2016-06-19, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Kan det verkligen vara möjligt att de inte redan känner till detta?

Du har rätt. Om de redan vet det så är det också pedofiler...kanske är med i samma ring. Sedan såg jag att någon hade sett att det var fyra som hade slutat vara vänner med pedofilen. Man kanske ska hålla koll på vilka som inte drar med tanke på att det är förmodligen de som delar samma "intresse". Tycker att den som skrev ut pedofilens namn ska ha en eloge. Det är en hjälte, en man med mod. man ska varna varandra för dessa löss och kackerlackor.
Citera
2016-06-19, 19:55
Medlem
Gubbmagens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lollypoppet
Jag har tagit bort honom som vän samt blockerat honom som ett statement. Men tror inte att den jäveln fattar ändå. Han ändrade inställningarna från offentlig till mer privat det hann jag se innan jag tog bort honom . Han ska sjunga i Bankeryds Kyrka med Bl a barnkör i sommar, känns ju helt sjukt nu när man vet vad han gjort.
O.k!

Jag förstod att han ändrat inställningarna till mer privat då han ju på det jag ser postade ju uppdateringar hela tiden som helt plötsligt bara stannade av.
Citera
2016-06-19, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BEHZADIRAD
Du har rätt. Om de redan vet det så är det också pedofiler...kanske är med i samma ring. Sedan såg jag att någon hade sett att det var fyra som hade slutat vara vänner med pedofilen. Man kanske ska hålla koll på vilka som inte drar med tanke på att det är förmodligen de som delar samma "intresse". Tycker att den som skrev ut pedofilens namn ska ha en eloge. Det är en hjälte, en man med mod. man ska varna varandra för dessa löss och kackerlackor.
Jag tror inte att han har så många pedofilpolare på facebook, det är mest musiker, sångare, bögdivor och halvkändisar. Pedeohobbyn har han haft på andra sociala kanaler. Undrar om han lagt ner sin hobby under året som gått? Eller lyckats lägga band på den? Att ingen märkt detta är fan otroligt
Citera
2016-06-19, 21:22
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1984FTW
Ett random åtal i en småstad i Sverige? GARANTERAT att de inte vet.

Du kan ha rätt. Tänkte mest på att en sådan här sak borde sprida sig med raketfart på nätet. Särskilt när han har ett yrke som artist.
Citera
2016-06-19, 21:43
Medlem
colberttts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Du kan ha rätt. Tänkte mest på att en sådan här sak borde sprida sig med raketfart på nätet. Särskilt när han har ett yrke som artist.

Jajamensan. När jag söker på Tobias Rudåker på Google är dettamin första träff. Före personlig hemsida. Bra reklam! Idiotjävel. Äckel.
Citera
2016-06-20, 09:36
Medlem
Jag tror det här kommer att ta sin lilla tid att få spridning på, det är nog få som tror att det är TR som gjort detta, han är inte typen man skulle misstänka överhuvudtaget. Därför tar nog många hans parti innan dom inser vad han gjort via FUP, media osv.
Citera
2016-06-20, 09:40
Medlem
kaktus-konnys avatar
Vidrigt. Vågar knappt kolla i FUP, mår dåligt av det citerade. Har en gemensam vän med MGM på FB, dock bara en jag är extremt vagt bekant med. Men ska bli intressant att se om denne lämnar.

Också vidrigt i sammanhanget att hans FB-beskrivning är:
Citat:
Frilansande operasångare med många järn i elden!

Ja, många jävla järn verkar han ju hålla på med.

Man ska ju inte döma någon innan domen faller såklart, men usch så vidrigt det verkar. Känns ju rätt solklart.

Dock känns det konstigt när många i tråden dels säger att hans brott beror på hans etnicitet (gener) samtidigt som det är sammankopplat till hans ev. homofili (som samma hävdar har med miljö att göra...). Får inte ihop det. Släpp de där konspirationerna, bara. Han är bara en vidrig pedofil och hade varit det oavsett sexuell läggning och hudfärg.

Tycker nästan det är mera intressant att prata om hans kyrkliga uppväxt då i sammanhanget?

Äh, vet inte. Sorry att jag ramblar på. Vet att mitt inlägg inte säger nånting. Mådde bara fysiskt illa av det jag läste.
Citera
2016-06-20, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaktus-konny
Vidrigt. Vågar knappt kolla i FUP, mår dåligt av det citerade. Har en gemensam vän med MGM på FB, dock bara en jag är extremt vagt bekant med. Men ska bli intressant att se om denne lämnar.

