2016-06-12, 20:30
Medlem
NirvanAs avatar
Varför lämnade Emery Sevilla? Han var ju extremt framgångsrik där?

Verkar som Sampaoli tar över, blir nog bra det också iofs.
Citera
2016-06-14, 01:17
Medlem
NirvanAs avatar
Vad det stormar i FCB, Neymar lär ju inte vara glad efter detta? Kan Laporta komma och rädda klubben nån gång?
Citera
2016-06-14, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Vad det stormar i FCB, Neymar lär ju inte vara glad efter detta? Kan Laporta komma och rädda klubben nån gång?

Vad har jag missat?
Citera
2016-06-14, 12:21
Medlem
KitabAlAzifs avatar
Citat:

Laporta torskade ju rejält i senaste valet. Varför skulle han komma tillbaka när ingen vill ha honom?
Citera
2016-06-18, 21:26
Medlem
NirvanAs avatar
Ännu ett (i mina ögon) tråkigt baskiskt lag tillbaka i Primeran; Osasuna...

Då har vi alltså Bilbao, Real Sociedad, Eibar, Osasuna, Alaves från den regionen då...
Citera
2016-06-19, 13:42
Medlem
SvartPolkagriss avatar
Citat:
Varför lämnade Emery Sevilla? Han var ju extremt framgångsrik där?

Verkar som Sampaoli tar över, blir nog bra det också iofs.

Ryktas att han ska till PSG
Citera
2016-06-20, 17:02
Medlem
Citat:
Ännu ett (i mina ögon) tråkigt baskiskt lag tillbaka i Primeran; Osasuna...

Då har vi alltså Bilbao, Real Sociedad, Eibar, Osasuna, Alaves från den regionen då...

Osasuna är en av väldigt få klubbar i Spanien som har genuin supporterkultur och bra tryck på hemmaplan, inte bara turister och gamla gubbar som i fallet med Barcelona och Real Madrid alltså.

Sen har Osasuna haft dålig ekonomi väldigt länge nu, klubben har haft flera oseriösa presidenter i rad trots att dessa har varit medlemsvalda.

Får de bara in en bra president i klubben finns dock alla förutsättningar för att Osasuna ska kunna bli en stabil klubb på övre halvan av Primera Division. Dock skulle stadion behöva modernieras.
Citera
2016-06-20, 17:24
Medlem
Paco Jémez klar för Granada. Ska bli intressant att följa.
Citera
2016-06-21, 22:58
Medlem
NirvanAs avatar
Medvetet eller ej?
https://pbs.twimg.com/media/ClgMYDNWYAErQ0C.jpg:large
Citera
2016-06-22, 07:19
Medlem
Zog Ruless avatar
Citat:
Medvetet eller ej?
https://pbs.twimg.com/media/ClgMYDNWYAErQ0C.jpg:large

Ser väldigt medvetet ut. Barnsligt men frågan är om det är mot Ramos. Hur som helst löjligt.
Citera
2016-06-22, 07:31
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zog Rules
Ser väldigt medvetet ut. Barnsligt men frågan är om det är mot Ramos. Hur som helst löjligt.
Förmodligen är det till nationalsången.

Det jag inte förstår är varför Piqué, som har sånt problem med Spanien, väljer att representera dem? Han beter sig som en idiot.
Citera
2016-06-22, 11:52
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cambijao
Förmodligen är det till nationalsången.

Det jag inte förstår är varför Piqué, som har sånt problem med Spanien, väljer att representera dem? Han beter sig som en idiot.
Ja det kan man fråga sig... men även tidigare pro-katalaner har väl alltid spelat i landslaget, tror jag läste om nån som valde att inte göra det för länge sen, men tror var nog mer truppspelare etc.

Man får ju inte ut nåt annat än "äran" egentligen.. för det är minimalt med bonusar (sett till lön/sponsorpengar), en annan anledning kan ju vara att stärka sina aktier inför klubbbyte men det är inte heller aktuellt i Piqués fall.

Egentligen så är ju landslagsspel helt onödigt om man ser sitt spelande som yrke samt hela hjärtat är i klubben man spelar i.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in