Citat:
Det finns ju ett skäl till, att Trump fick "endorsment" av Det Trump sagt om detta är att Mexiko ska betala tillbaka sina lån. Han beskyller nuvarande amerikanska regering för att inte ställa tillräckligt höga krav på återbetalning. Fordringarna är så stora att återbetalningen finansierar muren.
Trump står för en mer rakryggad hållning gentemot Mexiko. Många amerikaner hade gett upp hoppet om det när Trump tog till orda. Den "dåliga" publicitet han fått för detta har gjort att fler kan tänka sig att rösta på honom. De är vana vid att läsa en massa bullshit om Mexiko i media. När pressen skäller ut Trump så fattar många att Trump verkligen är annorlunda och kan göra skillnad.
Trump står för en mer rakryggad hållning gentemot Mexiko. Många amerikaner hade gett upp hoppet om det när Trump tog till orda. Den "dåliga" publicitet han fått för detta har gjort att fler kan tänka sig att rösta på honom. De är vana vid att läsa en massa bullshit om Mexiko i media. När pressen skäller ut Trump så fattar många att Trump verkligen är annorlunda och kan göra skillnad.
http://edition.cnn.com/2016/03/30/politics/border-patrol-union-endorses-donald-trump/
Citat:
Border Patrol union endorses Donald Trump
A U.S. Border Patrol agents' union is endorsing Donald Trump for president, offering the Republican front-runner support on his signature issue of immigration while praising him as a break from the current political system.
A U.S. Border Patrol agents' union is endorsing Donald Trump for president, offering the Republican front-runner support on his signature issue of immigration while praising him as a break from the current political system.
Citat:
Fast Clittans unfavorables är inte så mycket bättre. Lite ohederligt av dig att råka glömma att ta upp det, tycker du inte, Pz?Ni missar att Trump har en helt unik demografi emot sig. Han har 75 procent unfavorables bland tillfrågade kvinnor, vilket ingen kandidat någonsin har haft. Sen har ju ingen annan kandidat varit så tydligt misogyn heller.
95 procent unfavorables bland svarta. kanske inte är så förvånande.
Efter att - off the cuff - ha kallat mexikanska immigranter för våldtäktsmän och mördare är det inte heller förvånande att Trump har 89 procent unfavorables bland hispanics.
Jag kan inte se hur man vinner med så omfattande antipatier emot sig. Jag kan inte förstå hur det skulle kunna gå till.
:Källa:
/Pz
95 procent unfavorables bland svarta. kanske inte är så förvånande.
Efter att - off the cuff - ha kallat mexikanska immigranter för våldtäktsmän och mördare är det inte heller förvånande att Trump har 89 procent unfavorables bland hispanics.
Jag kan inte se hur man vinner med så omfattande antipatier emot sig. Jag kan inte förstå hur det skulle kunna gå till.
:Källa:
/Pz
Och bara för en månad sedan led Trump med ungefär 60% vs 35% bland vita och 66% vs 25% bland vita män i en ABC/WaPo mätning. Det blir kanske svårt att komma tillbaka till dessa siffror, men det är inte någon omöjlighet.
Citat:
Att det är bara 25%-35% av vita män som stödjer Clittan, trots att han motståndare är en impulsstyrd kvinnohatande aggressiv mytoman, är förståelig? P.S. Är du en kvinna?
Senast redigerad av Lille.Stockholm 2016-06-29 kl. 01:29.
Senast redigerad av Lille.Stockholm 2016-06-29 kl. 01:29.

Att Trump sade, att det var förbjudet.
Du har humor och ett roligt sätt att uttrycka dig på, det måste jag ändå ge dig.