2016-06-28, 18:17
Medlem
Honey.B.Blues avatar
[quote=IR5|57705535]
Citat:
Att bedriva propaganda på nätet och göra detta medvetet är ett brott..
Sssch!!

Du stör tråd-friden med din vulgo-inkompetens.

Vad säger han i länken jag skickade in till dig okunnige haverist?

Han säger, att KVALIFICERA offrens erfarenheter, vittesbörd och att öht tala-ut, är att synliggöra det osynliga.

Citat:
Det här är inte vinna eller förlora diskussion längre.. Just nu argumenterar du inte mot mig eller jag mot dig.. Det här handlar om något mycket större än mina värderingar nämligen sanningshalten..
Nämen vad säger du, du kan stava till ordet sanning, men essens i sådan term, har du ingen aning om, din vulgäre sexistiske trångsynte allergiker, mot sanningen.
Citat:

Det avgörs inte av MKO eller gråtande människor.. Det viktiga är att alla perspektiv synliggörs vilket det inte görs.. Alla är inte där för att försvara sig.. Eller hur? Ju mer du trampar desto djupare sjunker man..
Som om det är tårarna som vittnar, du är ju bara underärd ochh felvänd.

Prova med att sova lite bättre, och sluta med blandmissbruket tack.

Och ta en kurs eller några kurser i ,
a/ svenska
b/ engelska

Kom sedan tbx med något civiliserat gångbart matnyttigt, som överstiger det crap du bölat och hulkat ur dig i denna tråd. Du kan snyfta med din nalle, men här? nej här är det seriösare saker än du pappis nallis och dina mullors tusen månskensnätters-fanatasy.

Citat:
Tips;
Försvara aldrig något du inte vet något om även om en majoritet bekräftar det.. Tänk själv
LOL !!
Senast redigerad av Honey.B.Blue 2016-06-28 kl. 18:24.
Citera
2016-06-28, 18:50
Medlem
Sasanians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bddt
vad vill du säga med denna mening?
Jag tror Montazeris kritik riktades mot verkställande processen men INTE själva avrättningarna.
[quote=Honey.B.Blue|57705679]
Citat:
Ursprungligen postat av IR5
Sssch!!

Du stör tråd-friden med din vulgo-inkompetens.

Vad säger han i länken jag skickade in till dig okunnige haverist?

Han säger, att KVALIFICERA offrens erfarenheter, vittesbörd och att öht tala-ut, är att synliggöra det osynliga.

Nämen vad säger du, du kan stava till ordet sanning, men essens i sådan term, har du ingen aning om, din vulgäre sexistiske trångsynte allergiker, mot sanningen.
Som om det är tårarna ssomvittnar, du är ju bara underärd ochh felvänd.

Prova med att sova lite bättre, och sluta med blandmissbruket tack.

Och ta en kurs eller några kurser i ,
a/ svenska
b/ engelska

Kom sedan tbx med något civiliserat gångbart matnyttigt, som överstiger det crap du bölat och hulkat ur dig i denna tråd. Du kan snyfta med din nalle, men här? nej här är det seriösare saker än du pappis nallis och dina mullors tusen månskensnätters-fanatasy.

LOL !!

Varför skriver du om personen? Han har mycket rätt i att dina uppgifter motsäger fakta.
Citera
2016-06-28, 18:51
Medlem
Honey.B.Blues avatar
[quote=Sasanian|57706000]
Citat:
Jag tror Montazeris kritik riktades mot verkställande processen men INTE själva avrättningarna.
Montazeris roll är intressant, han var dock inte den ende att tolka respektive persons mentala och känslomässiga status, eller i detta fall bindning till specifikt Koran-Allah. De hade uppenbat lätt att avpolletera honom, för andra att överta hans tjänst.

.................

Citat:
Varför skriver du om personen? Han har mycket rätt i att dina uppgifter motsäger fakta.

Nope, det har han inte, in fact har han noll kännedom och framstår mycket pårökt, förvildad och extremt förvirrad, med noll närvarokänsla.
Senast redigerad av Honey.B.Blue 2016-06-28 kl. 18:58.
Citera
2016-06-28, 23:28
Medlem
Bahrams avatar
[quote=Honey.B.Blue|57706015]
Citat:
Ursprungligen postat av Sasanian
Montazeris roll är intressant, han var dock inte den ende att tolka respektive persons mentala och känslomässiga status, eller i detta fall bindning till specifikt Koran-Allah. De hade uppenbat lätt att avpolletera honom, för andra att överta hans tjänst.

.................

