Citat:
Ursprungligen postat av
Ondahamstern
och om de fortsätter att falla?
Då är det kört

haha , men det är en rätt lång tid till valet.
Rent allmänt har Trumps strategi varit konstigt. På kort sikt har den skadat honom enormt. På lång sikt vet jag inte. Det har inte funnits motsvarigheter till Trump. Någonsin. Allt skit om honom skulle ändå dyka upp. Trump kanske tyckte, att det var bättre, om det blir nu än i november. Vad vet jag!
Citat:
Ursprungligen postat av
Ondahamstern
han måste fixa sin kampanjbudget så fort som möjligt för att inte bli överkörd ekonomiskt av Clinton samtidigt som han måste börja fixa ett groundgame för det är en enorm skillnad mellan att slåss mot republikaner om republikaner och att slåss om hela väljarbasen.
Eller inte. Det här ground-game snacket har man hört från juli 2015? Vad är det egentligen för något?
Först säger man, att media gav Trump tv-tid, värt $2 miljarder. Sedan klagar man på hans kassa
Det är nog klart, att
Trump är väldigt duktig på att nå ut med sitt budskap. Det är bara att ha rätt budskap (mur = kontroll över gränserna, muslimer = radikal islam, Clittan = Clittan, utrikes politik och skärpta vapenlagar. Trump har förhoppningvis smarta idéer för utbildningssystem [han får sno ifrån Sanders för min del] och andra viktiga områden) och gömma obegåvade sådana (abort, "rasism utan fakta" och annat idioti)
Som sagt, senaste tal var absolut steg i rätt riktning. Mera sådant, helst mer aggressiv och utan telepromter. Och blanda det med "kontroversiella" förslag á la mur