2016-06-27, 12:40
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Sedan så vet vi att de chip man sätter in i kroppen i dagsläget enbart ger en passiv signal som kräver en kortläsare eller dylikt för chip med GPS och allt möjligt som skulle krävas för att spåra någon kräver både ett separat batteri och en antenn i dagsläget då det skulle kräva en aktiv signal.

Apropå chip och ditt påstående att "de chip man sätter in i kroppen i dagsläget enbart ger en passiv signal".

Nedan kan man bl.a. läsa följande angående chip: "some are active in continuously emitting a signal" och "some microchips developed by Siemens and other companies are known to be trackable from space (from over 75 miles or 400,000 feet away)".

RFID Chip Technical Info
The Radio Frequency Identifying Tag (RFID) microchip industry today is a 10-billion dollar industry and growing. Ex-IBM Executive Patrick Redmond has stated that microchips are being used in retail, in agriculture, in health services, and newly in biometric surveillance, variously for tracking consumer items, cattle, and people. They range in size and form today from the visible RFID tracking chip now being used on credit cards, the tracking Verichip, twice the size of a grain of rice, to films, powders, disappearing inks. One class of microchip, the neurostimulator implant, is being tested, developed, and used in patients for various reasons, such as to administer controlled doses of medication internally. Microchips in their most basic form carry a transponder in them, a mechanism for receiving radio frequencies, and for emitting radio frequencies. Some are inert or passive unless stimulated by an external signal; some are active in continuously emitting a signal. The radio waves emitted and received can vary in length, based on frequency; some microchips developed by Siemens and other companies are known to be trackable from space (from over 75 miles or 400,000 feet away) (länk: https://everydayconcerned.net/2015/12/16/william-pawelec-billions-of-microchips-made-by-siemens-in-1984-trackable-from-space/)

Those reporting covert microchipping–as evident from many reports online, particularly at sites collecting accounts from individuals who identify themselves as non-consensual experimentees, such as ICAACT, Freedom From Covert Harassment, Surveillance Issues, ICOMW.org, and others–inevitably offer symptoms of feeling an external activation at precise points on their bodies, of feeling external electromagnetic signals invoking sudden internal sensations of heat, pain, or shock, sometimes localized pain at certain organ sites. Localized effects are not inconsistent with the intended outcomes recorded in the use of implants in the medical field. (However, here they are being reported as torture devices, the opposite of medically-healing or pain-relieving.)

Individuals often correlate these incidents of external activation to the close presence of people pointing cell phones at them. Many also note the experience of signals on their bodies directed at them from a cell antenna or cell tower–a phenomenon recently corroborated by senior ex-DARPA scientist Paul Batcho, who disclosed that a certain range of frequencies had been appropriated for exclusive use by the military, and was now being used to send specific frequencies to assault “targeted individuals” who have been made the unfortunate subjects of these illegitimate military/intelligence covert experiments and operations.
---
Ovanstående stycke är hämtat från artikeln Long-Term Covert Neuro-Experimentation and a “Manchurian Candidate”. Länk: https://worldcach.com/xxx/ Där finns även fler länkar till stycket.
Citera
2016-06-27, 13:54
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flubbb
nu gör du till dig!

Nej, jag svarar på ditt påstående om att chip som skulle sitta i tänder och bröst skulle bränna underkläder.

Citat:
Om man inte börjar tro finns det inget hopp för framtiden.

Fast om man enbart går på vad man tror så är ens bevis för GS lika giltiga som bevis som en religiös persons övertygelse om hur världen skulle vara skapt och fungera efter dess religiösa övertygelse.

Citat:
Jag känner på när dem stänger av och på chippen det pulserar på samma ställe i huvudet!
Och jag hör inte rösterna längre dem säger att jag kan få hjärnprop.

Dem vet saker om mig jag inte berättat för någon!
Och dem kommunicerar med mig.

Så du hör röster i huvudet, erkänner du det nu?

Du har ju tidigare nekat att du har gjort det.
Citera
2016-06-27, 13:57
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreedomDeep
Samma obildade trams som vanligt.

Att du är rädd för vetenskap och framsteg vet vi redan, du bör kolla upp annat än sidor som är skapta av andra som är livrädda för framsteg.

Du kan börja med att fråga de som sätter in RFID chip hur det funkar för det är något så pass vanligt att privatföretag även existerar i Sverige.
Citera
2016-06-27, 14:17
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
nu gör du till dig!

