2016-06-21, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FuckBlash
Ett majoritetsbeslut är inte detsamma som ett rätt beslut. Det kan ju betyda att större delen utav församlingen har fel. Det har ju inträffat tidigare.

Det enda som återstår är resning i HD.

Tycker du argumenten skulle föranleda det?
2016-06-21, 00:37
Medlem
FuckBlashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boidis12
Vad är då det rätta enligt dig ?
Har du en egen version eller lallar du bara med ?
Är det inte konstigt att ingen kan ge ett godtagbart scenario som bättre
redogör för exakt vad som hände än det som åklagaren presenterade och som
sedan ledde till att mördaren Nerijus fälldes för mordet .
Ingen av Nerijus beskyddare kan styrka sitt skitsnack med något konkret .
Så nu är det upp till dig att bli först .
Vi är idel öra .

Citat:
Ursprungligen postat av Bommullspinnar
Du, vi har ett rättssystem här i landet som dom flesta står bakom. Om du anser att lillenero är oskyldig så bör du presentera bevis för det istället för att sitta här och käfta emot utan tillstymmelse till bäring.

Jag har inte en enda susning om hur det har gått till och därför så sänker jag mig inte till den barnsliga nivån att utge mig för att jag har full koll och alla andra är helt ute och cyklar. Jag bara hoppas att TR och HR har rätt trots all tvivel som trots allt finns.
2016-06-21, 00:39
Medlem
FuckBlashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Det enda som återstår är resning i HD.

Tycker du argumenten skulle föranleda det?

Vilka argument tänker du nu på?
2016-06-21, 00:45
Medlem
boidis12s avatar
Citat:
Jag har inte en enda susning om hur det har gått till och därför så sänker jag mig inte till den barnsliga nivån att utge mig för att jag har full koll och alla andra är helt ute och cyklar. Jag bara hoppas att TR och HR har rätt trots all tvivel som trots allt finns.

Vilka tvivel tänker du nu på ?
Vilka är de tvivel som gör att du oroar dig för att TR och HR inte har gjort rätt ?
Någon åsikt måste du väl ha eftersom du skriver här .
2016-06-21, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeeVan
Jaa, precis.. Sen gäller också att dra rätt slutsats av ditt så helt korrekta påstående.

Att tro att det var "planterar" blod kan du helt fetglömma. Du feltolkade mig nog, eller så uttryckte jag mig klumpigt, det var inte massiva mängder blod. Men icke förty spårbara.
2016-06-21, 00:50
Medlem
Citat:
Vilka argument tänker du nu på?

Dom som skall övertyga HD om att domen är felaktig.
2016-06-21, 00:55
Medlem
FuckBlashs avatar
Citat:
Att tro att det var "planterar" blod kan du helt fetglömma. Du feltolkade mig nog, eller så uttryckte jag mig klumpigt, det var inte massiva mängder blod. Men icke förty spårbara.

Här kommer "fetglömma" igen och ja precis som vanligt så uttryckte du dig klumpigt. Skit samma. Förklara i stället varför Neros kärrings DNA är planterad men inte hans egen. Som en bonus kan du ju också berätta om Lisa redan var död eller inte då spåren planterades.
2016-06-21, 00:59
Medlem
boidis12s avatar
Citat:
Hela tråden är full utav tvivel. Alla som förtjänar någon uns av respekt har lätt för att se dem.

Skitsnack . Tråden är full av fantasier producerade av Nerijus vänner .
Jag frågade vilka dina tvivel var .
Har du inget eget att komma med .
Du kan bara att hänvisa till vad andra skriver ?
Vill du förtjäna någon uns av respekt får du nog komma med nåt bättre .
2016-06-21, 01:03
Medlem
FuckBlashs avatar
Citat:
Dom som skall övertyga HD om att domen är felaktig.

Jag säger inte att domen är felaktig. Det jag är orolig över är att den kanske inte är rätt och det är ju en ganska stor skillnad. Många här i tråden har ju uttryckt sina tvivel över hela hanteringen av ärendet. Visst, vi kan säkert dra bort 75 procent utav dem som bara yrar utan reell substans men resten då? Vi kan väl inte bara bortse ifrån dessa reflektioner? Vad skulle denna tråden då tjäna till?
2016-06-21, 01:09
Medlem
Citat:
Här kommer "fetglömma" igen och ja precis som vanligt så uttryckte du dig klumpigt. Skit samma. Förklara i stället varför Neros kärrings DNA är planterad men inte hans egen. Som en bonus kan du ju också berätta om Lisa redan var död eller inte då spåren planterades.

Förklara istället dina egna frågor för MIG!

# Vem har kunnat haft intim kontakt med Irina?
# Vilka spår har planteras? Av vem, hur och när?

Bevisa dina påstående. Inget annat gäller inför HD.
2016-06-21, 01:18
Medlem
FuckBlashs avatar
Citat:
Förklara istället dina egna frågor för MIG!

# Vem har kunnat haft intim kontakt med Irina?
# Vilka spår har planteras? Av vem, hur och när?

Bevisa dina påstående. Inget annat gäller inför HD.

På fråga a svarar jag - Många
På fråga b svarar jag - Många, multipla tillvägagångssätt, före, samtidigt och efter offrets dödsögonblick.

Jag behöver inte bevisa ett sk*t. Jag tänker inte begära resning hos HD och inför dig... Ptrr... Du är ju bara för go.
2016-06-21, 01:28
Medlem
Citat:
Vem har påstått att IB:s DNA var planterat ?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in