Citat:
Ursprungligen postat av
Zverker
Jag har varit i en likande situation men hanterade det helt annorlunda än TS. Mer än så vill jag inte säga här. Jag har vid ett annat tillfälle också gjort en kvinna gravid trots att skyddet vi använde borde ha varit helt säkert, så jag anser att jag förstår situationen mycket väl.
Det håller jag helt med om och vid de tillfällen jag är här brukar jag oftast kritisera sådant.
Samtidigt har vi bara TS ord för vad som faktiskt har hänt. Han hade, enligt vad han själv påstått, inga skäl att misstänka denna kvinna på något sätt vid tidpunkten de hade samlag, men han kan ändå några år senare i detalj redogöra för den använda kondomens beskaffenhet och vad han gjorde av den efter samlaget. Detta trots att han sannolikt inte haft några skäl att fundera över detta innan frågan aktualiserades på grund av lappen han fick hem. Låter det som en vattentät bevisning?
1: Hon tjatade över internetchatt att jag skulle komma hem till henne för hon var kåt.
2: Jag upplyste om att jag ej ville ha barn (hade gjort så även alla andra gånger jag varit med henne) och svaret blev samma som innan, hon var ej heller intresserad av barn och gick också på p-piller. Alla andra tjejer jag varit med, kan uppge att jag sagt samma saker till dom. Detta var nog bevis för advokaten jag var i kontakt med. Hon är också den enda som har koll på ägglossning och sannolikt har hon ljugit om att hon tog p-piller eftersom hon var desperat efter unge.
3: Jag vet vad jag gjorde med kondomen för jag är inte senil och är alltid försiktig.
4: Eftersom kondomen var helt och ej hade läckt så finns det bara ett sätt kvar att bli gravid på, dvs som kvinnorna på familjeliv skriver om.
5: Eftersom jag varken visste att hon var gravid eller att det ens fanns en unge som var några år gammal, så tyder ju det med på att jag varken gett medgivande eller vetat om det hela.
6: Hon hade dessutom knullat flera killar under samma tidsperiod, som alla blev kallad till test. Låter det som någon man skaffar barn med frivilligt?
7: hon har också inget jobb heller (vilket jag fått reda på i efterhand) och då är väl kanske inte det lämpligaste att skaffa barn, eller hur? Speciellt inte med nån man knappt känner, samtidigt som man knullar runt med flera andra?
Hon har däremot inget bevis på att det skulle till på något annat sätt. Eftersom en graviditet är så lätt att förfalska genom att göra sig själv gravid med sperma man kommer över. Det räcker som sagt med en avsugning och att tjejen tar satsen i munnen, går in på toa, spottar ut i näven och trycker upp i fitta och så är hon gravid.