2016-06-22, 12:17
Medlem
Ghurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ottofant
Är ditt från 24'an?
Yes. Senaste batchen inte den tidigare som var sjukt bra rus i.
Citera
2016-06-22, 15:11
Medlem
Reality81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghurp
Seriöst en minimal lina och den håller mig fortf vaken. Det här är från senaste batchen. Så effektiv om man har narcolepsi

Hur bra är denna batxhen då?
Citera
2016-06-22, 15:27
Medlem
Ghurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reality81

Ja du. Jag är fortfarande vaken sen jag drog den linan. Jag har tömt min dopamin föråd så jag känner knappt av nåt rus från stimulanter kan inte ge ett svar där. Men ingen tidigare batch har hållt mig vaken på några fjuttiga mg. Kanske är min kropp bara. Men om någon annan upplevet detta så skriv gärna här
Citera
2016-06-24, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reality81
Jag har nu varit igång i ett dygn ( så när som på nån timme)
Dragit ca5-6 smålinor runt 30mg
Den biter dock inte som första batchen, men det kan lika väl bero på för flitigt forskande
Fick faktiskt lite käkspänningar igen av denna, vilket jag väldigt sällan får nu för tiden (peta i mig 3×100mg NEH för ett tag sen och fick varken käkspänningar eller speciellt mycket energi)
så oavsett sämre batch eller inte så tycker jag denna är nice
Citera
2016-06-24, 18:27
Medlem
Ghurps avatar
Ja en lina på något mg kaske 30 när tidigarw batchar har jag kunnat återdosera kraftigt å fått bra rus. 2 dagr på den den linan. Inte rört något annqt under tiden och ej varit hemma så glömsenta med allq sömn hjälpsmedel. Jqg undviker den här batchn. Synd för den är min favorit
Citera
2016-06-27, 00:19
Medlem
TechoNisses avatar
Tagga sömn nu vaken på 10 linor sen torsdags morse ❤️ haha potent som fan tycker jag denna var, från 24an o lite annat gott inkl 330 ryhozepam (tog precis 3 st o svalde ned öl hah
http://i.imgur.com/j6hFRbr.jpg
Citera
2016-06-27, 00:36
Medlem
Ghurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TechoNisse
Tagga sömn nu vaken på 10 linor sen torsdags morse ❤️ haha potent som fan tycker jag denna var, från 24an o lite annat gott inkl 330 ryhozepam (tog precis 3 st o svalde ned öl hah
http://i.imgur.com/j6hFRbr.jpg
Säg inte du blanda alla dom nu..
Problemet med den här batchen att jag fick ingen kick alls på jag vet inte gissar 50mg jävligt liten lina och den höll mig vaken i nästan 2 dygn.. ingen återdosering. Sjuk
För alla tidigare har jag alltid fptt en kick sen mår bra som light colan är mer social å party sugen. en gubbe kunde dras på en dag men så dum är jag inte. Sparade lite till morgonen dagar och jqg somnade lätt på dom också.. wierd mystiscql shit
Senast redigerad av Ghurp 2016-06-27 kl. 00:40.
Citera
2016-06-28, 10:29
Medlem
TechoNisses avatar
Citat:
Säg inte du blanda alla dom nu..
Problemet med den här batchen att jag fick ingen kick alls på jag vet inte gissar 50mg jävligt liten lina och den höll mig vaken i nästan 2 dygn.. ingen återdosering. Sjuk
För alla tidigare har jag alltid fptt en kick sen mår bra som light colan är mer social å party sugen. en gubbe kunde dras på en dag men så dum är jag inte. Sparade lite till morgonen dagar och jqg somnade lätt på dom också.. wierd mystiscql shit
Absolut inte, har inte testat dom andra än förutom att jag har 4f-php i nässprej
Citera
2016-06-28, 23:56
Medlem
Ghurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TechoNisse
Absolut inte, har inte testat dom andra än förutom att jag har 4f-php i nässprej

Hur fick du tag i det? Eller något du gjort själv? Dödar den fortfarande näsan i sprey format?
Citera
2016-06-29, 01:33
Medlem
Tänkte beställa från rc24. Det står att det kostar 299kr + 95 kr (postförskott). Räknar dom av den eller blir det 394kr jag måste betala?
Citera
2016-06-29, 01:53
Medlem
Ghurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeDust2
Tänkte beställa från rc24. Det står att det kostar 299kr + 95 kr (postförskott). Räknar dom av den eller blir det 394kr jag måste betala?

Antagligen. Det står ju beroende på leverans när du går till kassan. Kör vanligy för 29kr eller nåt om du har brevlåda. E fan säkraste å snabbaste metoden
Citera
2016-06-29, 02:05
Medlem
Citat:
Antagligen. Det står ju beroende på leverans när du går till kassan. Kör vanligy för 29kr eller nåt om du har brevlåda. E fan säkraste å snabbaste metoden

Tack för ett snabbt svar. Funderar på att testa 4f-mph istället för första gången (sorry off-topic). Rekommenderar du den om man gillar metylfenidat och vilka doser är det på den? Om inte du vet, vet någon annan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in