2016-06-17, 00:23
Medlem
Ghurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ytpc
Personligen tyckte jag denna var skräp, provade inte förra batchen men bortkastade pengar imo.
Verkar som att de har gjort sina mph pellets svagare med enligt det senaste som har skrivits.
Kommer nog aldrig beställa av 24an igen, inte när dem späder ut sina produkter så fort dem säljs väl.

är nog så på alla shoppar. alltså ända anledningen till jag gillar den här är så mkt är för jag trappar ner allqa stimulanter. den har ett lagom rus. man kan få eb lite än light kolq rush l.samma mee 4f-php men den dödar min näsa. finns typ inga andra bra rc just nu för.mig

^edit var vaken för länge nu svårt å skriva.. men förra batchen var riktigt dunder tur jag har kvar några gram
Senast redigerad av Ghurp 2016-06-17 kl. 00:28.
Citera
2016-06-19, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ytpc
Personligen tyckte jag denna var skräp, provade inte förra batchen men bortkastade pengar imo.
Verkar som att de har gjort sina mph pellets svagare med enligt det senaste som har skrivits.
Kommer nog aldrig beställa av 24an igen, inte när dem späder ut sina produkter så fort dem säljs väl.

Många som verkar gilla den här om man checkar tidigare i tråden. Men vem vet smaken e som baken.
Citera
2016-06-20, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pendejo4life
Många som verkar gilla den här om man checkar tidigare i tråden. Men vem vet smaken e som baken.

Mjo, men kattsand med några smulor amfetamin i kan också uppskattas utan referensramar (säger inte att folket inte har erfarenhet/tolerans från/av annat, men du fattar säkert vad jag menar)
Sen är det ju en skit batch som jag har provat med, inte den som tidigare personer har skrivit om.

nää, klagar mer på 24an än på själva substansen, den var inte HELT värdelös.. men det väger inte upp för vad det faktiskt är; rävgift.

Det är slut med rc stimulantia för min del sen ett par veckor tillbaka, behåller hellre hälsa och välmående.
Citera
2016-06-20, 19:10
Medlem
Måste denna intas nasalt/iv för effekt eller kan man blanda med vätska och dricka?

Är helt grön på sånthär
Citera
2016-06-20, 19:39
Medlem
Ghurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sprutnikk
Måste denna intas nasalt/iv för effekt eller kan man blanda med vätska och dricka?

Är helt grön på sånthär

Snorta skitet. Svider knappt i nosen. Luktar lite tvättmedel haha
Citera
2016-06-21, 15:18
Medlem
jonness avatar
går det att mixa denna med me-hex eller annan CS? För/nackdelar? Eller kaka på`kaka?
Citera
2016-06-21, 18:18
Medlem
Har provat att mixa denna med hex/NEH
Jag upplever att det triggar hex'n något, man får tillbaka lite av effekten den hade från början (har kört på tok för mycket av denna så ensamt kan man mosa i sig hur mycket som helst utan större effekt).
Men om det är speciellt nyttigt tvekar jag på
Citera
2016-06-21, 18:44
Medlem
Ghurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ottofant
Har provat att mixa denna med hex/NEH
Jag upplever att det triggar hex'n något, man får tillbaka lite av effekten den hade från början (har kört på tok för mycket av denna så ensamt kan man mosa i sig hur mycket som helst utan större effekt).
Men om det är speciellt nyttigt tvekar jag på

Det här är det ända jag tar nuförtiden så får inte mkt effekt förutom att jag håller mig vaken ett tag. Men tror fan senaste batchen börjar ge mig små hallisar när man hållt sig vaken för länge. Någon som fått samma?
Citera
2016-06-22, 00:45
Medlem
[QUOTE
Det här är det ända jag tar nuförtiden så får inte mkt effekt förutom att jag håller mig vaken ett tag. Men tror fan senaste batchen börjar ge mig små hallisar när man hållt sig vaken för länge. Någon som fått samma?

][/quote]

Vi får se imorgon, då jag får hem en femma...
Har varit ifrån just denna i ett par veckor nu beroende på toleransökningen, mot slutet innan uppehållet var jag tvungen att ta monsterdoser för att överhuvudtaget känna något men kunde ändå somna en timme efter intag.
Med tanke på mina doser (typ ett g på 12 timmar) så fick jag konstigt nog inga uppenbara biverkningar, dessa brukar annars komma som" ett brev på posten" vid överdosering av nästan alla substanser.

Får även då chansen att bedöma 24'ans senaste batch själv (har läst en del klagomål)
Håller tummarna att lite av det forna bettet ska finnas där nu efter lite uppehåll
Jag hoppas på tillfälle att prova redan imorgon och kan sen skriva ett par rader om min upplevelse om så önskas.

Nu kallar sängen, så sov gott allesammans... ...eller inte
Citera
2016-06-22, 01:00
Medlem
Ghurps avatar
Haha jag som dumt nog blev så jätte sugen. Är ej hemma men drog en lina nyss. Lär nog inte somna på några timmar men

Inget å vakna upp till. Börjar gilla smaken/lukten. Samma sätt som jag efter tag älskadr smaken lukten av kola
Citera
2016-06-22, 06:44
Medlem
Ghurps avatar
Seriöst en minimal lina och den håller mig fortf vaken. Det här är från senaste batchen. Så effektiv om man har narcolepsi
Citera
2016-06-22, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghurp
Seriöst en minimal lina och den håller mig fortf vaken. Det här är från senaste batchen. Så effektiv om man har narcolepsi
Är ditt från 24'an?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in