Citat:
Ursprungligen postat av
Koncentration
Har denna person varit/är aktiv i tråden?
Vem är människan?!
https://youtu.be/v7_I-lIgPzY
Han säger att han är på kvinnans sida, mer än det har jag svårt att höra han. Kan det bero på att jag sitter med min iPad?
Man kanske skulle höra bättre om han tog av sig masken?
Off-topic - I hans andra video hör man bättre men han "dampar" där.....
Alltså om kvinnor våldtas ljuger de, när de våldtar är de offren... känns som exakt samma argument som gäller för män. Länge leve jämställdheten... eller inte
Jag misstänker att han inte riktigt tänkte där, när han laddade upp sina videosar. En del saker är bättre att hålla för sig själv eller iaf inte banda.
Latino? Eller vad är han? Känns otroligt drygt när man inte kan placera brytningen. Eller är det bara någon tidigare förförd pojke/man som nu tar sin psykopatkvinna i försvar?
Jag undrar när alla antirasister inser att det inte är enbart en massa blonda, blåögda som är emot invandringen. Om de minglade lite skulle de veta mer om hur våra invandrare upplever oro i samhället, främlingsskap till nyanlända mm och inte bara inriktade sig på att bekämpa svenskar med annan åsikt än dem. Jag själv är emot invandringen av till största delen av män och tror inte ett skvatt på att det är tryggare för kvinnor och barn än för män, att leva kvar i krigshärjade områden. Däremot vill jag inte heller ha sexförbrytare som belönas med skattepengar för att de utnyttjar människor i beroendeställning till sexorgier, lika lite som jag anser våldtäkt är okej om det gäller killar eller män, bara för att jag vill ha stopp. Som svensk så förknippar jag svenskhet med solidaritet och rättvisa med annat. Jag kan inte uttala mig om vad som skett mer än att definitivt rör sig om sexuellt utnyttjande. Vi har inte invandring för att vissa ska slippa resa utomlands och sexturista.