2016-06-26, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flubbb
Hittat på berättelser vad är det för skit snack! och alla andra som historier stämmer in på har alla suttit och kopierat varandra varför? Så mycket skitsnack

Du inser väl att det är farligt för en TI att läka ut bevis! Jag vill inte dö!
Jag postar inte bevis här så dum är jag inte!

Utan bevis är det bara berättelser, om de är påhittade eller inte kan vi inte avgöra utan bevis - och din upplevda trovärdighet är bara intressant för dig.
Eftersom jag deltagit i denna tråd och liknande ett tag, är jag rädd att eventuella obevisade sanningar drunknar i mängden påhittade historier och uppenbara psykologiska besvär.
Du kan försöka förklara själv hur vi ska skilja på påstående X som är sant, och Z som är osant, när båda är identiska.

Citat:
Ursprungligen postat av zebmaca
FRA är bara ett fragment av systemet. Helheten är inbyggd i infrastrukturen och mycket av analysarbetet sker automatiskt. Titta på vad NSA gjorde. De har byggt upp profiler för olika hot men valde speciellt att övervaka alla, dvs skapa en profil för alla. Hotprofilerna är ju till för att söka med och för det krävs det att alla är väl dokumenterade i databasen. Denna databas uppdateras hela tiden samtidigt som profilerna blir mer avancerade i takt med mer infomationsinsamlande samt förfinat analysarbete. Lägg därtill integrering av olika system samt utvecklande av AI och annan teknologi så har du en otäck maskin.

NSA är inte heller hemligt. Vi talar om en enorm organisation av fysiska personer som ska utföra "stalkandet", därtill R&D för hemliga vapen som bara de utsatta och utsättarna har hört talas om.

Big data är ingen nyhet eller hemlighet, att vår konsumtion kartläggs noterar minsta barn som söker på "Billig bilbana" och plötsligt ser annonser för billiga bilbanor på varenda sida de besöker.
Att du blandar in hypotetiska framtida maskiner tyder bara på rädsla, inte "gangstalking".
Citera
2016-06-26, 17:35
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Visst kostar dess en massa i de köer de går före i men inget som märks då många står tex i bostadskön .

Ja jösses, nu är även bostadsförmedling med i den stora komplotten. Tidigare så har du ju pekat ut Telia, Google, Posten, arbetsförmedlingen, polisen, advokater och läkare.

Är alla med i den stora komplotten? Hela världen mot dig?
Citera
2016-06-26, 17:39
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Du tror inte chefen skulle tycka det var mysko om han hade en massa anställda som aldrig utförde sitt arbete?

Och uppenbarligen tror du att bara för att det handlar om "svarta pengar" så är det ingen som måste betala.

Ditt resonemang håller inte.

Exemplet är a-kassan inte svarta pengar
Citera
2016-06-26, 17:41
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vic878
Men fram med bevisen då, det här resonemanget du kör med blir bara löjligt. Vilka fall har utsatta vunnit i domstol?

Har inte tid att leta upp alla fall just nu. Gör något själv.

Citat:
Därför att jag aldrig sett några som helst fakta eller säkra källor till de vapen/teknik som påstås använts för gang stalking. Vilka företag menar du tillverkar utrustningen?

Du verkar inte ha läst ett skit, bara öppnat din käft.

Vad menar du med säkra källor? T.o.m Wikipedia har information om vissa av vapnen. Börja typ där, sök sedan vidare på vapentillverkare.

Vidare handlar Zersetzung mer om tekniker än vapen. Tror du inte att man kan genomföra detta, eller!? Såklart man kan genomföra denna typ av psykologiska operationer mer än någonsin, nu när man dessutom har all möjlig övervakningsteknik till sitt förfogande.

Citat:
Du menar de tusentals människor som inte kan bevisa vad man påstår sig vara utsatt för, än mindre ge några konkreta verifierbara exempel på de vapen/utrustning som använts?

Vilka vapen är "nya fantastiska"? Du borde läsa på lite vilka vapen/tekniker som finns innan du tänker till.

