Citat:
Ursprungligen postat av
UT64
Förresten rätt så komiskt att DN skall ge ut en extra papperstidning i Stockholmsområdet.
Vem, på midsommardagen, vill läsa Wolodarskis och mediaetablissemangets förbannade
åsikter och propaganda kring Brexit? Kan det inte vänta tills på Måndag? Vem vill ha en
papperstidning över huvud taget? Varför är det just stockholmarna som måste ha denna
information just idag?

Extrabilaga??? - Oligarkerna Bonniers slår tydligen på stora trumman. - Idag är ju DN Södermalms egen kamratposten. - Bonniers behöver inte hjärntvätta de lokala självsegregerade mupparna ännu mer med en lokal extrabilaga.- Södermalmarna är redan vältrimmade åsiktskloner. - Extra upplaga på fiiiina söder är att kasta pengar i sjön.
Scenariot påminner lite då Widar Nord på FriaTider helt enkelt konstaterade att "Vi behöver inte er" och menade de pennalistiska 08-medierna. - Vi klarar oss BÄTTRE utan er. - Precis så är situationen idag. Britterna klarar sig BÄTTRE utan EU. - Idag är EU folkligt förknippat med massinvandring av
utomeuropeiska araber och afrikaner (män) som "tappat passet" och "är under 18 år". Angela Merkel framstår som "Alla ID-lösa arabers moder"
Själv trodde jag att EU skulle innebära att det skulle komma hit spanjorer, italienare, belgare, osv Idag bor jag i ett Malmö jag ser bara araber och afrikaner. (bara invandring från ICKE-EU länder) Har inte mött en enda fransman, tysk, spanjor eller italienare på 20 år och alla danskar som först flyttade hit pga av bron har alla flyttat hem till Danmark igen pga av de dåliga skolorna, våldet och de låga lönerna och alla araber.
- Sanningen är att inga EU medborgare vill flytta till Malmö.
EU havererar pga av araberna och vår naiva elit i ett närmast incetiöst samspel. Det är pga av muslimerna som vi har gränskontroller idag, 90 000 poliser under fotbolls EM, våra dåliga skolorm otryggheten, länder och unioner splittras, sämre sjukvård, eliten jagar "nazister" och registrerar sina egna medborgare osv osv. Medierna ljuger om kriminaliteten och ett stort misstroende mot eliten i alla EU länder lägger sig som ett svart täcke. Dette beror på att medierna och eliten vägrat lyssnat på folket och ignorerat deras ord och "rasiststämplar" dem enbart för att de är trötta på att knullas i tvåan 24/7. Men det kommer vi inte att få läsa i DNs extrabilaga.