2016-06-20, 12:58
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tangentinkontinens
När man lägger feministpusslet inser man att kärnfamiljen är folkets egna maktbas/plattform.
Därav min trådstarts utformning. Då de som blivit störst lurade är kvinnorna.
Att ett fåtal kvinnor kvoterats in på några styrelseposter, känns som en tämligen klen tröst för majoriteten kvinnor. Vars olycka är riktig och fick sin egenmakt centraliserad i vad som roande nog kallas "frigörelsen".
Din artikel är efterbliven. Ingen skulle vara lycklig att bli tvingad att vara hemmafru åt en idiot... Visst om man älskar mannen... Men inte åt någon som behandlar kvinnor som skit och får inte dåligt samvete att tvinga på kvinnor det?
Citera
2016-06-20, 13:10
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Din artikel är efterbliven. Ingen skulle vara lycklig att bli tvingad att vara hemmafru åt en idiot... Visst om man älskar mannen... Men inte åt någon som behandlar kvinnor som skit och får inte dåligt samvete att tvinga på kvinnor det?

Hahaha...
Ingen vettig man har en hora i köket.
Snälla upplys oss gärna om vem som behandlar kvinnor som skit.
Vilka har skapat klyftan???

Prostution är ju inte ens lagligt i Sverige, för den "frigjorda" kvinnan. Därmed äger inte ens kvinnor rätten till att ansvara över sina egna kroppar.
Ej heller att fostra sina barn.
Frigjord, Hahaha!!!!!!!!!
Senast redigerad av Tangentinkontinens 2016-06-20 kl. 13:17.
Citera
2016-06-20, 13:24
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Hahaha...
Ingen vettig man har en hora i köket.
Snälla upplys oss gärna om vem som behandlar kvinnor som skit.
Vilka har skapat klyftan???

Prostution är ju inte ens lagligt i Sverige, för den "frigjorda" kvinnan. Därmed äger inte ens kvinnor rätten till att ansvara över sina egna kroppar.
Ej heller att fostra sina barn.
Frigjord, Hahaha!!!!!!!!!
Du är ingen vettigt man om du tror det... Och jag är inte en hora har aldrig sålt min kropp... Varför tror du det är okej att kalla kvinnor för en hora? Har inte haft sex med 100 personer och haft sex med negrer och allt vad ni idioter hittar på! Blir du rädd eller?
Senast redigerad av Milford.Cubicle 2016-06-20 kl. 13:27.
Citera
2016-06-20, 13:31
Medlem
Citat:
Du är ingen vettigt man om du tror det... Och jag är inte en hora har aldrig sålt min kropp... Varför tror du det är okej att kalla kvinnor för en hora?

Vill någon man ha dig i köket?

Ditt 12-årings intellekt är nästan lite gulligt.
Citera
2016-06-20, 13:34
Medlem
Endevils avatar
Citat:
Du är ingen vettigt man om du tror det... Och jag är inte en hora har aldrig sålt min kropp... Varför tror du det är okej att kalla kvinnor för en hora? Har inte haft sex med 100 personer och haft sex med negrer och allt vad ni idioter hittar på! Blir du rädd eller?

En hora slampar sig i alla fall inte gratis. Tyvärr har svenska kvinnor skaffat sig själva väldigt dåligt rykte genom slampbeteende och det märks på hur icke-europeiska män ser på dem. TS har ju rätt annars. Naturligtvis har svenska kvinnor blivit grundlurade. "Frigörelse" från mannen blev till beroende av staten och löneslaveri istället. Inte konstigt att en så stor andel svenska kvinnor mår psykiskt dåligt.
Citera
2016-06-20, 13:41
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Endevil
En hora slampar sig i alla fall inte gratis. Tyvärr har svenska kvinnor skaffat sig själva väldigt dåligt rykte genom slampbeteende och det märks på hur icke-europeiska män ser på dem. TS har ju rätt annars. Naturligtvis har svenska kvinnor blivit grundlurade. "Frigörelse" från mannen blev till beroende av staten och löneslaveri istället. Inte konstigt att en så stor andel svenska kvinnor mår psykiskt dåligt.
En hora tar betalt för att ha sex... Men om man har sex med en man som man gillar för att man vill det och gillar det då är det inte en hora. Bara att det var någon som inte du gillar så blir du sur för det?
Citera
2016-06-20, 13:43
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Vill någon man ha dig i köket?

Ditt 12-årings intellekt är nästan lite gulligt.
Ja många män har viljat sätta mig i ett kök.

? Är inte 12 år
Citera
2016-06-20, 13:52
Medlem
Citat:

Slampaktigt beteende är helt naturligt och ok enligt mig och är mycket tacksam över kvinnors slampaktighet.

De strukturella dubbelstandarderna för att slå sönder familjen som folklig plattform i kombination med Briffaults lag, har skapat en helt ny liga av horeri. Där det blir lönsamt för "värdelösa" kvinnor att slå sönder familjen för en kortsiktig vinning, helt utan tanke på t.ex. barnens trygghet mm.
Samtidigt som de knullas av näste man, brukar de flåsa att de klarar sig bättre själv.
Det feministiskt inducerade självbedrägeriet blir hysteriskt roande.
Citera
2016-06-20, 13:58
Medlem
Citat:

Beroende av en man är alltså så mycket bättre eller? jag undrar vad ni som tänker så här hade för mor och farmödrar. Vad gjorde de för något? gick de bara från ett hus till ett annat och satt på sina arslen där eller?

I övrigt håller jag med om att svenska kvinnor ger sig själva alldeles för lättvindigt.
Citera
2016-06-20, 14:06
Medlem
Citat:
Ja många män har viljat sätta mig i ett kök.

? Är inte 12 år

Till vadå? Att misslyckas med nudlarna?

Ditt intellekts begränsningar och charmerande brist på heder får du be din förmyndare på gruppboendet förklara. Ditt behov av specialpedagogik är inte mitt ansvar att tillhandahålla.
Citera
2016-06-20, 14:08
Medlem
Citat:
En hora tar betalt för att ha sex... Men om man har sex med en man som man gillar för att man vill det och gillar det då är det inte en hora.

En hora behöver inte nödvändigtvis ta betalt. Det handlar om ett destruktivt beteende, promiskuös sexualitet. Ett runtknullande.

Med hora avses alltså i regel en kvinna som inte sätter värde på sitt kön (det mest åtråvärda många kvinnor har), eller på sexuell intimitet och exklusivitet, och som riskerar att sprida sjukdomar, alstra oönskade barn som far illa, som är skadlig för ett gott samhälle (dvs ett samhälle utan könssjukdomar, perverterad sexdriven moral, utan skadade barn som växer upp till skadade vuxna).
Citera
2016-06-20, 14:10
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlennvonGoteborg
Nej, de flesta svenska kvinnor lämnar sina barn på statens fostringsanstalt/dagis vid 1 års ålder och gör sedan "karriär".

Jo och när de nu gjort karriär och har pengar så anställer de en barnflicka så att de även har kvällarna fria att göra mer kul saker än att umgås med sina barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in