2015-06-15, 01:10
Medlem
Nicke1234s avatar
Dom värsta sakerna har jag förträngt, så jag delar istället med mig av en rolig historia. För X antal år sedan var jag på krogen och det slutade som vanligt med att jag blev full som ett svin.
Blev hungrig och begav mig hemåt för att äta. För dyrt att köpa mat på krogen och jag bodde bara 200 meter därifrån då.
Väl hemma tyckte jag det kändes oerhört jobbigt att behöva käka mitt i alltihop...Så jag tog på mig försvarets M/90 jacka, fyllde dom stora fickorna med Kellogs Corn-Flakes och begav mig tillbaks till krogen. Slog mig ner vid närmaste bord, käkade flingor från fickorna och drack öl. Måste ju ha sett helt efterblivet ut...

En annan gång hade jag varit på hemmafest, jag var väl en 17-18 år då. Då snodde jag en hjullastare, tror det var en Volvo L70, eftersom det var så långt att gå hem. Parkerade fanskapet en bit från min bostad så att ingen skulle misstänka att det var jag. Och ingen misstänkte mig heller.

Sen har man ju vaknat upp ett okänt antal gånger i en skön, renbäddad, vit säng med rena, mjuka och behagliga kläder på sig. Men när man sedan läser "Beroendeenheten" på väggskylten är det inte så roligt längre.
Senast redigerad av Nicke1234 2015-06-15 kl. 01:44.
Citera
2015-06-15, 01:14
Bannlyst
Första gången jag gick på krogen så spydde jag på uteserveringen och förväntade mig hjälp av vakterna. Men förstod snabbt hur det stod till när dem släpa mig till utgången där jag fick ligga
Citera
2015-06-18, 00:44
Medlem
Ollade lite bestick samt urinerade i frysboxen på en hemmafest.
Citera
2016-01-05, 05:19
Bannlyst
Ja ni

Fest nr 1
Nyårsfest 2009.
Var nybliven alkis, och hade köpt med mig en flaska bacardi rom till en fest jag var bjuden på. Kvällen började bra till han som ägde festen började hålla på med en brud i soffan bredvid mig. Kåt och full som man var lägger man sig över dem varvid tjejen blir skitlack. Killen bara garvar åt det dock. Går in på toaletten och spyr ner stället varvid jag blir utkastad. Sitter i en snödriva i en timma och ser dubbelt. En mamma med sin dotter kommer förbi och undrar om jag behöver hjälp varvid jag slumrar nått med " deeee luuuugnt".
Hemsk upplevelse.

Fest nr 2

Fest kanske man inte ska kalla det, vi var 4 pers, 2 killar 2 tjejer.
Vi hade rökt weed och druckit hela kvällen.
Slutade med att balkongdörren pajjade, och inget fönster gick o öppna, varvid hela vardagsrummet blev som en hotbox. När brudarna hade somnat, drg jag och polarn ut i köket och satte igång med storkok, vi tömde i princip hela kylen och gjorde de mest kreativa rätter jag någonsin gjort. Var väldigt gott.
Vi baxade några smällare och pissade i krukor. Helt sjukt beteende egentligen.

Fest nr 3

Vart väldigt packad på en lite finare fest för inte så längesen. Drinkar och whiskey dracks snabbt och i höga kvantiteter.
Blev väldigt snabbt helt borta, spillde drinkar, krossade shotglas och var allmänt dräggig. (Undrar vad fan folket tyckte, pinsamt)

Gick ut på balkongen och spydde från 10 våningen. Såg hur spyan flög nerför dem andra balkongerna nedanför.

Gick sedan in på toa och spydde i en halvtimme. När jag kom ut undrade folk vart fan jag tog vägen.
Hemsk upplevelse.

Har hänt massa hemskheter på diverse utlandsresor också...
Citera
2016-06-29, 17:41
Medlem
De bästa minnen från hemmafester från när ni var unga!

Tänkte att vi startar en tråd där ni berättar om era sjukaste minnen från hemmafester ni varit på! Jag kan börja.

