2016-06-30, 22:49
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwagYolo1337cool
Ifall alla som är med på knullet vill att knullet ska ske så brukar man dock inte bli straffad för det.

Jodå, det sitter många inlåsta som motbevisar det påståendet.
Citera
2016-06-30, 23:09
Medlem
Lostias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vadfasiken
Stämmer nog.

När ryktena började gå så blev det helt plötsligt "våldtäkt".

Som vanligt. Antagligen WT/SD-brud som ej kan erkänna att hon gillar negerkuk.
Citera
2016-06-30, 23:20
Medlem
Lifeisnows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durcherrs
Men tänk om det är en slags fetisch för många västeuropeiska tjejer/kvinnor att knulla smutsiga babbar/negrer på asylboenden och liknande? Det är lite "spännande" och "farligt" med mörka orcher som sätter på svennehororna i grupp i alla hål (till skillnad från tråkiga feminist-Kalle som vill hålla handen och se på rom-coms). Lägg även till att många småtjejer/kvinnor i Tyskland och övriga västeuropeiska länder sysslar med detta (tom i USA!). Då räcker det ju inte med att bara informera och uppfostra dem. De verkar ju inte heller få nog av lakritskuk här i norra europa, för de reser även till babbarnas hemländer för att bli gruppknullade. Det enda som de är oroade för är att det ska komma ut till allmänheten (aka framtida betahannar som ska försörja ludren) och de vet även att de kan tjäna sig en stor hacka om de anmäler babbarna för "våldtäkt".

Den här tjejen ångrade sig troligtvis när det spreds inom skolan att hon var en "orre".
Skulle en 13 årig tjej ha utvecklat dessa sjuka fantasier som du har hunnit utveckla
Nä..här rör det sig om enda sak, utnyttja en jag-svag tjej och lura henne till detta griseri..ja du majoriteten av svenska folket och div andra har ju röstat för den samhällsutveckling vi tyvärr ser idag..och så har de skam att lura i oss att vi behöver dessa svin
Citera
2016-06-30, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ganglere2
Jodå, det sitter många inlåsta som motbevisar det påståendet.
Jämför det antalet med antalet gånger folk under 15 haft sex så ser du att man inte BRUKAR bli dömd för det..
Citera
2016-06-30, 23:40
Medlem
RAMMVOGELs avatar
[quote=SwagYolo1337cool|57719190]De säger att hon ville ligga, hon säger att hon INTE vågade säga att hon inte ville ligga.

Hemskt, men de enligt dessa uppgifter känns det inte som att de förtjänar något högt straff alls, om ens något.[/QUOTE]

Men du!!! Här kommenterar du en händelse som du knappast har någon djupare kännedom om.
Eller vet du något relevant?
Senast redigerad av RAMMVOGEL 2016-06-30 kl. 23:45.
Citera
2016-06-30, 23:48
Medlem
Annanukis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durcherrs
Jag följde med 3 brudar till deras lägenhet igår för att ladda min telefon och pissa

Alla med en fungerande hjärna fattar att hon följde med 3 babbar till en lägenhet för att knulla med dem. Men nej, de kanske skulle skulle spela bridge och boule istället?

Så uppenbart att det är ytterligare en svennehora som ville ha babbekuk men skämdes efteråt. Nu får hon både pengar och sympatikortet (delvis också från efterblivna SD:are och "rasister").

