2016-06-26, 21:55
Medlem
Vic878s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreedomDeep
Har inte tid att leta upp alla fall just nu. Gör något själv.

Du verkar inte ha läst ett skit, bara öppnat din käft.

Vad menar du med säkra källor? T.o.m Wikipedia har information om vissa av vapnen. Börja typ där, sök sedan vidare på vapentillverkare.

Vidare handlar Zersetzung mer om tekniker än vapen. Tror du inte att man kan genomföra detta, eller!? Såklart man kan genomföra denna typ av psykologiska operationer mer än någonsin, nu när man dessutom har all möjlig övervakningsteknik till sitt förfogande.

Vilka vapen är "nya fantastiska"? Du borde läsa på lite vilka vapen/tekniker som finns innan du tänker till.

"Alla är inte emot mig". Var har du fått det ifrån?

Säkerhets- och underrättelsetjänster kan i princip göra som de vill. Det är min och mångas andras erfarenhet, sedan får du tro vad du vill om detta.

Om du inte ger något värde alls till de två artiklarna för att organized stalking och electronic harassment faktiskt förekommer - tillsammans med all annan information som finns tillgänglig och tusentals människors vittnesmål - är det tyvärr fel på dig.

Här är de två artiklarna åter:

1.
NSA Whistleblower Karen Stewart Speaks Candidly About Illegal and Criminal NSA & FBI Programs of Organized Stalking and Electronic Harassment in the USA & Abroad

http://www.washingtonsblog.com/2016/04/nsa-whistleblower-karen-stewart-speaks-candidly-illegal-criminal-nsa-fbi-programs-organized-stalking -electronic-harassment-usa-abroad.html

2.

Ta inte ordet fakta i din mun, naiva ignoranta okunniga jävel.

Jaha, och fortfarande inga bevis. Faktum är att jag är lite besviken, t.ex. Stasis avdelning VBIIC7 under Huntzbürger, eller föregångaren den gäckande Adelbert, det hade varit något att diskutera. Men inte, istället verkar en del anhängare av konspirationsteorin fokusera på att skapa hysteri kring s.k electronic harassment, man kan fråga sig varför. Jag är ganska övertygad om att det lager av skyddsdräkter som mystiskt försvann från Tjernobyl precis innan katastrofen inträffade, snart kommer att säljas till vettskrämda människor för att skydda sig mot intrång i occipitalloben.
Citera
2016-06-26, 22:00
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flubbb
Ni skeptiker är helt sanslösa Läser ni inte eller? Det är klart och tydligt att något försiggår
Och dem mängder historier stämmer in på varandra! Att staten ska säga ja det förekommer gang stalkning är nosens Det är väl det ni vill ha?

Ni motverkar bara rättvisan ni har inget gott att komma med ni sympatisera med dem som bryter mot mänskliga rättigheter STICK TILL FALSE FLAG TRÅDAR OCH GÖR NÅGOT GOTT!

Jo jag läser. Och nej, det är inte klart och tydligt att GS förekommer.

Förövrigt så är du otroligt naiv om du inbillar dig att den här tråden ska leda till någon rättvisa. Det är snarast tvärtom, den här tråden visar med all tydlighet att de flesta som påstår sig vara utsatta för GS inte är trovärdiga.

Hur fan kan du tro att man ska ta dig på allvar?
Citat:
Dem tycks heller inte ha någon plan dem vill bara förstöra ... Människor vet vad man tänker... Illamående och ränskita är vanligt! ..Dem bryter också mot alla lagar som finns fast dem säger att dem har rätt att övervaka en...Enligt min diagnos så har dem rätt...Dem har satt in chip i mig och strålat mig för ett tag sen försökte dem skjuta mig...Dem vill inte ha friska människor som inte gör någonting ... Har också känt chipen i armen och tryckt sönder dem!
Citera
2016-06-26, 22:10
Bannlyst
Jag har blivit övervakad i flera år ungefär tio år det började med att jag och mina grannar!
Började bråka eller störa varandra det var väldigt tunna väggar!
Så dem bestämde sig för att övervaka mig för att slänga ut mig ur huset!
Trots att jag hade bott där före dem!

Så dem började med kamera övervakning och övervaka internet
Dem kommentera vad jag gjorde varje gång jag vaknade öppnade dem en garderobs dörr och knackade.
Till slut så flyttade jag och andra folk började igen.

Att övervaka mig dem har bytt folk igen.
Dem bryter mot rätt många lagar som finns!
Citera
2016-06-26, 23:03
Medlem
När det gäller skeptiker.

Kan nästan garantera att skepsissmen som tydligt syns i liknande trådar gällande g.s som nästan alltid resulterar i avstängda trådar, eller papperskorgen beror på motverkande krafter. Aktiva GS är alltid flera än TI'S. Resultatet blir att flera skeptiker kan yttra sig i negativ bemärkelse. När det gäller psykologisk krigsföring liksom denna slutar det oftast som det gör.

1 ti vs 20 gs resulterar i svartmålning av den underlägsna. Liknande som begreppet som sådant. En "Target" berättar sin egen faktiska historia, Resten gör det också, men på ett sett som minskar trovärdigheten för den andre.

