Citat:
Absolut. Sydsvenskan är Sveriges värsta propagandamaskin och sitter i knäet på de korkade makthavarna. Media och Makt simmar i samma kloak. Per T Ohlson frågar sig i dagens krönika "hur blev det såhär?". Svaret är enkelt: det är Sydsvenskans fel. Hade tidningen återrapporterat verkligheten och inte tryckt ut propaganda så kunde problemen fångats i tid och åtgärder satts in. Per: allt är ditt och dina medlöpares fel. Skäms på er. Kackerlackorna, lössen som kallar sig för politiker och deras hantlangare som man hittar i Malmö stadshus de läser också Flashback. Saknar man analytisk förmåga och har fått sitt jobb genom att suga av någon så behöver man en källa där man kan jacka i och få information. Malmö är känt för att hysa horder av inavlade patrask så för att hjärntvätta folk och förmå dem att tro att allt är helt ok så pumpar man ut desinformation i den lokala blaskan om hur allt är fint och under kontroll när man inte ens som vit kan gå på toaletten innan det är en äcklig och vidrig vilde som trakasserar en (läs mitt tidigare inlägg).
Det är viktigt för lössen i Malmö stadshus att de vita håller sig kvar i Malmö för det är de som bidrar genom skatteintäkter. Om bara de vita hade hjärna och flytta två mil bort, till Lund eller intill Lund så skulle man begripa att det är en idyll och man slipper alla dessa svartingar och vildar som trakasserar folk bara för att man är vit. Då skulle Malmös ekonomi haverera för man behöver varje krona så de korrupta lössen kan fortsätta med sina "projekt" som kostar enorma summor men som inte ger något.
Angående din refens till Calais och djungeln. Det är redan så nu. För någon vecka sedan var det en gammal dam som kom fram till mig och var stressad och skärrad. Jag var den ende vite som gick där och hon behövde hjärlp med att hitta till Dalaplan som låg 500m från var vi befann oss. Hon fick vägbeskrivning och sa att hon har frågat alla hon stött på men ingen visste var det låg och ingen snackade svenska. Sätt egna observation och iakttagelser alltid först och man kommer alltid till en annan slutsats än det som står i Sydsvenskan för de som jobbar där är också korrupta och har fått sina jobb genom att ta den någonstans i utbyte mot ett jobb inom ett yrke där det är vida känt att de som jobbar som journalister inte har några talanger eller förmågor och är man ett avskum så blir man ett avskum.
Det är viktigt för lössen i Malmö stadshus att de vita håller sig kvar i Malmö för det är de som bidrar genom skatteintäkter. Om bara de vita hade hjärna och flytta två mil bort, till Lund eller intill Lund så skulle man begripa att det är en idyll och man slipper alla dessa svartingar och vildar som trakasserar folk bara för att man är vit. Då skulle Malmös ekonomi haverera för man behöver varje krona så de korrupta lössen kan fortsätta med sina "projekt" som kostar enorma summor men som inte ger något.
Angående din refens till Calais och djungeln. Det är redan så nu. För någon vecka sedan var det en gammal dam som kom fram till mig och var stressad och skärrad. Jag var den ende vite som gick där och hon behövde hjärlp med att hitta till Dalaplan som låg 500m från var vi befann oss. Hon fick vägbeskrivning och sa att hon har frågat alla hon stött på men ingen visste var det låg och ingen snackade svenska. Sätt egna observation och iakttagelser alltid först och man kommer alltid till en annan slutsats än det som står i Sydsvenskan för de som jobbar där är också korrupta och har fått sina jobb genom att ta den någonstans i utbyte mot ett jobb inom ett yrke där det är vida känt att de som jobbar som journalister inte har några talanger eller förmågor och är man ett avskum så blir man ett avskum.
En annan fråga: snart finns det bara avskum kvar i Malmö. Vad kommer hända? Säljer avskum knark till annat avskum, stjäl de från varandra etc? Eller måste de utöka sina arbetsytor till angränsande kranskommuner dit infödingarna flytt? Vellinge, Lomma, etc.