Dessvärre har du nog rätt. Enligt en polisbekant som utreder den här typen av brott, är det faktiskt väldigt sällan som det sker en regelrätt gruppvåldtäkt. Oftast psykiskt sjuka tjejer som anmäler, och nästan lika ofta tjejer med trasslig bakgrund som vill åt kränkningsersättningen från försäkringen och skadestånd.
Citera
2016-06-30, 23:55
Medlem
Det skrivs och tros att det e killar med invandrar bakgrund som gjort detta? Vem säger att det e så? När jag va ung var det en ung flicka 14 bast i skolan o hon hade sex med 3-4 svenska pojkar! En av dem mina "vänner" på den tiden! Dem hade varit hos en 19åring eller ngt sånt på fest, inget hände men hon skämdes o sa till alla att det var våldtäkt! Då tyckte man inte det för man själv va ung o dum men kanske aldrig så dum, men iaf... Vissa flickor som e minderåriga vet inte hur dem ska bete sig i ett sånt läge eller ens veta konsekvenserna till detta! Barn e alltid barn, oavsett om hon tacka ja till det eller inte så e det ffde en våldtäkt på ett barn! Precis som man hört pedofiler säga "barnet på 3 år ville själv"? Samma sak oavsett ålder! Skulle aldrig säga att jag var äldre än mina jämnåriga när jag va barn, jag bara resonera olika i olika situationer än va andra gör men jag har ffde gjort fjortis saker för det!
Citera
2016-06-30, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Annanuki
Dessvärre har du nog rätt. Enligt en polisbekant som utreder den här typen av brott, är det faktiskt väldigt sällan som det sker en regelrätt gruppvåldtäkt. Oftast psykiskt sjuka tjejer som anmäler, och nästan lika ofta tjejer med trasslig bakgrund som vill åt kränkningsersättningen från försäkringen och skadestånd.

Håller med om tjejer men inte flickor! Hon kanske bara ville vara omtyckt av killar... E det inte vad fjortistiden oftast handlar om?
Citera
2016-07-01, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostia
Som vanligt. Antagligen WT/SD-brud som ej kan erkänna att hon gillar negerkuk.
Du menar att det skulle vara 3 st akademiker från Afrika 😂
Citera
2016-07-01, 00:06
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwagYolo1337cool
Jämför det antalet med antalet gånger folk under 15 haft sex så ser du att man inte BRUKAR bli dömd för det..

Det brukar nog oftast inte anmälas då det skett frivilligt.
Många gånger får killar fängelse då de haft helt frivilligt sex med sin egen tjej. Givetvis förutsatt att det kommer till rättsväsendets kännedom.

Edit:

Citat:
Ursprungligen postat av Santine
Det skrivs och tros att det e killar med invandrar bakgrund som gjort detta? Vem säger att det e så? När jag va ung var det en ung flicka 14 bast i skolan o hon hade sex med 3-4 svenska pojkar! En av dem mina "vänner" på den tiden! Dem hade varit hos en 19åring eller ngt sånt på fest, inget hände men hon skämdes o sa till alla att det var våldtäkt! Då tyckte man inte det för man själv va ung o dum men kanske aldrig så dum, men iaf... Vissa flickor som e minderåriga vet inte hur dem ska bete sig i ett sånt läge eller ens veta konsekvenserna till detta! Barn e alltid barn, oavsett om hon tacka ja till det eller inte så e det ffde en våldtäkt på ett barn! Precis som man hört pedofiler säga "barnet på 3 år ville själv"? Samma sak oavsett ålder! Skulle aldrig säga att jag var äldre än mina jämnåriga när jag va barn, jag bara resonera olika i olika situationer än va andra gör men jag har ffde gjort fjortis saker för det!

Jo invandrare. Som vanligt.

http://www.exponerat.net/tre-invandrarkillar-atalas-for-barnvaldtakten-i-bollnas/
Senast redigerad av ganglere2 2016-07-01 kl. 00:12.
Citera
2016-07-01, 01:06
Medlem
Slitet-Golvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utflyttad
Min fetning,

Men det kan man ju inte göra, det vore som att säga att kvinnor saknar impulskontroll och inte är självständiga Vi vet ju alla att kvinnor är offer för allt i dagens samhälle, allt är männens fel.
Citera
2016-07-01, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av infidel
Att straffa blattar och negrer för att de gör vad de är genetiskt programmerade till att göra är som att sparka på sin hund för att den skäller eller prygla sin katt för att den fångar möss. Det är liksom såhär blattar och negrer fungerar. Det går inte att ändra på dem.

Förklara då gärna varför mindre än 0,5% av alla "blattar och negrer" begår våldtäkt? Om dom nu var programmerade till att våldta borde det väl vara 0,5% som INTE begick våldtäkter?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in