Citat:
Ursprungligen postat av
madtop
Jävla trams, det är klart att de skulle våga. Det handlar om att det inte finns något vettigt att skriva om. Att publicera ditt svammel om Olof Palme, avlyssnade telefoner och drönare eller andras historier om stålvapen och inopererade chip är inte bra journalistik utan bara lyteskomik.
Vill ni väcka opinion så börja med vem och varför, gör er historia trovärdig. Det duger liksom inte att säga "de" och "därför".
Hade de vågat så hade man fått frågor här via PM , har bara fått en från en tidning och det var rörande PU tråden vilket jag svarade att det fanns folk som skrivit länge däri och är bättre på att svara ang den tråden.
Du raljerar över drönare , avlyssnade telefoner och Palme utredningen (bland det jag nämnt om dessa zesetzung metoderna som använts) och när det är just det detta har handlat om från början tills nu för mig , så vad ska jag skriva menar du? Du och andra gör dessa en stort tjänst genom era tramsande som då man svarar kan ge varningar så att man inte kan skriva här längre.
Självklart häckar dessa förmånstagare även här ..... Att gråta ut i pressen och få detta mot sig och halva den släkten inlåst på mental/ kåken då de ju bara har ett liv och skiter i hur de parasiterar på andra, kommer inte att hända frivilligt.
http://popularhistoria.se/artiklar/att-arkivera-ett-folk/
Så flera vittnesmål om dessa tack.