2016-06-28, 14:43
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuggtablett
Mina "röster" kan läsa mina tankar utan problem.

Ja så funkar det oftast när tankarna och rösterna kommer från samma ställe.

Du har faktiskt med detta bevisat att dina "röster" kommer från din egen hjärna.
Citera
2016-06-28, 15:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Ja så funkar det oftast när tankarna och rösterna kommer från samma ställe.

Du har faktiskt med detta bevisat att dina "röster" kommer från din egen hjärna.

Nej har han röstearna kan ju komma från riktat ljud eller chip? Jag vet inte tekniken.
Hos mig så är rösterna inte hela tiden det värkar som dem åker bort en månad och gör något annat!
Och dem kommer tillbaka och kör en tid. Dem kommunicerar med mig och svara på mina frågor!
Jag kan bevisa att det är äkta människor bakom.

Dem försöker till exempel att förstöra högtider eller födelsedagar
Dem vet saker jag inte berättat till folk.

Om det var mina röster som framkallad av hjärnan skulle det inte vara 2 tjejer och en kille som är svenskar. Och interagerar med mig. Detta är påtvingade röster!

Det är ena tjejen också som säger "lämna honom ifred"
Och det värkar som dem bråkar mycket.
Senast redigerad av flubbb 2016-06-28 kl. 15:37.
Citera
2016-06-28, 16:00
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flubbb
Nej har han röstearna kan ju komma från riktat ljud eller chip? Jag vet inte tekniken.
Hos mig så är rösterna inte hela tiden det värkar som dem åker bort en månad och gör något annat!
Och dem kommer tillbaka och kör en tid. Dem kommunicerar med mig och svara på mina frågor!

Om det var mina röster som framkallad av hjärnan skulle det inte vara 2 tjejer och en kille som är svenskar. Och interagerar med mig. Detta är påtvingade röster!

Du beskriver sjukdomsbilden vid schizofreni.

(FB) Vem hör röster?

Citat:
Jag vet inte tekniken.
Det finns ingen sådan teknik.
Senast redigerad av madtop 2016-06-28 kl. 16:05.
Citera
2016-06-28, 16:30
Bannlyst
Citat:
Du beskriver sjukdomsbilden vid schizofreni.

(FB) Vem hör röster?

Det finns ingen sådan teknik.
Nej ser inget liknade fall

Hur vet du att tekniken inte finns?
Citera
2016-06-28, 16:56
Medlem
madtops avatar
Citat:
Hur vet du att tekniken inte finns?

Därför jag inte hittar några vetenskapliga artiklar som beskriver att man lyckats läsa människors tankar. Speciellt inte på avstånd...

Och uttalandet som t.ex Barbara Sahakian, a professor of neuro-psychology at Cambridge University:
Citat:
"A lot of neuroscientists in the field are very cautious and say we can't talk about reading individuals' minds, and right now that is very true"

Idag är vi på nivån att man möjligen kan förstå människors intentioner (men inte komplexa tankar).
Men det bygger förstås på att du är uppkopplad med något liknande denna:
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/8/83/EPOC_IGN.jpg

Har du en sådan på huvudet? Om inte så är svaret på varifrån dina röster kommer ganska givet.
Citera
2016-06-28, 17:16
Medlem
Harfagers avatar
Citat:

Vet inte vad förslags mikrofon man behöver , jag hade ett lågt diskodunkande ( samma på olika adresser ) där basen nådde in men detta kunde jag inte fånga med vanliga ljudinspelare och vanlig metod , kanske om jag satt micken mot väggen eller golvet så hade vibrationerna fångats (diktafoner).

Ang högtider så tror jag att de använder folk som skiter i detta och det gör en ju till en början förbryllad ,men de kan då hävda att det är just för högtider då vissa människor mår dåligt så det är nog en del i psykiska taktiken och där andra ska tänk att "så elaka kan ju ingen vara " Men det är ju bara att läsa nyheterna så ser man att alla är inte så snälla i världen just vid våra högtider så... de slår flera flugor i en smäll med detta .

Jag mötte först en grupp människor och sedan då och då en annan grupps personer som kom fram och sade "jag är NN" och jag undrade varför dessa var runt men tänkte att det kunde vara för att de har dessa som fiender (den första gruppen).