Jag var runt 14 år (är 18 nu) och min polares föräldrar hade bestämt sig för att dra iväg den kvällen. Min polare bestämmer sig för att dra en riktigt fet fest (han bor i ett hus). Vi bestämde att festen skulle börja vid 20:00 och jag kom dit runt 16:00 för att hjälpa till att ställa fram och undan grejer,
tex stora högtalare som skulle ut på gräsmattan pga han ville att festen skulle hålla sig ute på hans grästomt men blev inte så senare på kvällen då folk började festa inne i huset i stället. Vid 11 tiden började jag bli riktigt dragen och hookade ihop med en brud som såg si sådär ut om jag ska vara ärligt, vi skulle bege oss inåt men föll ihop på gräsmattan och började strula där inför allihopa. Efter ha legat och strulat med henne på en gräsmatta i runt 10 minuter så reser jag mig upp och festar vidare med mina polare. Men det dröjde inte länge tills jag lämnade mina polare och gick vidare till tjejen jag strulade med på gräsmattan förut, pga av att en av mina polare satt i en stol och spydde ner sig själv. vid 01 tiden så bestämmer vi oss för att dra upp på ovanvåningen och ha sex, vid detta laget var jag sjukt full, det tog runt 3 minuter för mig att dra ut min soldat från byxorna pga att jag var så full, när min soldat väl var ute så skulle vi då köra men det pinsamma var att jag inte fick i den för jag "missade" henne vilket slutade med att vi fortsatte bara strula i sängen för jag orkade inte försöka längre, helt plötsligt började hon bita mig i läppen (förmodligen tyckte hon det var sexigt) men det hon inte visste var att hon bet för hårt och det gjorde svin ont i läppen på mig, jag beslutar mig för att gå där ifrån, och jag går ut ifrån rummet med kuken i luften och folk glodde, när jag ska gå ner till toan i trappan för att ta på mig så kommer hennes syster som är runt 12 år upp, min tanke var "vafan gör hon här" "Gud vad pinsamt" hon stannade upp i trappan och började smeka mig... Vi gick upp till hennes rum och vi började köra, denna gången gick det enklare och jag fick in den pga av att hon inte var full. När jag vaknar dagen efter sitter jag med min polare och äter frukost och ner kommer hans syster, och då slog det mig... jag hade först hållit på med hans ex och därefter legat med min polares 12 åriga syster... Som tur var fick han bara reda på att jag höll på med hans ex (hon jag inte kunde ha sex och som bet mig i läppen så jag blev förbannad)
Citera
2016-06-29, 17:51
Medlem
kackes avatar
Cool story bro
Citera
2016-06-29, 18:09
Medlem
Textindelning! Textindelning för i HELVETE!
Citera
2016-06-29, 18:46
Medlem
beardbraids avatar
Även om jag tror att ts endast startade tråden för att skryta om hur han satt 12-åringar så.....
Jag hittade ett hegge tjack på en toalett på en hemmafest vi bara hamnade på när jag var 17...minnesrikt halvår efter det...
Citera
2016-06-29, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
Textindelning! Textindelning för i HELVETE!

Det gick ju för fan inte att läsa en mening ens. Satan vad jobbigt skrivet!

OnT: Hade kunnat vara en kul tråd om du inte var 18 och tycker att supa är svincoolt.
Senast redigerad av PsychedelicDmT 2016-06-29 kl. 19:21.
Citera
2016-06-29, 19:33
Medlem
Thursdays-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsychedelicDmT
Det gick ju för fan inte att läsa en mening ens. Satan vad jobbigt skrivet!

OnT: Hade kunnat vara en kul tråd om du inte var 18 och tycker att supa är svincoolt.

Så jävla illa var det väl inte? Har läst mkt värre här.

Inte några intressanta minnen från ungdomsfester direkt. Såg väl alla likadana ut, typ.
Citera
2016-06-29, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thursdays-Girl
Så jävla illa var det väl inte? Har läst mkt värre här.

Inte några intressanta minnen från ungdomsfester direkt. Såg väl alla likadana ut, typ.

Kanske jag som är på dåligt humör.
Citera
2016-06-29, 21:22
Moderator
Fear2bes avatar
Ämnen sammanfogade/Mod.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem