2016-06-24, 17:49
Medlem
Tablettaskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tim49
Intag det efter att du har ätit, så kommer effekten långsammare, prova om du inte gjort det redan.

Tack för tipset!
Skall testa detta, enbart kört nasalt innan.
Citera
2016-06-24, 21:03
Medlem
noobz1337s avatar
Hade gult klumpigt tjack som jag tänkte vara smart och lösa upp i lite vatten och låta torka, för att få det finkornigt, men det har inte torkat ännu, hur torkar man tjack löst i vatten snabbast?
Citera
2016-06-26, 08:54
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clavius
Blivit lite väl ofta att man tagit tjack de senaste 4-5 månaderna. Har väl i genomsnitt varit ungefär 2-3 gånger i veckan kanske som det har åkt upp i näsan eller ner i magen. Detta har då i sin tur givetvis resulterat i en ökad tolerans och ett mindre givande rus med ofta en del obehagliga effekter som yrsel, förvirring och en allmän ångestkänsla.
Hur långt uppehåll behövs gissningsvis för att någorlunda kunna få ut ett riktigt fint rus igen? Givetvis är jag realistisk och förstår att det aldrig kommer kännas som första gången igen, men ni fattar nog vad jag menar
Sluta gråt... Dra ba i dig större doser och när inte det funkar så kan man ta ett brejk och ba softa så löserdet sig!
Citera
2016-06-26, 18:20
Medlem
Hur lång tid kan det ta innan dåliga biverkningar så som yrsel, illamående, skakningar, ångest etc ac amfetamin försvinner?

Igår morse och natt (sista gången på morgonen) tog jag en bomb samt drog i väldigt mycket en lina samt drack det utspätt.
Mådde bra i flera timmar.
Sedan har jag aldrig mått så dåligt i hela mitt liv. Mådde illa, hade ångest, grät, skakade, hjärtklappning, hyperventilerade, kunde inte gå för då föll jag ihop.

Nu har illamåendet försvunnit och även den mesta av ångesten men känner mig fortfarande påverkad (iofs kan det bero på att jag tog en treo och brukar känna mig bättre i humöret av den) och nu har det gått kanske 36 timmar sen det sista.

Måste jobba i morgon och vill inte att någon ska märka att jag beter mig konstigt! :S vill inte sjukanmäla mig heller.

Usch, ska aldrig mer göra detta!
Citera
2016-06-26, 19:04
Medlem
Xombies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kiohhh
Hur lång tid kan det ta innan dåliga biverkningar så som yrsel, illamående, skakningar, ångest etc ac amfetamin försvinner?

Igår morse och natt (sista gången på morgonen) tog jag en bomb samt drog i väldigt mycket en lina samt drack det utspätt.
Mådde bra i flera timmar.
Sedan har jag aldrig mått så dåligt i hela mitt liv. Mådde illa, hade ångest, grät, skakade, hjärtklappning, hyperventilerade, kunde inte gå för då föll jag ihop.

Nu har illamåendet försvunnit och även den mesta av ångesten men känner mig fortfarande påverkad (iofs kan det bero på att jag tog en treo och brukar känna mig bättre i humöret av den) och nu har det gått kanske 36 timmar sen det sista.

Måste jobba i morgon och vill inte att någon ska märka att jag beter mig konstigt! :S vill inte sjukanmäla mig heller.

Usch, ska aldrig mer göra detta!

Du snea väl bara. Kanske pga ingen föda. Dåligt vattendrag? Försök slappna av så är det borta till imorgon
Citera
2016-06-26, 21:41
Medlem
E14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bodahl
har du testat det.

Ja, skulle inte köpa det igen.
Citera
2016-06-29, 23:44
Medlem
Redlinezs avatar
Vart otroligt påtänd dom senaste dagarna och även idag. Håller på landar nu så borde vara lugnt att få i sig sub, xanor cb. Har även tillgång till gabapentin,ghb samt lmassa annat smått och gott, men vete tusan om jag borde ta något av det siswt nämnda. Blir nog en dum blandning. Bör ju räcka med sub,xanor samt cb. Men tjacket jag har tagit är metatjack så det är inte så lätt att landa ifrån som vanligt tjack. Riktigt drag i detta så det är sjukt. Slirigt värre mina damer och herrar!
Citera
2016-06-30, 01:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redlinez
Vart otroligt påtänd dom senaste dagarna och även idag. Håller på landar nu så borde vara lugnt att få i sig sub, xanor cb. Har även tillgång till gabapentin,ghb samt lmassa annat smått och gott, men vete tusan om jag borde ta något av det siswt nämnda. Blir nog en dum blandning. Bör ju räcka med sub,xanor samt cb. Men tjacket jag har tagit är metatjack så det är inte så lätt att landa ifrån som vanligt tjack. Riktigt drag i detta så det är sjukt. Slirigt värre mina damer och herrar!