Det är chip för kort läsare eller lås det är enkla chip!
Om man inte börjar tro finns det inget hopp för framtiden.

Jag känner på när dem stänger av och på chippen det pulserar på samma ställe i huvudet!
Och jag hör inte rösterna längre dem säger att jag kan få hjärnprop.
Dem vet saker om mig jag inte berättat för någon!
Och dem kommunicerar med mig.

När dem stänger av blir jag oftast jätte trött och normal
Vad vet vi egentligen av teknik som är så pass avslöjade!

Skulle dem säga nej vi har hittat ett sätt att läsa tankar på "Varför skulle dem det?"
När samhället utvecklas mer och mer till ett övervakning samhälle!

Kanske skulle kolla med en chippläsare om den ger utslag? Kanske även kolla med läkare och tala om att du har smärta från samma punkt i skallen för att få till en röntgen där de kan leta efter tumörer, bilderna kan du ju begära ut sedan och studera själv .

Detta med chip , låter som fiktion men medicinsk forskning bedrivs. Nästa gång du hör detta ljud , kan du inte vrida på huvudet / flytta dig någon meter för att se om det inte är riktat ljud? Om du bryter en planvågsstråle så kan ljudet uppfattas som om det kommer inifrån huvudet enligt https://sv.wikipedia.org/wiki/Riktat_ljud

Du säger att du fått med detta på inspelning ( har inte hunnit installera någon sandbox ännu) men

1, hör du samma fras/er varje gång du lyssnar på inspelningarna ?

2, har du flera inspelningar ?

3, varför tror du att det är just chip ?

Jag lyckades höra och spela in förra året ett knäppande från radion och då jag flyttade mobilen så märkte jag att det kom även därifrån och jag kunde spela in ljudet. I dag då "säpo" grannen kom så började modemet strula efter några minuter , kan dennes wifi 1, störa ut mitt bredband (mobila) 2, kan detta knäppande i radion och mobilen ha kommit från dennes wifi?

Jag hade en "palme" granne som jag en dag helt plötsligt hörde i min bandspelare ( bara band ingen radio) och tryckte på rec och fick in han bra på den . Hans kortvågsradio hade varit för starkt ställd så att det tom gick in i en bandare utan radio så allt med högtalare skulle man kunna ljudsätta ! (?) Någon som kan förklara denna över .... någonting ?
Senast redigerad av Harfager 2016-06-27 kl. 14:41.
Citera
2016-06-27, 15:12
Bannlyst
Citat:
Nej, jag svarar på ditt påstående om att chip som skulle sitta i tänder och bröst skulle bränna underkläder.
Suck du formulerade dett tvärt om

Fast om man enbart går på vad man tror så är ens bevis för GS lika giltiga som bevis som en religiös persons övertygelse om hur världen skulle vara skapt och fungera efter dess religiösa övertygelse.

Citat:
Så du hör röster i huvudet, erkänner du det nu?
Jag har spelat in dem inte i huvudet dem flyttar på sig ofta men är i någon lägenhet brevid.

Citat:
Du har ju tidigare nekat att du har gjort det.
Vilket
Citera
2016-06-27, 15:26
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:
Att du är rädd för vetenskap och framsteg vet vi redan, du bör kolla upp annat än sidor som är skapta av andra som är livrädda för framsteg.

Du kan börja med att fråga de som sätter in RFID chip hur det funkar för det är något så pass vanligt att privatföretag även existerar i Sverige.

"Att du är rädd för vetenskap och framsteg vet vi redan...".

Talar du om dig själv nu, eller?
Är det jobbigt att ha fel angående vissa saker?
Är det därför du försöker skjuta budbäraren?

Du är sorglig.
Citera
2016-06-27, 15:29
Medlem
Citat:

Jag har spelat in dem inte i huvudet dem flyttar på sig ofta men är i någon lägenhet brevid.

Vilket

Nu är jag inte talesman för andra skeptiker men tror det flesta håller med.

Vi tror på Er när Ni hör röster,får kramper,inte kan sova,röda bilar ett liv av helveten, men....... Vad vi inte tror på är GS och dessa vapen.

Därför blir samtalet underligt där vi säger -Gå till läkaren medans Ni själva vill finna och ställa till rätta och det upptar nästan all Er tid och det är synd.

