2016-06-23, 04:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Efter hot mot både kvinnor och barn och nära olyckor så måste man vara lite försiktigt tills ens kringgående rörelse är fullbordad. Många förmånstagare som fått karriärer och deras undersåtar som förlorar födkrokar på att detta kommer ut.

De du vet, var de utsatta eller "förmånstagare"( utförare ) ?

Gällande föregångarna, bägge delarna. Känner till båda sidor. Vill inte prata om det för konkret av oliaka orsaker så håller mig kort där.
Citera
2016-06-23, 07:00
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MinotaurusX
För att hålla mig kort.

Involverade typer inom detta begrepp tillhör liksom jag oftast % eliten inom den högre begåvningsgraden, alternativt socipatiska personlighetstyper.
Hur / vad de gjort är en annan femma, inga delgivningar av detta. Överlåter det till konspirationsteorierna.

Det jag syftade på om gällande att de inte varit medvetna, har att göra med att de blivit lurade.
För att ge ett enkelt exempel: Jag säger till dig att min "kompis" fyller år så du får säga grattis.
"Kompisen" fyller givetvis inte år, men du tror att det är så därför säger du det.
Du tror på att du gör det för att hjälpa "mig" sammtidigt fattar "den andra liraren inte ett skit"
Du handlar efter vad du tror är rätt, och "födelsedagsbarnet" blir förvirrat.

Fast om folk blir lurade att utföra uppgifter eller gratulera folk på fel dag så har de en tendens att bli sura och vända sig emot den som lurat dem när de inser att de lurats.. Så varför ser vi inte en uppsjö av f.d oförstående stalkers träda fram och berätta vad de varit med om? Inte ens anonymt verkar de villiga att berätta vad de lurats till, trots att det rimligtvis måste finnas minst tiotusentals av dem...
Här pratar vi alltså oerhörda mängder människor som lurats att arbeta gratis - och dessutom lurats om orsaken och till och med lurats till att göra TIs liv till ett helvete - ändå träder ingen fram i t.ex Aftonbladet och drar sina snyfthistorier trots att det normalt brukar räcka med att de typ köpt en trasig cykel av en lurendrejare...
Det är inte logiskt någonstans vilket du borde inse om du är så begåvad..
Citera
2016-06-23, 10:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Fast om folk blir lurade att utföra uppgifter eller gratulera folk på fel dag så har de en tendens att bli sura och vända sig emot den som lurat dem när de inser att de lurats.. Så varför ser vi inte en uppsjö av f.d oförstående stalkers träda fram och berätta vad de varit med om? Inte ens anonymt verkar de villiga att berätta vad de lurats till, trots att det rimligtvis måste finnas minst tiotusentals av dem...
Här pratar vi alltså oerhörda mängder människor som lurats att arbeta gratis - och dessutom lurats om orsaken och till och med lurats till att göra TIs liv till ett helvete - ändå träder ingen fram i t.ex Aftonbladet och drar sina snyfthistorier trots att det normalt brukar räcka med att de typ köpt en trasig cykel av en lurendrejare...
Det är inte logiskt någonstans vilket du borde inse om du är så begåvad..
Aftonbladet tar inte upp om du har blivit stalkad i flera år dem har locket på!
Citera
2016-06-23, 10:53
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flubbb

Vi har gått igenom varför och det är för att oftast så låter Ti berättelser som rena påhitt, tar man bort allt tramsade om skalärvågor och gudarna vet bara vad så finns det en chans att det tas upp.

Eller menar du att Aftonbladet och alla deras reportrar är en del av komplotten?
Citera
2016-06-23, 11:48
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MinotaurusX
Gällande föregångarna, bägge delarna. Känner till båda sidor. Vill inte prata om det för konkret av oliaka orsaker så håller mig kort där.

Har dessa förmånstagare ( utförare) varit från samma huvudorganisation eller är det olika grupper och /eller med kontakter i tex Säpo, Barbrogrupper , privatspanare etc ?

Är detta södra, norra eller mellersta Sverige de agerat i ?
Citera
2016-06-23, 12:15
Medlem
madtops avatar
Citat:

Det är den här typen av påståenden om att alla, inkl Aftonbladet, är med i konspirationen som gör att det framstår som en fullständigt osannolik konspirationsteori som bara idioter kan tro på.
Citera
2016-06-23, 13:06
Medlem
Harfagers avatar
Citat:

De vågar inte, likadant med Expressen. Små tidningar som lever på reklam har inte de resurser som krävs , utöver att de förstår att detta kan drabba dem också om detta är sanningen.

Flera vittnesmål behövs
Citera
2016-06-23, 13:48
Medlem
madtops avatar
Citat:
De vågar inte, likadant med Expressen. Små tidningar som lever på reklam har inte de resurser som krävs , utöver att de förstår att detta kan drabba dem också om detta är sanningen.

Flera vittnesmål behövs

Jävla trams, det är klart att de skulle våga. Det handlar om att det inte finns något vettigt att skriva om. Att publicera ditt svammel om Olof Palme, avlyssnade telefoner och drönare eller andras historier om stålvapen och inopererade chip är inte bra journalistik utan bara lyteskomik.