De som vill trycka ned t'i kan helt enkel skapna egna "offer innläg" med betoning på psykisk ohälsa, eller annat just bara för att minska trovärdigheten för att fenomenet ens finns.
Citera
2016-06-26, 23:38
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MinotaurusX

Kan nästan garantera att skepsissmen som tydligt syns i liknande trådar gällande g.s som nästan alltid resulterar i avstängda trådar, eller papperskorgen beror på motverkande krafter. Aktiva GS är alltid flera än TI'S. Resultatet blir att flera skeptiker kan yttra sig i negativ bemärkelse. När det gäller psykologisk krigsföring liksom denna slutar det oftast som det gör.

1 ti vs 20 gs resulterar i svartmålning av den underlägsna. Liknande som begreppet som sådant. En "Target" berättar sin egen faktiska historia, Resten gör det också, men på ett sett som minskar trovärdigheten för den andre.

De som vill trycka ned t'i kan helt enkel skapna egna "offer innläg" med betoning på psykisk ohälsa, eller annat just bara för att minska trovärdigheten för att fenomenet ens finns.

Så vilka i den här tråden anser du är äkta TI's och vilka är fejk-inlägg från perps som utger sig för att vara TI's ?

Min åsikt är att ingen av dem är speciellt trovärdig. En del snackar om fantasifulla scifi-vapen, andra snackar om muslimska grannar eller tjatar om Palmemordet. Samtliga framstår som minst sagt förvirrade och lätt psykotiska. Är alla inlägg skriva av perps?
Senast redigerad av madtop 2016-06-26 kl. 23:45.
Citera
2016-06-26, 23:53
Bannlyst
[quote=FreedomDeep|57686087]Har inte tid att leta upp alla fall just nu. Gör något själv.

Jag har gjort arbetet åt dig. Det finns inte ett enda fall dokumenterat. Men det visste du nog redan
Citera
2016-06-27, 00:02
Bannlyst
Citat:
Vad visar det då att staten är korrupt och folket visar sanningen! Fatta vad mycket skadestånd dem måste betala!

Ibland är det väldigt svårt att förstå vad du menar. Du kanske ska försöka en gång till.
Citera
2016-06-27, 00:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zebmaca
Tror ni inte de zappade Charlie Sheen efter hans 9/11 uttalanden? Skapligt karaktärsmord iaf och honeytrap agenter knäckte honom till sist. Hollywood figurerna lever ju ständigt med gangstalking då de är inflytelserika.

Men innan de gjorde det så gjorde de honom till en av de rikaste skådespelarna i världen. Hur får ni glalnngar ihop den storyn?
Citera
2016-06-27, 00:14
Medlem
Citat:

Så hur skiljer vi en äkta TI från en falsk?
Citera
2016-06-27, 00:15
Bannlyst
Citat:
Jag har blivit övervakad i flera år ungefär tio år det började med att jag och mina grannar!
Började bråka eller störa varandra det var väldigt tunna väggar!
Så dem bestämde sig för att övervaka mig för att slänga ut mig ur huset!
Trots att jag hade bott där före dem!

Så dem började med kamera övervakning och övervaka internet
Dem kommentera vad jag gjorde varje gång jag vaknade öppnade dem en garderobs dörr och knackade.
Till slut så flyttade jag och andra folk började igen.

Att övervaka mig dem har bytt folk igen.
Dem bryter mot rätt många lagar som finns!

Ja, "dem" verkar ha närmast magiska krafter. Om "dem" upprepade gånger bryter mot lagen föreslår jag att du ringer polisen.
Citera
2016-06-27, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Så vilka i den här tråden anser du är äkta TI's och vilka är fejk-inlägg från perps som utger sig för att vara TI's ?

Min åsikt är att ingen av dem är speciellt trovärdig. En del snackar om fantasifulla scifi-vapen, andra snackar om muslimska grannar eller tjatar om Palmemordet. Samtliga framstår som minst sagt förvirrade och lätt psykotiska. Är alla inlägg skriva av perps?

Nåja. Ditt eget svar tyder på ett liknande tankesett. Vem som är trovärdig, eller inte grundas på vad som läs. Kan såklart inte säga bu eller bä gällande någon, men är du uppmärksam fattar du nog sjäv vilka som har ett realt intresse eller inte.

ALLA kan fejka oavsett ti, eller gs, alternativt uppmärksamhet.
Citera
2016-06-27, 09:13
Medlem
Vic878s avatar
Citat:

Jag kan väl tycka att man får räkna med både lite mothugg i debatten och att presentera lite fakta. Det kan nog vara så att det blir mycket skeptiker i tråden, men då får man väl ta debatten och presentera fakta som styrker sin sak.

Som jag ser på saken så finns det säkert människor som faktiskt blivit utsatta för övergrepp/förföljelse, utan att det för den sakens skull handlar om en global konspiration som använder sig av scifi-vapen m.m. Folk kan vara långsinta, det finns t.ex släktfejder som pågått länge.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in