2016-06-20, 19:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Potifar2
Fast 25 000 + för en deltid på asylboende är inget unikt. Har själv en f.d kollega som slutade inom skolvärlden eftersom lönen på asylboendet hon hade kontakt med hade så pass mycket högre lön. Tror det var 28-29 000/mån för en heltid. Rätt hög lön för ett jobb som inte kan gå ut på särskilt mycket avanverat och där knappast alla är högskoleutbildade!

Det är en bransch med många timanställda, de kör med så låg ordinarie bemanning som möjligt. Jobbar man många timmar kan man komma upp i hyfsad lön utan att vara heltidsanställd. Jobbet är dessutom 24/7 alla dagar om året, alltså personalkrävande.
Folk har en egendomlig förmåga att mytomanisera om sina löner i allmänhet har jag märkt. Personalomsättningen är oxå stor för att ingen ska jobba för mycket så de kan kräva anställning.

http://www.ka.se/medelloner-for-vardare
Senast redigerad av Wal1berg 2016-06-20 kl. 20:00. Anledning: tillägg
Citera
2016-06-20, 19:44
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BallaRune
Det är likadant överallt, 80000 per barn och månad.

Käkar ungen ifråga på lyxrestaurang varje dag i veckan får du frukost, middag och kvällsmål är det va 1000 spänn per dag = 30000 per månad. Då har vi 50000 till då att deklarera för... Nu har jag läst om de som tom fakturerar för 10000 per dag så man vet liksom inte vad man ska tro längre. Det jag jag hoppas är att nu alla dessa fakturor och kvitton sparas för jag vill ha en ordentligt granskning och folk i fängelse för detta en dag.
Citera
2016-06-20, 19:59
Medlem
Citat:
Den klassas ju som barnporr i nuläget och finns säkert hos polisen. Om någon kopia finns låter jag vara osagt.

Satan...
Citera
2016-06-21, 00:38
Medlem
Knappast en frisk tant..
Vem vill ha flyktingpojksnopp, när nästan vilken ful tant som helst kan få en medelålders man helt gratis utan några problem på dansbandskvällarna på fredagarna
Citera
2016-06-21, 01:02
Medlem
Har denna person varit/är aktiv i tråden?
Vem är människan?!
https://youtu.be/v7_I-lIgPzY

Han säger att han är på kvinnans sida, mer än det har jag svårt att höra han. Kan det bero på att jag sitter med min iPad?
Man kanske skulle höra bättre om han tog av sig masken?

Off-topic - I hans andra video hör man bättre men han "dampar" där.....
Citera
2016-06-21, 01:36
Medlem
Rick.Jamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skattejurist
Vem är kvinnan som inte kan hålla fingrarna i styr.... eller kanske sexbehovet....
http://ekuriren.se/nyheter/sormland/1.4141846-har-har-chefen-for-boendet-sex-med-flyktingpojkar-hotade-att-fa-oss-utvisade-
Eller är hon utsatt för en konspiration?

Svårt o tro att hon skulle behöva tvinga en arab, dem är som hundar när dem känner doften av en löpande til; skiter fullständigt i hur hon ser ut, så länge dem får jöka
Citera
2016-06-21, 02:50
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khajiit
Haha ja, likt thaihoror har hon väl knullat sönder fittan och spelat/supit bort pengarna.

Svenska kvinnor = thaihoror
Nu hade jag ingen aning om att thaikvinnor hade rykte om sig att supa och spela bort sina pengar.

Nåväl, ett tips till Johanna: Vill du knulla finns det faktiskt prostituerade. Kanske dit pengarna gått?
Citera
2016-06-21, 02:56
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Det är en mycket smutsig bransch och tillsynen är nära nog obefintlig. Det är en huggsexa om "barnen" på olika asylboenden där HVB-hem uppvaktar och kommer med olika erbjudanden för att barnet skall välja just deras. Jag känner till ett fall med två 15-åringar som får 3500:- (utöver aktivitetsersättning) var varje månad, direkt från HVB-mamman. De fick också varsin iPhone 6 med abonnemang.