Vill ni väcka opinion så börja med vem och varför, gör er historia trovärdig. Det duger liksom inte att säga "de" och "därför".
Senast redigerad av madtop 2016-06-23 kl. 13:50.
Citera
2016-06-23, 14:00
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Jävla trams, det är klart att de skulle våga. Det handlar om att det inte finns något vettigt att skriva om. Att publicera ditt svammel om Olof Palme, avlyssnade telefoner och drönare eller andras historier om stålvapen och inopererade chip är inte bra journalistik utan bara lyteskomik.

Vill ni väcka opinion så börja med vem och varför, gör er historia trovärdig. Det duger liksom inte att säga "de" och "därför".

Hade de vågat så hade man fått frågor här via PM , har bara fått en från en tidning och det var rörande PU tråden vilket jag svarade att det fanns folk som skrivit länge däri och är bättre på att svara ang den tråden.

Du raljerar över drönare , avlyssnade telefoner och Palme utredningen (bland det jag nämnt om dessa zesetzung metoderna som använts) och när det är just det detta har handlat om från början tills nu för mig , så vad ska jag skriva menar du? Du och andra gör dessa en stort tjänst genom era tramsande som då man svarar kan ge varningar så att man inte kan skriva här längre.

Självklart häckar dessa förmånstagare även här ..... Att gråta ut i pressen och få detta mot sig och halva den släkten inlåst på mental/ kåken då de ju bara har ett liv och skiter i hur de parasiterar på andra, kommer inte att hända frivilligt.http://popularhistoria.se/artiklar/att-arkivera-ett-folk/
Så flera vittnesmål om dessa tack.
Senast redigerad av Harfager 2016-06-23 kl. 14:03.
Citera
2016-06-23, 14:07
Medlem
madtops avatar
Citat:
Hade de vågat så hade man fått frågor här via PM , har bara fått en från en tidning och det var rörande PU tråden vilket jag svarade att det fanns folk som skrivit länge däri och är bättre på att svara ang den tråden.

Du raljerar över drönare , avlyssnade telefoner och Palme utredningen (bland det jag nämnt om dessa zesetzung metoderna som använts) och när det är just det detta har handlat om från början tills nu för mig , så vad ska jag skriva menar du? Du och andra gör dessa en stort tjänst genom era tramsande som då man svarar kan ge varningar så att man inte kan skriva här längre.

Självklart häckar dessa förmånstagare även här ..... Att gråta ut i pressen och få detta mot sig och halva den släkten inlåst på mental/ kåken då de ju bara har ett liv och skiter i hur de parasiterar på andra, kommer inte att hända frivilligt. Så flera vittnesmål om dessa tack.

Jag tramsar inte utan jag försöker få dig att förstå hur du och andra framstår.

Era historier, såsom de presenterats i tråden, framstår som förvirrade, osammanhängande och väldigt osannolika. Att det dessutom saknas svar på vem och varför gör inte saken bättre.

Och ovan text är inget undantag. Vilka är dessa "förmånstagare" du pratar om?
Citera
2016-06-23, 14:11
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Jag tramsar inte utan jag försöker få dig att förstå hur du och andra framstår.

Era historier, såsom de presenterats i tråden, framstår som förvirrade, osammanhängande och väldigt osannolika. Att det dessutom saknas svar på vem och varför gör inte saken bättre.

Och ovan text är inget undantag. Vilka är dessa "förmånstagare" du pratar om?

Det är inte era hjärnor då som inte klarar av att skilja på de olika berättelserna? Jag hade PU ofta nämnt och såg först 2015 att jag stod med där i efter nästan 20 års tortyr , andra har haft detta efter sig av andra anledningar.

Läs länken så klarnar det ang förmånstagare mfl.

Jag har de flesta namnen och hoppas en granskning kan skilja ut vilja som är lurade och sedan tystade med tex "du har ju fått en lägenhet av oss efter dina tjänster, gräv inte ner dig i detta , det gör inget om 100 år och det vore ju synd om du tvingades flytta" och dessutom vet att övervakningen och trakasserierna kommer att drabba dem .
Senast redigerad av Harfager 2016-06-23 kl. 14:16.
Citera
2016-06-23, 14:49
Medlem
madtops avatar
Citat:
Det är inte era hjärnor då som inte klarar av att skilja på de olika berättelserna?

Så kan du resonera om du vill. Men det är knappast ett resonemang som gynnar dig och möjligheten att få media att skriva. Du kanske tycker det som skrivs i tråden är stringent och vettigt men för mig och de flestas "hjärnor" ter sig era berättelser som förvirrade och mycket osannolika.

Så när det gäller vår subdebatt om att media inte skriver något så får du tänka på dem på samma sätt som du tänker om mig: Deras hjärnor klarar inte av att ta in det ni säger. Om det är fel på din eller alla andras hjärnor låter jag vara osagt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in