Ang chip , så tror jag inte att de kan få med en högtalare med chippet så antingen låg( infra ) ljud eller högt (ultra) eller då riktaljud och det går väl på ultravågs tekniken men blir hörbart då det träffa hård yta eller huvud.
Senast redigerad av Harfager 2016-06-28 kl. 17:18.
Citera
2016-06-28, 18:49
Bannlyst
Citat:
Därför jag inte hittar några vetenskapliga artiklar som beskriver att man lyckats läsa människors tankar. Speciellt inte på avstånd...

Och uttalandet som t.ex Barbara Sahakian, a professor of neuro-psychology at Cambridge University:

Idag är vi på nivån att man möjligen kan förstå människors intentioner (men inte komplexa tankar).
Men det bygger förstås på att du är uppkopplad med något liknande denna:
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/8/83/EPOC_IGN.jpg

Har du en sådan på huvudet? Om inte så är svaret på varifrån dina röster kommer ganska givet.

Men hur vet du att denna teknik inte finns? Det där är ju 80-tal
Det är ju enormt redskap mot terrorister Varför måste dem säga att vi har sådan teknik?
Citera
2016-06-28, 19:32
Medlem
Citat:
Men hur vet du att denna teknik inte finns? Det där är ju 80-tal
Det är ju enormt redskap mot terrorister Varför måste dem säga att vi har sådan teknik?

Men det är ett idiotiskt argument (det låter som 80 tals teknik.
Då har den eventuella motståndssidan haft 36 år på sig att utveckla #upptäckareeinstrument#

Dessutom måste de ha nyrekryterat omfattande efter 36 år samt många slutat, och inte en läcka, låter det troligt.
Citera
2016-06-28, 20:01
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallowen
Då har den eventuella motståndssidan haft 36 år på sig att utveckla #upptäckareeinstrument#

Dessutom måste de ha nyrekryterat omfattande efter 36 år samt många slutat, och inte en läcka, låter det troligt.

En betydligt intressantare fråga som du kan ställa till flubbb är hur frånvaron av vetenskapliga artiklar idag kan var 80-tals teknik.

Citat:
Ursprungligen postat av FreedomDeep
Många av de som är utsatta för mind control teknologi kan skriva under på det du säger. Genom att bryta ned problemet i mindre delar kan den mind control teknologi som används vid ofrivillig/otillåten experimentering beskrivas.

Jag väntar fortfarande på vetenskapliga artiklar som visar att det är möjligt att läsa människors tankar. Eller för all del vetenskapliga artiklar som visar att din "mind controll teknologi" är något annat än fantasier.

Att om och om igen klippa in samma texter från diverse bloggar, scifi-tidningar och andra obskyra "källor" känns inte så seriöst.

För övrigt och från det du citerar:
Citat:
The capability to read and communicate remotely with the brain is a technology that governments would go to great lengths to develop
de vill utveckla - de har inte utvecklat.
Senast redigerad av madtop 2016-06-28 kl. 20:05.
Citera
2016-06-28, 20:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hallowen

Tekniken finns och det är miljon-tals vittnen till runt om i världen.
Jag har nyss köpt en keps som av skärmar EMP När jag satte på den vart jag lite vinglig men rösterna försvann!
Citera
2016-06-28, 20:05
Bannlyst
Citat:
En betydligt intressantare fråga som du kan ställa till flubbb är hur frånvaron av vetenskapliga artiklar idag kan var 80-tals teknik.

Jag väntar fortfarande på vetenskapliga artiklar som visar att det är möjligt att läsa människors tankar. Eller för all del vetenskapliga artiklar som visar att din "mind controll teknologi" är något annat än fantasier.

Att om och om igen klippa in samma texter från diverse bloggar, scifi-tidningar och andra obskyra "källor" känns inte så seriöst.
Så har inte staten någon hake på dessa vetenskaps men som inte pratar om denna teknik dem kanske blir av med jobbet!
Citera
2016-06-28, 20:07
Medlem
madtops avatar
Citat:
Så har inte staten någon hake på dessa vetenskaps men som inte pratar om denna teknik dem kanske blir av med jobbet!

I en paranoid konspirationshjärna är det säkert så.
Men inte i verkligheten.

Citat:
Tekniken finns och det är miljon-tals vittnen till runt om i världen.
Jag har nyss köpt en keps som av skärmar EMP När jag satte på den vart jag lite vinglig men rösterna försvann!

Nej tekniken att läsa människors tankar finns inte. Det är bara något som en hel massa foliehattar fått för sig.
Senast redigerad av madtop 2016-06-28 kl. 20:12.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in