna utan att man står vägen direkt, bara på Potsdamerstraße är det mycket trafik, på Bülowstraße kan man stanna till i bussfilen, även om det inte alltid uppskattas av busschaufförerna.

Gatorna de går på i området är följande:
- Kurfürstenstraße
- Bülowstraße
- Genthinerstraße
- Frobenstraße
- Potsdamerstraße
- Lützowstraße

Flest tjejer hittar man under sen kvällstid och natt, men det finns alltid några ute under hela dygnet, även på tidig eftermiddag ser man en hel del.
Som mest är det nog runt 60 - 70 tjejer ute samtidigt, men totalt handlar det om betydligt fler, jag har sett nya ansikten varje dag, och många tjejer jobbar tex två månader sen åker de hem en månad till sitt hemland och sedan kommer de tillbaka och jobbar igen osv.

95 % av alla tjejerna är från Ungern, både vanliga ungerska tjejer samt de med romsk bakgrund, åldern varierar mellan 20-30 år, de flesta är runt 20-25 år.
Alla jag har plockat upp i bilen har varit korrekta och seriösa, inga konstigheter alls.
Dock håller de hårt på tiden och vissa tjejer stressar lite väl mycket ibland tycker jag, men det får ta för dom småpengarna det handlar om!

Kunskapen i Engelska språket är lika med noll, tyska-kunskaperna är rätt tveksamma dom också hos många tjejer, vissa språkbarriärer finns, själv har jag lärt mig en del ungerska fraser via google translate som faktiskt har hjälpt en hel del när det gäller kommunikationen med tjejerna.

Standardpriset för en avsugning i bilen är 20 euro, samlag kostar 30 euro.
Övriga tjänster förhandlas mellan kund och tjej.
Vill man gå i kabin, kostar det 5 euro extra och ett rum kostar 10 euro för en halvtimme.

Berliner-Zeitung har i ett flertal artiklar målat upp en väldigt svart bild av gatuprostitutionen i området runt Kurfürstenstraße, som "modern slavhandel" med trafficking, droger och kriminalitet, detta är dock en kraftigt överdriven bild de målar upp enligt min mening.
Tjejerna jobbar där helt och hållet på frivillig basis, de har oftast ingen utbildning och är i behov av pengar och enligt deras egen utsago är läget i Ungern "en fullständig Katastrof" med små möjligheter till jobb och usla löner, många har även barn i hemlandet som deras föräldrar tar hand om under tiden.
Dock är det organiserat, vilket egentligen inte är lagligt såklart, - de ungerska männen som organiserar det hela står till tjänst med bostad till tjejerna och ibland också mat och annat, de har också ett öga på själva verksamheten, det ser man ganska tydligt, jag har sett ett flertal gånger att de sitter vid uteserveringarna och kollar och samspråkar med tjejerna emellanåt, även viss telefonkontakt sker mellan tjejerna och de här ungerska männen.
Av det tjejerna tjänar får de själva behålla 50%, medan 50% går till organisationen och dess omkostnader såsom bostad/rum för tjejerna.

Sen all dynga som Berliner-Zeitung har ljugit ihop och skrivit att området är farligt och hårt belastat av kriminalitet och droger är ren jävla lögn, jag har varit där varenda dag + varje natt de senaste veckorna och kört runt och gått runt i området väldigt, väldigt mycket, och det är inga som helst problem där.
Jag kan lätt påstå att området runt nobelvägen där hororna i Malmö går är betydligt värre och betydligt mer nergånget!
Området kring Kurfürstenstraße är däremot inte alls så nergånget som jag trodde från början, det är snarare att ganska fräscht område centralt i stan, nästan inget klotter alls, ingen nedskräpning, inte ett enda bråk eller stök har jag sett, och i området ligger affärer och relativt fina lägenheter.

Schyst läsning!

Hur fungerar det om man inte har bil, fungerar det lika bra att plocka med tjejen till sitt hotellrum? Om man skulle fara dit en snabbare sväng, typ 2-3 dagar i sommar, har du något tips på något hotell i närheten av det området du beskrev som är gästvänliga?

Tack igen för inlägget, kul att du tog dig iväg och kör hårt
Citera
2016-07-01, 19:21
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Schyst läsning!

Hur fungerar det om man inte har bil, fungerar det lika bra att plocka med tjejen till sitt hotellrum? Om man skulle fara dit en snabbare sväng, typ 2-3 dagar i sommar, har du något tips på något hotell i närheten av det området du beskrev som är gästvänliga?

Läser du tråden så finns det förslag. T ex nämns Aldea Bulowstrasse, vilket är Novum hotel Aldea på gatan som heter Bulowstrasse.
Om du vill träffa en tjej (flicka av honkön) går du ut på gatan som ligger utanför hotellet. Gatan är det svarta under U-bahn ( ungefär som tunnelbana, men utan tunnel, utan bro) där bilar inte står parkerade, för där är det parkering .
Tala med tjejen och berätta att du vill att hon följer med dig till hotellrummet. Gå sedan till rummet och umgås.
Tänk bara på att alla tjejer inte är av kvinnokön. Går du till närmaste korsningen in mot stan från ovan nämnda hotell så är tjejerna av manligt kön

Är du osäker finns många kebabställen att äta på i närheten. Om du sätter dig i det som ligger i närmaste hörnet så har du bra utsikt och ser när tjejerna kommer tillbaka från utfört värv (arbete)
Citera
2016-07-03, 20:02
Medlem
BAB7s avatar
Citat:
Schyst läsning!

Det bästa är helt klart om man har tillgång till bil, även om man inte kör bil till Berlin så kan man ju alltid hyra en på plats, Enterprise brukar ha bra erbjudande (billigt), framför allt över helgen är det jättebilligt att hyra bil.

Vissa tjejer kan tänka sig att följa med till hotel, men tänk på att du betalar för tiden och det kan bli rätt dyrt om du vill dra med en tjej till ditt hotel.
Tjejerna föredrar snabba cash/snabb och enkel sex antingen i bil eller i bås/Kabine på LSD för 5 euro eller på Pension/rum för 10 euro.

Ibis Budget kan rekommenderas, ett fräscht, modernt och billigt hotel, ligger 800 meter från området där hororna går.
Citera
2016-07-04, 10:03
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antex
Läser du tråden så finns det förslag. T ex nämns Aldea Bulowstrasse, vilket är Novum hotel Aldea på gatan som heter Bulowstrasse.
Om du vill träffa en tjej (flicka av honkön) går du ut på gatan som ligger utanför hotellet. Gatan är det svarta under U-bahn ( ungefär som tunnelbana, men utan tunnel, utan bro) där bilar inte står parkerade, för där är det parkering .
Tala med tjejen och berätta att du vill att hon följer med dig till hotellrummet. Gå sedan till rummet och umgås.
Tänk bara på att alla tjejer inte är av kvinnokön. Går du till närmaste korsningen in mot stan från ovan nämnda hotell så är tjejerna av manligt kön

Är du osäker finns många kebabställen att äta på i närheten. Om du sätter dig i det som ligger i närmaste hörnet så har du bra utsikt och ser när tjejerna kommer tillbaka från utfört värv (arbete)

Jag tror inte det går så bra att gå in på hotellet med damerna, receptionen lär reagera (även om det iof är lagligt) då de är uppenbart horigt klädda. Nu på sommaren är det inte ovanligt med typ underkläder/bikini etc. Bil å ett hotell med garage och hiss upp till rummet lär vara att föredra som ngn skrev.
Citera
2017-03-15, 15:18
Medlem
Ska till Berlin nästa vecka.
Råd och info om gathoror i Berlin
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in