[quote=IR5|57705535]
Citat:
Att bedriva propaganda på nätet och göra detta medvetet är ett brott..
Sssch!!
Du stör tråd-friden med din vulgo-inkompetens.
Vad säger han i länken jag skickade in till dig okunnige haverist?
Han säger, att KVALIFICERA offrens erfarenheter, vittesbörd och att öht tala-ut, är att synliggöra det osynliga.
Citat:
Det här är inte vinna eller förlora diskussion längre.. Just nu argumenterar du inte mot mig eller jag mot dig.. Det här handlar om något mycket större än mina värderingar nämligen sanningshalten..
Nämen vad säger du, du kan stava till ordet sanning, men essens i sådan term, har du ingen aning om, din vulgäre sexistiske trångsynte allergiker, mot sanningen.
Citat:
Det avgörs inte av MKO eller gråtande människor.. Det viktiga är att alla perspektiv synliggörs vilket det inte görs.. Alla är inte där för att försvara sig.. Eller hur? Ju mer du trampar desto djupare sjunker man..
Som om det är tårarna som vittnar, du är ju bara underärd ochh felvänd.
Prova med att sova lite bättre, och sluta med blandmissbruket tack.
Och ta en kurs eller några kurser i ,
a/ svenska
b/ engelska
Kom sedan tbx med något civiliserat gångbart matnyttigt, som överstiger det crap du bölat och hulkat ur dig i denna tråd. Du kan snyfta med din nalle, men här? nej här är det seriösare saker än du pappis nallis och dina mullors tusen månskensnätters-fanatasy.
Citat:
Tips;
Försvara aldrig något du inte vet något om även om en majoritet bekräftar det.. Tänk själv
LOL !!