Citat:
Ok, så all granskning av myndigheter eller underrättelseorganisationer skulle med automatik vara värdelös. Jag skulle säga att det beror både på underlaget och granskarens trovärdighet som opartisk. Men du verkar föredra att segla vidare i sagans värld, där alla tydligen är emot dig.

"Alla är inte emot mig". Var har du fått det ifrån?

Säkerhets- och underrättelsetjänster kan i princip göra som de vill. Det är min och mångas andras erfarenhet, sedan får du tro vad du vill om detta.

Citat:
Tyvärr, jag ser inga bevis där heller.

Om du inte ger något värde alls till de två artiklarna för att organized stalking och electronic harassment faktiskt förekommer - tillsammans med all annan information som finns tillgänglig och tusentals människors vittnesmål - är det tyvärr fel på dig.

Här är de två artiklarna åter:

1.
NSA Whistleblower Karen Stewart Speaks Candidly About Illegal and Criminal NSA & FBI Programs of Organized Stalking and Electronic Harassment in the USA & Abroad

http://www.washingtonsblog.com/2016/04/nsa-whistleblower-karen-stewart-speaks-candidly-illegal-criminal-nsa-fbi-programs-organized-stalking -electronic-harassment-usa-abroad.html

2.
Citat:
Ursprungligen postat av FreedomDeep
Secret Surveillance and Electromagnetic Torture by the Secret Services
The story told by Carl Clark will partially take your breath away. The Englishman describes how
he targeted people and then became a target himself after he’d opted out. He also took part in
the deployment of microwave weapons in order to torture others, after which they were later
turned on him. “These criminal shenanigans need to be exposed in public so that they can be
stopped.” He describes below why he blew the whistle.

Citat:
Men det är väl just det här som är problemet, du själv och övriga konspirationsteoretiker bryr er inte om fakta, så länge det inte passar era syften. Det kanske är dags att ta av skygglapparna och ägna sig åt lite källkritik.

Ta inte ordet fakta i din mun, naiva ignoranta okunniga jävel.
Citera
2016-06-26, 17:41
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Ja jösses, nu är även bostadsförmedling med i den stora komplotten. Tidigare så har du ju pekat ut Telia, Google, Posten, arbetsförmedlingen, polisen, advokater och läkare.

Är alla med i den stora komplotten? Hela världen mot dig?

Nu lavar du dig igen, och nu telia ? Har jag nämnt telia .

När du läser om tex sjukhusspionen, du tar detta för att varenda sköterska till ad personal som involverade i detta på ALLA världen sjukhus samtidigt ?
Citera
2016-06-26, 17:56
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Om jag inte har en aning om vad jag snackar om så kan det ju inte heller vara respektlöst.
Jag anser dock att jag både har koll på vad jag snackar om och att det inte är det minsta respektlöst att försöka upplysa om vilseledande information.

Visst kan det vara respektlöst från din sida ändå. Man kan vara respektlös även om man är okunnig, ignorant, tjafsare, dum i huvudet etc, eller hur?

Du förnekar kategoriskt att det "inte finns några som helst bevis". Detta är ren och skär lögn!

Därtill skriver du ständigt att det inte finns några tänkbara motiv till varför man utför organized stalking och electronic harassment. Detta är också ren och skär lögn!

Citat:
trams och spridande av desinformation. Ingen av föreningarna har lyckats bevisa vare sig förekomsten av GS eller dessa energivapen ni påstår er utsatta för. Dina länkar är alltså inte ett dugg mer värda än dina egna påståenden här på flashback..

"trams och spridande av desinformation." Vad grundar du det på? Pucko!

Citat:
Jaha? Och hur går det tycker du?

Vad tror du? Om du själv blir utsatt kan du ju svara på den frågan.

Citat:
Nu tog din tid slut helt plötsligt - vilken otur... precis när det började bli intressant. Men jag håller tummarna för att du får tid imorgon eller i övermorgon eller nån gång framöver för att bevisa dina påståenden. Tills dess är jag fortsatt skeptisk.

Skiter i din typ.
Citera
2016-06-26, 17:59
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Vad skulle det kunna vara för samhällsförändring som uppnås menar du? Att man bryter ner psyket på några stackare ger väl ingen samhällsförändring såvitt det inte handlar om prominenta politiker, företagsledare eller liknande - men det verkar det ju aldrig göra..

