Citat:
Ursprungligen postat av
flubbb
Läs igen det bräde hål på underkläderna!
Du menar att chip som skulle ha suttit i bröstkorgen (eller var det brösten?) och tänderna brände hål på underkläder?
Brukar du/de äta eller ligga på kalsongerna?
Citat:
Ursprungligen postat av
flubbb
Jag tror att det finns mer avancerad teknik än vad vi vet!
Tror gör man i kyrkan och jag vet att jag med största sannolikhet har bättre koll på den teknologiska utvecklingen under de senaste 5-10 åren än många andra i GS diskussionen.
Citat:
Ursprungligen postat av
flubbb
På er låter det som det är 80 tal
Fast 2016 så har man fortfarande inte chip med GPS sändare som är helt självförsörjande, man använder sig fortfarande av RFID chip när man sätter in chip i händer/armar/ben (ja vart du vill sätta det är upp till dig) och det är fortfarande en passiv sändare som endast reagerar när en läsare kommer i kontakt med den.
Hela denna diskussion har vi skeptiker haft med GS troende i tidigare GS trådar och vi har alltid kommit fram till en och samma sak, och det är att de som tror på GS och att bland annat Transhumanism skulle vara en av de stora bovarna, helt enkelt saknar teknisk kunskap och/eller kunskap om vad transhumanism är.
Så svaret kring chippning är för tillfället "Nej, den som påstår sig vara chipad av sina förföljare är med 99,99% chans inte förföljd utan tror sig vara det"