Ja ni
Fest nr 1
Nyårsfest 2009.
Var nybliven alkis, och hade köpt med mig en flaska bacardi rom till en fest jag var bjuden på. Kvällen började bra till han som ägde festen började hålla på med en brud i soffan bredvid mig. Kåt och full som man var lägger man sig över dem varvid tjejen blir skitlack. Killen bara garvar åt det dock. Går in på toaletten och spyr ner stället varvid jag blir utkastad. Sitter i en snödriva i en timma och ser dubbelt. En mamma med sin dotter kommer förbi och undrar om jag behöver hjälp varvid jag slumrar nått med " deeee luuuugnt".
Hemsk upplevelse.
Fest nr 2
Fest kanske man inte ska kalla det, vi var 4 pers, 2 killar 2 tjejer.
Vi hade rökt weed och druckit hela kvällen.
Slutade med att balkongdörren pajjade, och inget fönster gick o öppna, varvid hela vardagsrummet blev som en hotbox. När brudarna hade somnat, drg jag och polarn ut i köket och satte igång med storkok, vi tömde i princip hela kylen och gjorde de mest kreativa rätter jag någonsin gjort. Var väldigt gott.
Vi baxade några smällare och pissade i krukor. Helt sjukt beteende egentligen.
Fest nr 3
Vart väldigt packad på en lite finare fest för inte så längesen. Drinkar och whiskey dracks snabbt och i höga kvantiteter.
Blev väldigt snabbt helt borta, spillde drinkar, krossade shotglas och var allmänt dräggig. (Undrar vad fan folket tyckte, pinsamt)
Gick ut på balkongen och spydde från 10 våningen. Såg hur spyan flög nerför dem andra balkongerna nedanför.
Gick sedan in på toa och spydde i en halvtimme. När jag kom ut undrade folk vart fan jag tog vägen.
Hemsk upplevelse.
Har hänt massa hemskheter på diverse utlandsresor också...