Har du exempel på att detta någonsin har skett? Alltså att brottsregister har förfalskats för att underlätta rekrytering till gangstalking?

Ditt problem är nog att du ser alla lögner som sanning då de kommer från "högre" ort , folk som fått på falska meriter chefspositioner för att de hjälp till att förstöra folk som tex LA .

Dessa är människorätts brottslingar, inget annat så tänk efter vilka du hjälper och varför.
Citera
2016-06-26, 18:21
Medlem
Citat:
Om det är organiserat så bryr sig inte deltagarna om ersättning? Det hör du väl själv hur dumt det låter - särskilt om de, som du skriver, ägnar sig åt detta på heltid.. Eller menar du att detta främst är en sysselsättning för ekonomiskt oberoende psykopater?
Hela ditt inlägg verkar baseras på att det finns stora grupper i samhället som tycker det är givande att på heltid och gratis ägna sig åt att förfölja och bryta ner stackars TI's utan anledning. Jag vet knappt hur man bemöter ett sådant påstående, det faller liksom på sin egen orimlighet. Och om vi ändå låtsas att det vore sant, vad är då behovet av att förfalska personuppgifter och brottsmisstankar? Det behövs väl inte om de gör detta för att de tycker det är kul att ha en hobby? Men du kanske har exempel på att detta har gjorts - att folk har förfalskat brottsregister för att jävlas med stackars TI's? Nä, trodde inte det heller...

Att bryta ned någon enstaka stackare gör såklart ingen större skilnad. Vem, eller varför just en viss person blir måltavla, och hur det påverkar samhället finns inget bra svar på.
Om vi leker med tanken att en återfallsförbrytare springer lös med upprepade misshandelsfall i bagaget av både kvinnor och barn, och när det passar den som råkar stå ivägen eller säger emot får en rak höger, alternativt ett praktiserande peddo, eller våldtäktsman.
Att punktmarkera en sådan individ hade såklart kunna påverka samhället av vad som accepteras eller inte, och även kunna förhindra fortsatt brottslighet.

Har inget konkret exempel jag kan eller vill visa, men vet att det förekommer.
Jag har sett förfalskningar som gjorts via datorn som övertygar de flesta som inte har råd med lexbase, eller vill beställa hem.
Ovanligt dock att det förekommer med tanke på att det oftast är ofentliga handlingar.

Jag förstår grundtanken bakom, och tror att det är för ett gott syfte för det mesta, men samtidigt är det oftast någon som sett/hört något som kanske sagt/gjort något som ogillas.
Alldeless för mycket egna personliga intriger, eller target's som grundats på hörsägen.
Citera
2016-06-26, 18:32
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreedomDeep
Visst kan det vara respektlöst från din sida ändå. Man kan vara respektlös även om man är okunnig, ignorant, tjafsare, dum i huvudet etc, eller hur?

Du förnekar kategoriskt att det "inte finns några som helst bevis". Detta är ren och skär lögn!

Därtill skriver du ständigt att det inte finns några tänkbara motiv till varför man utför organized stalking och electronic harassment. Detta är också ren och skär lögn!
Nej inget av det är lögn eftersom ni inte lyckats lägga fram några bevis eller logiska motiv till gangstalking. Gör det så ändrar jag inställning direkt, du påstår att det finns bevis - fram med dem då...

Citat:
"trams och spridande av desinformation." Vad grundar du det på? Pucko!
Om du läser det du citerade så skrev jag ju vad jag grundar det på: Ingen av föreningarna har lyckats bevisa vare sig förekomsten av GS eller dessa energivapen ni påstår er utsatta för. Dina länkar är alltså inte ett dugg mer värda än dina egna påståenden här på flashback..

Citat:
Vad tror du? Om du själv blir utsatt kan du ju svara på den frågan.
Skiter i din typ.
Vad synd - tog tiden slut nu igen?
Citera
2016-06-26, 18:33
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Ditt problem är nog att du ser alla lögner som sanning då de kommer från "högre" ort , folk som fått på falska meriter chefspositioner för att de hjälp till att förstöra folk som tex LA .