Nope, det har han inte, in fact har han noll kännedom och framstår mycket pårökt, förvildad och extremt förvirrad, med noll närvarokänsla.

du skiter i fakta. MEK var terrorister e du inte klok?
Citera
2016-06-28, 23:36
Medlem
Honey.B.Blues avatar
[quote=Bahram|57708743]
Citat:
Ursprungligen postat av Honey.B.Blue

du skiter i fakta. MEK var terrorister e du inte klok?
Det är du som är avvikaren, sekteristen... fanatikern. Som har dessutom psykologisk problematik här ; bl.a vulgära kraftigt sexistiska uttryck i beskrivning av helt vanliga tjejer, du är kraftigt avvikande, något jag noterade tidigt, v ar jag ensam om det?

Ja ditt lilla gäng, står på din sida.. men i världen, är du tämligen ensam.

Tribunalen är internationellt uppbyggd. Något din sekteristiska hjärna inte konceptualiserat riktigt. FÖr du är en tamget, van att bli daltad.
Citera
2016-06-28, 23:50
Medlem
Literals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honey.B.Blue
Det är du som är avvikaren, sekteristen... fanatikern. Som har dessutom psykologisk problematik här ; bl.a vulgära kraftigt sexistiska uttryck i beskrivning av helt vanliga tjejer, du är kraftigt avvikande, något jag noterade tidigt, v ar jag ensam om det?

Ja ditt lilla gäng, står på din sida.. men i världen, är du tämligen ensam.

Tribunalen är internationellt uppbyggd. Något din sekteristiska hjärna inte konceptualiserat riktigt. FÖr du är en tamget, van att bli daltad.
Det blir nog inga extra poäng bara för att du lägger till ett 'internationellt'!De facto kan Iran med lätthet ifrågasätta detta vuxendagis.Tycker du själv att någon tar lögnerna på allvar?Min gissning är att tribunalen var ett bra tillfälle för att behandla klimakteriebesvär.
Senast redigerad av Literal 2016-06-28 kl. 23:54.
Citera
2016-06-29, 00:20
Medlem
Honey.B.Blues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Literal
Det blir nog inga extra poäng bara för att du lägger till ett 'internationellt'!De facto kan Iran med lätthet ifrågasätta detta vuxendagis.Tycker du själv att någon tar lögnerna på allvar?Min gissning är att tribunalen var ett bra tillfälle för att behandla klimakteriebesvär.
Jo, det finns gott om tungt vägande bestyrkningar, hur dum är nu DU?

Helt irrelevant inlägg, du erkänner dig besegrad, BRA.

Visar på vilka kognitiva besvär du har, kan vara att du stängt till för inflöde av livsviktiga kunskaper. Jag vill inte ens spekulera i hur man kan bli så urbota korkad som du och din extremist till kompis.

Mer att du troligtvis blev portad i grundskolan och fick strö omkring vind för våg.
Citera
2016-06-29, 09:22
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bogomil
Nix, JAG refererar till "muslimska tjejer" ... vilket jag förmodar är koranrelaterat.

Det är du som trasslar dig in i vad muslimer är eller inte är.

Citat:
Ursprungligen postat av Bahram
Hörru, ingen tänker på islam, fattar du inte grejen? Det går inte att prata om sånt om man inte diskuterar andra saker. Islam e inte nån grej på folk som en miniräknare, det e andra saker mannen. Bruden kanske tröttnar på andra saker. Det kan va politiska saker som människor stämplas med. Det e inte bara en sak.
Det e typ inte så här,
Vill du knulla? Nej vänta jag måste kolla upp det i koranen.

Skall jag förstå din slingreretorik så, att du anser att koranen INTE är islams essens?
Citera
2016-06-29, 09:30
Medlem
Citat:
Skall jag förstå din slingreretorik så, att du anser att koranen INTE är islams essens?
Sedan ska man alltid lyssna på vad människor säger!
Han menar att muslimerna många gånger inte ens läst Koranen.. Och hur förklarar Bogomil en sådan sak?
Citera
2016-06-29, 09:43
Medlem
Citat:
Han menar att muslimerna många gånger inte ens läst Koranen.. Och hur förklarar Bogomil en sådan sak?
Att inte ha läst koranen betyder inte att man inte vet vad som står där.
Citera
2016-06-29, 10:25
Medlem
Bogomils avatar
Citat:

Citat:

Sedär. Ännu en gång slingrar du dig undan en iofs enkel och legitim fråga.
Citera
2016-06-29, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kiss74
Att inte ha läst koranen betyder inte att man inte vet vad som står där.
Vilket konstigt påstående...
Jag tror inte någon köper det här i en seriös diskussion.. Hur än du vänder på saken så är detta ett faktum.. Tjejerna tröttnar inte på Islam men däremot på alla begränsningar dessa infinner sig i genom att vara gift med en muslim som inte är så etablerad eller populär i ett rasifierat samhälle..
Bahram har rätt.. Han har verkligen insett något.. Det är ingen som reflekterar över religion inför beslutet..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in