- Det är moment 22 om man har ont åker man till sjukhus, det vill inte Ni då läk är med i spelet,

- Någon ofredar Er vårt råd gå till Polis/Domstol och dessa är också med i spelet.

När Ni inte vill använda våra normala svenska resurser så blir det tungt att bevisa
1. GS
2 Tekniska nya vapen
3 Chip
4 Bevisa 1-3 utanför sjukhus,polisen och rättväsenet.
Citera
2016-06-27, 15:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hallowen
Nu är jag inte talesman för andra skeptiker men tror det flesta håller med.

Vi tror på Er när Ni hör röster,får kramper,inte kan sova,röda bilar ett liv av helveten, men....... Vad vi inte tror på är GS och dessa vapen.

Därför blir samtalet underligt där vi säger -Gå till läkaren medans Ni själva vill finna och ställa till rätta och det upptar nästan all Er tid och det är synd.

- Det är moment 22 om man har ont åker man till sjukhus, det vill inte Ni då läk är med i spelet,

- Någon ofredar Er vårt råd gå till Polis/Domstol och dessa är också med i spelet.

När Ni inte vill använda våra normala svenska resurser så blir det tungt att bevisa
1. GS
2 Tekniska nya vapenar
3 Chip
4 Bevisa 1-3 utanför sjukhus,polisen och rättväsenet.
Vilka resurser finns det då dem låser in en! Tvingar en till skit mediciner
Polisen hjälper inte till!
Citera
2016-06-27, 15:45
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreedomDeep
Talar du om dig själv nu, eller?

Nej, du har nämligen en förmåga att länka hejvillt utan att ens ha läst det du länkar till.

Det du hänvisade till nu var sidor som är anti transhumanism och därmed partiska i sin syn på RFID och därmed icke pålitliga.

Återkom med länkar till avhandlingar och inte konspirationsteorisidor och bloggar.
Citera
2016-06-27, 15:53
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:

Faktiskt inte, om du menade något helt annat så får du tyvärr lära dig att formulera så att det du vill ha sagt faktiskt når den som skall läsa och förstå vad det är du försöker att säga.

Det du beskrev var chip i tänder och bröst (varav min förtydligande fråga om det var bröst eller bröstkorg för om det är bröst så kan det vara en cysta eller en cancertumör och därmed så bör man kontakta läkare för att försäkra sig om att man inte är fysiskt sjuk, det är helt enkelt bättre att ta det säkra före det osäkra) som skapade brännmärken i underkläder. (det var åtminstone så jag tolkade det)

Jag ställer halvskämtande hur chip som skall sitta i överkroppen och tänder skulle kunna skapa brännmärken i underkläder då underkläder = kalsonger/trosor så måste det logiska bli att personen antingen har haft sina underkläder i munnen eller legat med bröstkorgen på dem eller hur?

Citat:

Okej, var tydligare i fortsättningen för du påstod precis att du hörde röster i huvudet.

Citat:
Vilket

1. Sluta larva dig, du framstår bara som ett småbarn, du vet mycket väl att jag syftar på att du tidigare har sagt att du inte hör röster utan att det har varit dina muslimska grannar som du har hört ovanför dig och att de även bor ovanför din mor.

2. Lär dig citera för du missar gång på gång att ta bort saker som du inte menar att citera och därmed får det att framstå som att du kopierar de du diskuterar med.
Citera
2016-06-27, 15:59
Medlem
madtops avatar
Citat:
Vilka resurser finns det då dem låser in en! Tvingar en till skit mediciner
Polisen hjälper inte till!

Om de låser in dig så är du riktigt rejält sjuk och har ett mycket stort behov av akut vård.

När det gäller "skitmediciner" så är det ett val du måste göra. Antingen leva som du gör nu eller prova att ta mediciner för att se om de hjälper. Vården bör även kunna erbjuda andra former av behandling, t.ex beteendeterapi och samtal som gör att du bättre kan leva med dina stalkers.
Citera
2016-06-27, 16:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Om de låser in dig så är du riktigt rejält sjuk och har ett mycket stort behov av akut vård.

När det gäller "skitmediciner" så är det ett val du måste göra. Antingen leva som du gör nu eller prova att ta mediciner för att se om de hjälper. Vården bör även kunna erbjuda andra former av behandling, t.ex beteendeterapi och samtal som gör att du bättre kan leva med dina stalkers.
Hahahahah leva med mina stalkare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in