Jag tror att Johanna lockade med en slapp och lite festlig tillvaro, att hon var mer som en kompis än en föreståndare. Jag tror nog att de hade en ganska dräglig tillvaro när de bodde "hos" henne...
Ska de fanskapen ha aktivitetstöd utöver barn/studiebidrag nu med? Vart fan är vi på väg. Jo mot bankrutt och kollaps.
Citera
2016-06-21, 04:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tingbrave55
Ja, det här var sjukt. Tänk om det var en man och 2 tjejer...
Numera kan kvinnor ha sex med pojkar utan problem. Hon har sex med 2 unga pojkar och kallar det för utpressning för att en film finns.
Hon vet inte eller vet hur deras kvinnosyn är dessa afgnnska pojkar. Hon borde skänka en tanke till kvinnorna och ställa krav på dessa pojkar eller män . Det minsta man kan begära samt inte sko sig på våra skate pengar. Det gör mig så ledsen hennes naivitet eller invandrarverket eller regeringens.
Citera
2016-06-21, 04:39
Medlem
Trashtextats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koncentration
Har denna person varit/är aktiv i tråden?
Vem är människan?!
https://youtu.be/v7_I-lIgPzY

Han säger att han är på kvinnans sida, mer än det har jag svårt att höra han. Kan det bero på att jag sitter med min iPad?
Man kanske skulle höra bättre om han tog av sig masken?

Off-topic - I hans andra video hör man bättre men han "dampar" där.....
Alltså om kvinnor våldtas ljuger de, när de våldtar är de offren... känns som exakt samma argument som gäller för män. Länge leve jämställdheten... eller inte

Jag misstänker att han inte riktigt tänkte där, när han laddade upp sina videosar. En del saker är bättre att hålla för sig själv eller iaf inte banda.

Latino? Eller vad är han? Känns otroligt drygt när man inte kan placera brytningen. Eller är det bara någon tidigare förförd pojke/man som nu tar sin psykopatkvinna i försvar?

Jag undrar när alla antirasister inser att det inte är enbart en massa blonda, blåögda som är emot invandringen. Om de minglade lite skulle de veta mer om hur våra invandrare upplever oro i samhället, främlingsskap till nyanlända mm och inte bara inriktade sig på att bekämpa svenskar med annan åsikt än dem. Jag själv är emot invandringen av till största delen av män och tror inte ett skvatt på att det är tryggare för kvinnor och barn än för män, att leva kvar i krigshärjade områden. Däremot vill jag inte heller ha sexförbrytare som belönas med skattepengar för att de utnyttjar människor i beroendeställning till sexorgier, lika lite som jag anser våldtäkt är okej om det gäller killar eller män, bara för att jag vill ha stopp. Som svensk så förknippar jag svenskhet med solidaritet och rättvisa med annat. Jag kan inte uttala mig om vad som skett mer än att definitivt rör sig om sexuellt utnyttjande. Vi har inte invandring för att vissa ska slippa resa utomlands och sexturista.
Citera
2016-06-21, 04:51
Medlem
Trashtextats avatar
Citat:
I intervjun snackade Johanna om folk i branchen som slåss om barnen, typ. Det är säkert sant, då varje flyktingbarn kan ge så mycket pengar till företagen. En tanke som slog mig är att OM det stämmer att Johanna la ut en hemseda med erbjudande om sexuella tjänster av sig själv, så kanske det var just det pojkarna fick? Erbjudande om sex med henne ifall de stannade kvar i just hennes regi?

Tydligen kan företagen få 100 000 kr per barn och månad ifrån Kommunerna, så det är ingen omöjlighet.
Troligtvis inte. Hon är sannolikt hypersexuell.https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Hypersexuell_störning
Citera
2016-06-21, 08:17
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Ska de fanskapen ha aktivitetstöd utöver barn/studiebidrag nu med? Vart fan är vi på väg. Jo mot bankrutt och kollaps.
Du har rätt, barnbidrag handlar det nog om...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in