Citat:
Hittat på berättelser vad är det för skit snack!
och alla andra som historier stämmer in på har alla suttit och kopierat varandra varför? Så mycket skitsnack
Du inser väl att det är farligt för en TI att läka ut bevis! Jag vill inte dö!
Jag postar inte bevis här så dum är jag inte!
och alla andra som historier stämmer in på har alla suttit och kopierat varandra varför? Så mycket skitsnackDu inser väl att det är farligt för en TI att läka ut bevis! Jag vill inte dö!
Jag postar inte bevis här så dum är jag inte!
Utan bevis är det bara berättelser, om de är påhittade eller inte kan vi inte avgöra utan bevis - och din upplevda trovärdighet är bara intressant för dig.
Eftersom jag deltagit i denna tråd och liknande ett tag, är jag rädd att eventuella obevisade sanningar drunknar i mängden påhittade historier och uppenbara psykologiska besvär.
Du kan försöka förklara själv hur vi ska skilja på påstående X som är sant, och Z som är osant, när båda är identiska.
Citat:
FRA är bara ett fragment av systemet. Helheten är inbyggd i infrastrukturen och mycket av analysarbetet sker automatiskt. Titta på vad NSA gjorde. De har byggt upp profiler för olika hot men valde speciellt att övervaka alla, dvs skapa en profil för alla. Hotprofilerna är ju till för att söka med och för det krävs det att alla är väl dokumenterade i databasen. Denna databas uppdateras hela tiden samtidigt som profilerna blir mer avancerade i takt med mer infomationsinsamlande samt förfinat analysarbete. Lägg därtill integrering av olika system samt utvecklande av AI och annan teknologi så har du en otäck maskin.
NSA är inte heller hemligt. Vi talar om en enorm organisation av fysiska personer som ska utföra "stalkandet", därtill R&D för hemliga vapen som bara de utsatta och utsättarna har hört talas om.
Big data är ingen nyhet eller hemlighet, att vår konsumtion kartläggs noterar minsta barn som söker på "Billig bilbana" och plötsligt ser annonser för billiga bilbanor på varenda sida de besöker.
Att du blandar in hypotetiska framtida maskiner tyder bara på rädsla, inte "gangstalking".