Vet ej hur ofta du kör sub, jag ogillar sub starkt. Hade endast kört xanor. Har du sovit något alls under dagarna? Om inte kanske det vore bra med lågdos sub om du gillar det om du känner att psyket ballar ur annars håll dig till Xanor imo. Tänk på beroenderisken bara att blanda så många droger för att komma ner, då slipper man känna smärtan som kommer vilket kan bli destruktivt! Ta det lugnt och ta hand om dig!
Citera
2016-06-30, 02:22
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poopystar
Vet ej hur ofta du kör sub, jag ogillar sub starkt. Hade endast kört xanor. Har du sovit något alls under dagarna? Om inte kanske det vore bra med lågdos sub om du gillar det om du känner att psyket ballar ur annars håll dig till Xanor imo. Tänk på beroenderisken bara att blanda så många droger för att komma ner, då slipper man känna smärtan som kommer vilket kan bli destruktivt! Ta det lugnt och ta hand om dig!

Tar sub dagligen fast ytterst små doser. 1 liten lina om dagen kör jag men det har snart pågått i 8-9 månader sedan jag hade uppehåll sist. Jo jag har fått några timmars sömn dom senaste dagarna när jag kört tjack, speciellt metatjack som jag har nu som är riktigt potent. Men nu har jag landat så det blev en snok sub och 2mg xanor och så passa jag på att rulla 7 feta spliffar och rökte nyss en, skönt att ha några rullade i cigg paktet så man slipper mecka i detta skeva tillstånd. Är riktigt slirig och noddig samt trött. Men har tolerans för både sub och benso så det är ingen fara. Är inte längre lika destruktiv som jag var förut Fast jag kan ta mycket tjack och så fast bara en kort stund, några dagar sen är det uppehåll ett tag. Tänkte först att jag bara ska en liten lina för att piggna till sen sluta detmed stora linor och ett race på några dagar Håller resten av medicinerna jag tar som t.ex suben i medicinska doser och samma sak med benson. Tack för du bryr dig och ta hand om dig med ! =)
Senast redigerad av Redlinez 2016-06-30 kl. 02:25.
Citera
2016-06-30, 12:54
Medlem
Ghurps avatar
ETT tipps till dom som inte känner en effekt av centralstimulanter som till exempel amfetanin och kola. Och MDMA som utsöndrar både dopamint och seratonin.

Ni har utan tvekan tömt ert föråd av dopamin som är ämnet som stimulanter utsöndrar för få effekt.

Man måste ta en lång paus skötq sin kost etc sitter du tjackar konstant blockerar du kroppens sätt att förnya mer dopamin. Finns också helt lagliga kosttillskott och amminovsyror som hjälper till med återuppbyggnaden
Kolla runt i central och övrigt så hittar ni dessa trådar

- jag är så långt ifrån en expert inom området men ser ingen som tagit upp det i närmaste sidorna

/edit jag inser nu att detta enbart var amfetamin faq. Är fortfarqnde nyttig information för dom som bara kör tjack. Mod ni bestämer. Ber om ursäkt
Senast redigerad av Ghurp 2016-06-30 kl. 13:08.
Citera
2016-07-01, 07:21
Medlem
floOris0nfajjas avatar
Kan man få epilepsianfall av att ta antipsykos (trilafon) och tjack?
Citera
2016-07-01, 17:44
Medlem
Har fått hem riktigt kletigt tjack som jag utan problem tidigare kunnat lufttorka/torka i ugn, men denna batchen verkar vara omöjlig? Jag vill få det till ett torrt och snortbart pulver.

Hur går jag enklast tillväga, helst utan att lämna hemmet?
Vet att man brukar acetontvätta tjack ofta, men har tyvärr inte tillgång till det just nu. Däremot så har jag Etanol (96%) hemma som jag tror skulle kunna fungera att tvätta med? Kommer det fungera tro och hur går jag tillväga i så fall??

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in