2016-06-26, 19:55
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Nej inget av det är lögn eftersom ni inte lyckats lägga fram några bevis eller logiska motiv till gangstalking. Gör det så ändrar jag inställning direkt, du påstår att det finns bevis - fram med dem då...

Visst är det LÖGN.

Vaddå inte lyckats lägga fram bevis? Finns väl massor som talar för att organized stalking och electronic harassment förekommer!!! Vad är det för s.k. bevis du vill ha?! Ett officiellt erkännande från myndigheterna/staten? Idiotiskt.

Vaddå inte lyckats presentera logiska motiv? Det har presenterats flera olika motiv i tråden, flera gånger därtill!

Citat:
Om du läser det du citerade så skrev jag ju vad jag grundar det på: Ingen av föreningarna har lyckats bevisa vare sig förekomsten av GS eller dessa energivapen ni påstår er utsatta för. Dina länkar är alltså inte ett dugg mer värda än dina egna påståenden här på flashback..

Skitsnack. Du vet inte ett skit om dessa föreningar! Än mindre vad de åstadkommit!
Citera
2016-06-26, 20:02
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:
Och så undrar ni varför ni blir ifrågasatta?? Påståendena haglar om det ena mer fantasifulla tillvägagångssättet efter det andra men det finns ju absolut ingenting som stödjer påståendet att sådan teknik finns..

Nu öppnar du din mun igen. Tyvärr. Läste du ens artikeln?!

http://www.veteranstoday.com/2015/03/01/its-the-ultimate-weapon/

“It’s The Ultimate Weapon”

Mind Control: Coming to a Brain Near You

Robert Duncan is a scientist with multiple degrees from Dartmouth College and Harvard University in Applied Sciences (e.g., artificial intelligence, pattern recognition and robotics) and Business.

He has worked on projects for the CIA, Department of Defense, and Department of Justice. In 2004 he testified before the Senate Intelligence Committee, Judiciary Committee, and 23 members of Congress regarding non-consensual experimentation on American citizens.

In 2010 he authored, in partnership with an anonymous consortium of scientists calling themselves the “Mind Hacking Strategy Group,” a book entitled Project: Soul Catcher, Secrets of Cyber and Cybernetic Warfare Revealed. He has appeared on the radio show Coast To Coast and was interviewed by Jesse Ventura for the “Brain Invaders” episode of the television program Conspiracy Theory. [1]

I cited Duncan’s work in an article I wrote for Veterans Today and Nexus Magazine called “Mind Control In The 21st Century” (Part I and Part II). Recently I had the opportunity to speak with him.

In the interview posted below we discuss, among other topics, remote “mind reading,” CIA hive mind experimentation (multiple people sharing the same mental “space”), how people can be targeted and tracked remotely via their energy signature or “brain print,” the existence and use of a technology for remotely “cloning” or “copying” thoughts, emotions and other states (including intense pain) onto a target, [2] and how a weapons system capable of totalitarian control has been developed (with non-consensual and often-times brutal experimentation on civilians ongoing).

Duncan also reveals that many people are now in wireless mental contact with artificial intelligence run on supercomputers.

It is worth noting that current research projects, according to Duncan, have targeted people from all walks of life, not merely (or mainly) the “downtrodden,” as was done in the past.

Some of these targets are threatened with harm to themselves or family members if they do not carry out the instructions of their “handler,” or are promised release from their tortures if they perform some action. [3]

Duncan, who has interviewed many targets, has said that he immediately recognized the “torture script” used on May after listening to a recording in which May discusses his ordeal.

Perhaps most frightening is Duncan’s contention that the scalability of this technology is being tested: “…[A] lot of people won’t believe me and that’s fine. But they’re increasing this. They are scaling this technology to the entire population.”

[1] A partial summary history of his work (classification prevents full disclosure) includes: Tank recognition from satellites, submarine signature recognition from acoustic underwater phased arrays, stock market statistical arbitrage, voice and vascular signature recognition, truth detection systems, robotic surgery in medicine, EEG controlled robots, and “brain print” recognition.

[2] The technology is called “EEG Cloning” or “EEG Heterodyning.” The brain patterns (electromagnetic signals) “cloned” onto the target may be catalogued brain patterns stored in computers, though live signals from a “real person’s” brain could also be transmitted to the target.

[3] The handler communicates with the target through a technology for transmitting voices into people’s heads which goes by many names, including “voice to skull,” synthetic telepathy,” “microwave hearing,” and the “Frey effect.” The communication may also be accomplished via EEG heterodyning, which involves “re-mapping the auditory cortex of the human brain.” Other technologies for transmitting voices include “ultrasonic heterodyning” and bone conduction techniques.

Länk till intervjun med Robert Duncan som nämns i artikeln: https://www.youtube.com/watch?v=EUfl5bX0CUY
Senast redigerad av FreedomDeep 2016-06-26 kl. 20:13.
Citera
2016-06-26, 20:08
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreedomDeep
Visst är det LÖGN.

Vaddå inte lyckats lägga fram bevis? Finns väl massor som talar för att organized stalking och electronic harassment förekommer!!! Vad är det för s.k. bevis du vill ha?! Ett officiellt erkännande från myndigheterna/staten? Idiotiskt.
Det skulle naturligtvis vara bra, men det vore även bra att ni visar att dessa vapen och tekniker finns och fungerar. Ni skulle kunna visa filmer eller ljudinspelningar när ni stallas, kanske övervakningsfilmer från era hem när det blir inbrott och folk kommer in och sprayar gifter i luften eller flyttar på kaffemuggar för att förvirra er. Några f.d. stalkers kanske kunde vittna hur det går till och vad de gjort, visa vem eller vilka som ligger bakom det hela och hur det organiseras och finansieras. Det finns så oerhört mycket underliga påståenden i dessa GS-trådar så det finns förstås även oerhört många sätt att bevisa dem på. Att fortsätta påstå att det "är så" är dock inget bevis.

