Citat:
Ursprungligen postat av
Revolutions
Sant att det kan bli bekymmer med att städa upp tråden (dessutom fattar jag såklart att du är upprörd och ger dig all rätt att skriva som du gör). Du har precis som du skriver inte outat någon eller dyl heller så tråden är "safe" så att säga.
Börja nu med att blocka de som stör dig och fortsätt ditt arbete framåt med att fokusera på den hjälp du kan få av oss istället. Du kommer INTE att behöva "fly landet" de tankarna får du vifta bort fort som fan. Ditt liv är INTE förstört för all framtid även om det är ett helvete nu.
Du har blivit BEDRAGEN och LURAD - det finns gott om rackarluder där ute - Du kommer få kämpa på som satan för att vinna över förtroendet, men du kan lyckas. Knepet är såklart att du behåller hatet inom dig (visst..det är lätt för mig att säga) och är så välklädd, förtroendeingivande och sansad som du bara kan bli i dina fortsatta kontakter med samhället. Dunka in i deras medvetande att du blivit lurad, att ni hade en ÖVERENSKOMMELSE om att du inte ville avla barn (den är viktigast) och försök få in att det verkligen är du som är offret.
Jag har redan försökt med allt jag kan komma på. Myndigheter, f-kassan, politiker, soc och dylikt, siter fullständigt i mina argument, mina bevis, hur verkligheten ser ut osv. De bara rapar samma mantra hela tiden: "det är för barnets bästa...", "du står som pappa till barnet...", "du ska betala underhållt enligt fastställt belopp baserat på din inkomst...blah, blah, blah".
Så länge det är så, så finns det INGENTING som kan "rädda" mig ur denna ekonomiska krisen och knipan. Utan jag ser bara tre utvägar:
1: Dö
2: Byta identitet
3: Fly landet.
Den sistnämna är också den mest realistiska tyvärr. Sverige, myndigheter, och staten skiter fullständigt i hur lurad och bedragen jag är. Du ser ju själv hur vissa idioter i denna tråden resonerar. Idioter som dom, är de som skapat idiotlagarna i vårt land. Det är också idioter som dom, som innehar makten att påverka andras liv i detta landet.
Så länge idioter styr och bestämmer och får sin sjuka vilja igenom, kan jag varken bli fri från detta, eller bo kvar i detta landet, eller något annat bra landet för den delen. Jag kommer att bo i nåt äckligt u-land eller nåt liknande.
Betala denna skiten i 18 år, is NOT an option.