Citat:
Ursprungligen postat av
poopystar
Vet ej hur ofta du kör sub, jag ogillar sub starkt. Hade endast kört xanor. Har du sovit något alls under dagarna? Om inte kanske det vore bra med lågdos sub om du gillar det om du känner att psyket ballar ur annars håll dig till Xanor imo. Tänk på beroenderisken bara att blanda så många droger för att komma ner, då slipper man känna smärtan som kommer vilket kan bli destruktivt! Ta det lugnt och ta hand om dig!

Tar sub dagligen fast ytterst små doser. 1 liten lina om dagen kör jag men det har snart pågått i 8-9 månader sedan jag hade uppehåll sist. Jo jag har fått några timmars sömn dom senaste dagarna när jag kört tjack, speciellt metatjack som jag har nu som är riktigt potent. Men nu har jag landat så det blev en snok sub och 2mg xanor och så passa jag på att rulla 7 feta spliffar och rökte nyss en, skönt att ha några rullade i cigg paktet så man slipper mecka i detta skeva tillstånd. Är riktigt slirig och noddig samt trött. Men har tolerans för både sub och benso så det är ingen fara. Är inte längre lika destruktiv som jag var förut

Fast jag kan ta mycket tjack och så fast bara en kort stund, några dagar sen är det uppehåll ett tag. Tänkte först att jag bara ska en liten lina för att piggna till sen sluta detmed stora linor och ett race på några dagar

Håller resten av medicinerna jag tar som t.ex suben i medicinska doser och samma sak med benson. Tack för du bryr dig och ta hand om dig med ! =)