Citat:
Vaddå inte lyckats presentera logiska motiv? Det har presenterats flera olika motiv i tråden, flera gånger därtill!
Redan där har vi ju ett problem - ni kan inte ens enas om det mest fundamentala - "varför"...
Men visst, teoretiskt sätt skulle det förstås kunna finnas flera olika skäl - då borde även möjligheten att avslöja dem växa pga mindre samordning, men så verkar ju inte vara fallet..

Citat:
Skitsnack. Du vet inte ett skit om dessa föreningar! Än mindre vad de åstadkommit!
De engelskspråkiga länkarna har jag läst ganska många gånger utan att se minsta tillstymmelse till bevis - de verkar snarare (särskilt stopeg) utgöra källorna till var många hämtar sina påståenden om konstiga vapen och tekniker. Den polska (?) sidan har jag aldrig sett och den tyska har jag inte läst - men jag antar att om de innehåller något verkligt bevis så hade antingen du skrivit det eller de andra sidorna översatt det..
Citera
2016-06-26, 20:11
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:

[b]“It’s The Ultimate Weapon”

Jo jag läste artikeln - det var ju därför jag citerade just den biten för det var så skrattretande..
Du kan inte på allvar tro på detta själv:
A hive mind experimentation (multiple people sharing the same mental “space”), how people can be targeted and tracked remotely via their energy signature or “brain print,” the existence and use of a technology for remotely “cloning” or “copying” thoughts, emotions and other states (including intense pain) onto a target
Citera
2016-06-26, 20:12
Medlem
madtops avatar
Citat:
Visst är det LÖGN.

Skitsnack. Du vet inte ett skit om dessa föreningar! Än mindre vad de åstammit!

Man kan bara konstatera att din uppfattning om vad som är bevis och motiv inte stämmer med de flesta andras.

Om syftet med alla era inlägg är att föröka övertyga någon om att GS förekommer så har ni fundamentalt misslyckats. Ju mer man läser desto tydligare är det att GS inte förekommer.
Citera
2016-06-26, 20:15
Medlem
Citat:
Är du själv representerad i någon av dessa grupper?

Nej det är jag inte, och kommer till 99.9% aldrig att bli. Vågar man inte agera, eller säga något själv är det bättre att hålla käften och gå undan med svansen mellan benen. Min egen stolthet hade aldrig tillåttit mig att ge sig på folk på det viset. Under min värdighet.
Hade det varit av en riktigt bra orsak hade jag kunnat tänka mig det, men då krävs det enormt mycket till varför.
Citera
2016-06-26, 20:17
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MinotaurusX
Nej det är jag inte, och kommer till 99.9% aldrig att bli. Vågar man inte agera, eller säga något själv är det bättre att hålla käften och gå undan med svansen mellan benen. Min egen stolthet hade aldrig tillåttit mig att ge sig på folk på det viset. Under min värdighet.
Hade det varit av en riktigt bra orsak hade jag kunnat tänka mig det, men då krävs det enormt mycket till varför.

Det var ju skönt att höra - det jag undrade var dock om du själv är stalkad och alltså tillhör någon av de utsatta grupperna. Men då antar jag att du varken är stalkad eller stalkare - (precis som resten av mänskligheten).
Citera
2016-06-26, 20:18
Medlem
madtops avatar
Citat:

Driver du med oss? Ännu mera skit om tankeläsning och annat trams?
Citera
2016-06-26, 20:30
Medlem
Citat:
Det var ju skönt att höra - det jag undrade var dock om du själv är stalkad och alltså tillhör någon av de utsatta grupperna. Men då antar jag att du varken är stalkad eller stalkare - (precis som resten av mänskligheten).

Vill inte svara allt för detaljerat angående frågeställningen med tanke på outning, men har sett hur det kan se utifrån bägges perspektiv. DVS stalkaren, samt TI's synvinkel på nära håll.
Citera
2016-06-26, 20:31
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MinotaurusX
Vill inte svara allt för detaljerat angående frågeställningen med tanke på outning, men har sett hur det kan se utifrån bägges perspektiv. DVS stalkaren, samt TI's synvinkel på nära håll.

Så du känner båda sidor i detta spektakel men kan inte berätta något.. vilken otur.
Citera
2016-06-26, 20:39
Medlem
Citat:
Så du känner båda sidor i detta spektakel men kan inte berätta något.. vilken otur.

"Något" har jag redan berättat, men det är en övervägning om vad jag vill säga. Kan berätta rent generellt om vad jag vet, mera personligt än så undanhåller jag med hänsyn till andras integritet.
Citera
2016-06-26, 21:41
Bannlyst
Ni skeptiker är helt sanslösa Läser ni inte eller? Det är klart och tydligt att något försiggår
Och dem mängder historier stämmer in på varandra! Att staten ska säga ja det förekommer gang stalkning är nosens Det är väl det ni vill ha?

Ni motverkar bara rättvisan ni har inget gott att komma med ni sympatisera med dem som bryter mot mänskliga rättigheter STICK TILL FALSE FLAG TRÅDAR OCH GÖR NÅGOT GOTT!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in