Dessa är människorätts brottslingar, inget annat så tänk efter vilka du hjälper och varför.
Nej jag ser på påståenden som kan bevisas som fakta och påståenden som inte kan bevisas som bara lösa påståenden.. Vem eller vilka som lägger fram dessa påståenden finner jag helt irrelevant.
Citera
2016-06-26, 18:37
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MinotaurusX
Att bryta ned någon enstaka stackare gör såklart ingen större skilnad. Vem, eller varför just en viss person blir måltavla, och hur det påverkar samhället finns inget bra svar på.
Om vi leker med tanken att en återfallsförbrytare springer lös med upprepade misshandelsfall i bagaget av både kvinnor och barn, och när det passar den som råkar stå ivägen eller säger emot får en rak höger, alternativt ett praktiserande peddo, eller våldtäktsman.
Att punktmarkera en sådan individ hade såklart kunna påverka samhället av vad som accepteras eller inte, och även kunna förhindra fortsatt brottslighet.

Har inget konkret exempel jag kan eller vill visa, men vet att det förekommer.
Jag har sett förfalskningar som gjorts via datorn som övertygar de flesta som inte har råd med lexbase, eller vill beställa hem.
Ovanligt dock att det förekommer med tanke på att det oftast är ofentliga handlingar.

Jag förstår grundtanken bakom, och tror att det är för ett gott syfte för det mesta, men samtidigt är det oftast någon som sett/hört något som kanske sagt/gjort något som ogillas.
Alldeless för mycket egna personliga intriger, eller target's som grundats på hörsägen.

OK, men finns det åtminstone någon röd tråd som knyter samman TI's? Om påståendet att det handlar om samhällspåverkan ska vara relevant så borde det ju handla om ett agerande som riktas mot en viss kategori?
Citera
2016-06-26, 18:50
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebmaca
Kostnaden för ett galet övervakningsprogram ser nog inte staten som ett problem, tvärtom. Att bränna kollosala mängder pengar samtidigt som man permenterar alla problem genom att göra fel saker är statens praxis för att bibehålla sin egen relevans och driva vidare pyramidspelet.

Det behöver inte kosta så jättemycket att genomföra organized stalking och electronic harssment. Sannolikt krävs det inte så många personer heller. Om kostnaderna trots allt skulle skena iväg kan de säkerligen gömmas i svarta budgetar.

Man har sannolikt mycket uppgifter och information om alla invånare i dagsläget.

Innan man sätter i gång en process mot en person gör man ytterligare kartläggning och övervakning. Olika personer gör olika delar i detta, och olika stater och företag kan samarbeta. Sedan sammanställs denna information och beslut fattas hur man skall gå vidare.

För nästa steg - måhända zersetzung med allt vad det innebär - har man sannolikt ett par små kringresande gäng som bearbeter 'objektet' tills denne är 'färdigbearbetad'. Denna grupp är säkerligen uppdelad att sköta olika saker. Kanske har man ett antal personer på en fast plats som sköter diverse datorstrul och dylikt.

Samtidigt - eller i nästa steg - utsätts människan för olika typer av electronic harassment; exempelvis sömnstörningar, olika typer av strålning och störningar/manipulation av människans hjärn- och kroppsfunktioner. I värsta fall utsätter man människan för det som kallas EEG heterodyning eller EEG Cloning (se exempelvis: http://www.veteranstoday.com/2015/03/01/its-the-ultimate-weapon/). För att genomföra det ovannämnda kan man använda exempelvis drönare, helikoptrar, satelliter, basstationer och datorer (AI).
Manipulation av personer i människans omgivning kan ske från och till (med och utan teknik)

När det som kallas EEG heterodyning är klart har människan hamnat i ett osynligt modernt koncentrationsläger, baserat på det elektromagnetiska spektrumet. Datorer kan hädanefter sköta övervakning och tortyr av personen automatiskt.

För att genomföra hela denna process krävs sannolikt ett ganska litet antal personer. Kostnaden är sannolikt inte heller speciellt hög.
Senast redigerad av FreedomDeep 2016-06-26 kl. 19:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in