Också vidrigt i sammanhanget att hans FB-beskrivning är:

Ja, många jävla järn verkar han ju hålla på med.

Man ska ju inte döma någon innan domen faller såklart, men usch så vidrigt det verkar. Känns ju rätt solklart.

Dock känns det konstigt när många i tråden dels säger att hans brott beror på hans etnicitet (gener) samtidigt som det är sammankopplat till hans ev. homofili (som samma hävdar har med miljö att göra...). Får inte ihop det. Släpp de där konspirationerna, bara. Han är bara en vidrig pedofil och hade varit det oavsett sexuell läggning och hudfärg.

Tycker nästan det är mera intressant att prata om hans kyrkliga uppväxt då i sammanhanget?

Äh, vet inte. Sorry att jag ramblar på. Vet att mitt inlägg inte säger nånting. Mådde bara fysiskt illa av det jag läste.

Jag har inte kopplat det till hans etnicitet, däremot är jag övertygad om att det finns en koppling till adoptionen och homo- pedofilin, det är exempelvis bara pojkar som han varit intresserad av att få se utnyttjade, inga flickor vad jag sett. Så det är en tydlig homosexuell pedofili.
Citera
2016-06-20, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svenne-i-viken
Jag har inte kopplat det till hans etnicitet, däremot är jag övertygad om att det finns en koppling till adoptionen och homo- pedofilin, det är exempelvis bara pojkar som han varit intresserad av att få se utnyttjade, inga flickor vad jag sett. Så det är en tydlig homosexuell pedofili.

Officiellt är han homosexuell med intresse för vuxna män. Inofficiellt är han en homosexuell pedofil med intresse för små pojkar.

Adoptivmamman tycks veta att han har haft homosexuella relationer. Styvpappan tycks inte veta detta utan tror att han är singel, har alltid varit singel och att de människor som vistas i hans omgivning är hans vänner och inget annat.

Adoptimamman har uppfostrat sonen sen adoptionen - när det nu var vet vi inte med säkerhet, men vi vet att han kom till Sverige när han var 6mån gammal.

Styvpappan träffade styvsonen första gången när sonen var i 8-9 års åldern. När styvsonen var 11 år gammal gifte styvpappan sig med adoptivmamman.

Själv undrar jag lite ifall det fanns flera "styvpappakandidater" till sonen innan mamman träffade sin nuvarande man. Kan någon av dessa ha förgripit sig på sonen? (en del av pedofiler har detta i sitt bagage). Eller om någon i dessa kyrkliga kretsar där mamman rör sig i har sett sin chans? Vi vet ju att sånt här händer i olika samfund, men att det också tystas ner av olika skäl.

Eller om det rent av är så att han redan var utnyttjad när han kom till Sverige som spädbarn. Vi vet ju inte hur mycket "kroppen minns" av spädbarnsåldern och vilka spår sånt lämnat efter sig.

Vidrigt är det ändå att läsa FUP:en :-(
Citera
2016-06-20, 14:10
Medlem
Gubbmagens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
I skrivande stund är han vän med 1121 st.
Just nu 1112 st, så det sjunker.
Citera
2016-06-20, 19:12
Medlem
Ake.Jimmiesson666s avatar
Hur förklarar Rudåker CD-skivorna och USB minnena med barnporr? Har "hackaren" som finns i hans fantasi även gjort inbrott hos Rudåker och satt sig där för att bränna ner barnvåldtäktsfilmer på skivor för att sedan placera ut dessa i Rudåkers hem? Låter lite långsökt va?!

Man kan ju undra varför han inte är häktad. Hur kan åklagaren anse att det inte finns någon risk att Rudåker åtefaller i brott? Nu befinner han ju sig dessutom utomlands och det är väl en övervägande risk att han kommer att försöka hålla sig borta från Sverige ett tag...
Citera
2016-06-20, 19:23
Medlem
Nej han är för feg för att sticka. Han kommer att neka tills han dör, han är både psykopat och narcissist. Stort ego, han är en riktig operadiva som står över andra och är lite bättre än alla andra. Men han är också en liten feg jävel, och eftersom jag växt upp på samma ort som han och känner både honom och hans föräldrar kan jag nog tippa på att det blir så. Skammen över vad han gjort kommer vara så stor att han aldrig kommer erkänna. Tror dessutom han kommer att försöka få Silbersky eller annan random kändisadvokat. Vilket jävla svin va. Men vännerna på facebook börjar dala.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in