2016-06-22, 23:27
Medlem
dovAkins avatar
Tror verkligen det behövs.

Ny tränare som får lägga upp nytt spelsystem med de spelarna han vill. Många unga spelare som verkligen har vilja och verkligen spelar som ett lag.

Tror inte att Sverige som lag passar med att ha en riktigt super stjärna. Skulle vilja ha den viljan och energin som fanns i u21 laget.

Spelare jag gärna ser komma till laget är

Tibbling och Wendt
Citera
2016-06-22, 23:30
Medlem
Signaturums avatar
Tack för allt, Zlatan.
Kommer aldrig glömma hur jag skrek när du klackade in 1-1 mot Italien.
Tack för allt, Isak. Stabil och levererade alltid en insats som matchade kraven.

Sug min kuk, Kim Källström.
Du borde lagt skorna på hyllan för 4 år sen.

Sug min kuk, Erik Hamrén.
Du borde lagt av efter det misslyckade VM-kvalet.

Sista gången vi ser Zengin.
Killen spelade enbart i landslaget för att ta selfies med Zlatan samt pudra hans näsa.
På vuxen nivå är det fjäskandet skrattretande.
Aldrig att killen spelar med massa "svenne hurur", fjant.
Citera
2016-06-22, 23:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av tech_85
Hamréns sista drag var alltså att byta in Zengin...

Hur ser det ut i forwardsväg framöver tror ni? Guidetti är ju ju relativt given, vad det gäller Berg antar jag att han har gjort sitt i landslaget. Har svårt att se att Janne kör vidare på en snart fyllda 30-åring som inte bidrar med mycket mer än vad de 'yngre' klarar av.

Nyman är på väg till franska Nantes, även Kujovic kommer också med största sannolikhet försvinna till någon större liga. Dessa två kommer garanterat finnas med i Jannes tankar när han ska plocka ut anfallare i en kommande trupp.

Sedan har vi Marcus Antonsson som gick till Leeds i championship, ligan håller relativt bra klass trots allt och killen borde finnas med i en trupp kan man tycka.

Sen finns ju även Kacaniklic som ska vara klar för Nantes(?) skulle nog även han vara ett bra komplement i en trupp framöver.

Några andra intressanta killar i spannet kring 25 års åldern?

Killar som kan ha gjort sitt utöver de 3 som sagt att de kommer lägga av:

-Zengin
-Berg
-Larsson
-Wernblom

Kör nu Janne!

Hoppas att vi byter ut minst halva laget

ut med ( de som inte är bekräftade )

Zenig
Olsson
Berg
Wernblom
Larsson
lustig

Nya friska typ laget som spelade och vann u21 em skulle jag hellre sett spela detta em lovar att det skulle ju inte varit sämre
Citera
2016-06-22, 23:35
Medlem
Jaxxxs avatar
Till och börja med tycker jag Janne ska kalla Zengin, Sebastian Larsson, Kim Källström och eventuellt någon till till något stort torg iklädda landslagströjor. Detta event livesänds och där får vi se när Janne går fram till dessa spelare en efter en och symboliskt tar av dem landslagströjan, för att markera att vi aldrig igen kommer behöva se dessa i landslaget.

Skämt o sido ska det bli riktigt nice med en ny tränare och en ny generation spelare
Citera
2016-06-22, 23:37
Avslutad
Vilken elva skulle ni vilja se Janne ställa upp med nu utan Zlatan & co?
Citera
2016-06-22, 23:38
Medlem
Leksingens avatar
Hoppas det satsas svenskt.
Citera
2016-06-22, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tech_85
Hamréns sista drag var alltså att byta in Zengin...

Hur ser det ut i forwardsväg framöver tror ni? Guidetti är ju ju relativt given, vad det gäller Berg antar jag att han har gjort sitt i landslaget. Har svårt att se att Janne kör vidare på en snart fyllda 30-åring som inte bidrar med mycket mer än vad de 'yngre' klarar av.

Nyman är på väg till franska Nantes, även Kujovic kommer också med största sannolikhet försvinna till någon större liga. Dessa två kommer garanterat finnas med i Jannes tankar när han ska plocka ut anfallare i en kommande trupp.

Sedan har vi Marcus Antonsson som gick till Leeds i championship, ligan håller relativt bra klass trots allt och killen borde finnas med i en trupp kan man tycka.

Sen finns ju även Kacaniklic som ska vara klar för Nantes(?) skulle nog även han vara ett bra komplement i en trupp framöver.

Några andra intressanta killar i spannet kring 25 års åldern?

Killar som kan ha gjort sitt utöver de 3 som sagt att de kommer lägga av:

-Zengin
-Berg
-Larsson
-Wernblom

Kör nu Janne!

Strandberg ffs!
Citera
2016-06-22, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaxxx
Till och börja med tycker jag Janne ska kalla Zengin, Sebastian Larsson, Kim Källström och eventuellt någon till till något stort torg iklädda landslagströjor. Detta event livesänds och där får vi se när Janne går fram till dessa spelare en efter en och symboliskt tar av dem landslagströjan, för att markera att vi aldrig igen kommer behöva se dessa i landslaget.

Skämt o sido ska det bli riktigt nice med en ny tränare och en ny generation spelare
Håller med. Det minsta det kan göra är att gå ut offentligt med att de är en skam för Sverige och att de är ledsna över att de vanärat landslagströjan.

Nu bygger vi nytt! Defensiven och mittfältet kan bli mycket bra, frågetecken är målvaktspositionen samt anfallet. Berg är gammal och urusel och Guidetti tror jag är för mycket att hoppas på.

Vi får se vad som händer om ett par år!
Citera
2016-06-22, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ImmortalDon
Vilken elva skulle ni vilja se Janne ställa upp med nu utan Zlatan & co?

vnl erik granen ludwig/martin
zeneli/sam hiljemark/simon g ekdahl. emil
strandberg guidetti. //jordan l kujovic

och bojanic såklart alltid denna bojanic!
Citera
2016-06-22, 23:42
Medlem
Hoppas vi bygger landslaget på nytt folk och duktiga spelare som Oscar Wendt mfl. Skit i veteraner som Berg och Larsson nu, vi behöver inte deras loser-mentalitet.
Citera
2016-06-22, 23:42
Avslutad
Ska bli en spännande nystart. Har stora förhoppningar på kommande vm kval. Grabbarna lyckades ju vinna u21 förra gången. Så unga spelare med glöd i sig tror jag kan bli riktigt intressant. Unga hungriga spelare måste som sagt få chansen . Ut med det gamla in med det nya!
Citera
2016-06-22, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cheesycake77
Håller med. Det minsta det kan göra är att gå ut offentligt med att de är en skam för Sverige och att de är ledsna över att de vanärat landslagströjan.

Nu bygger vi nytt! Defensiven och mittfältet kan bli mycket bra, frågetecken är målvaktspositionen samt anfallet. Berg är gammal och urusel och Guidetti tror jag är för mycket att hoppas på.

Vi får se vad som händer om ett par år!

In i talangbanken nu Janne!

Simon G. Hiljemark (den utmobbade av hamren) Strandberg (bdsm:aren) Tibbling bjuder. Sam Larsson. Sveriges Messi: Zeneli... Quaison. Och givetvis Bojanic, ständigt aktuell.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in