2016-06-20, 19:28
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gubbmagen
Just nu 1112 st, så det sjunker.

1113 nu. En stackare som tillkommit.
Någon stackars Afrika-pojke kanske?

Tips;
Om man går in på hans sida så finns ett foto upplagt på honom från Svenska kyrkan London. Det lades upp igår. Det går att kommentera, öppet för kommentarer!

Om nu någon känner för att skriva något om detta ^^ Då blir det publikt för alla som like:at Sveska kyrkan London + Tobias alla FB-vänner
Kanske länka till exponerat-artikeln och fråga om det är sant eller så hehe
http://www.exponerat.net/adopterade-operasangaren-tobias-rudaker-inblandad-i-storskalig-barnporrharva-med-smapojkar/
Senast redigerad av ace_sec 2016-06-20 kl. 19:41.
Citera
2016-06-20, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
1113 nu. En stackare som tillkommit.
Någon stackars Afrika-pojke kanske?

Tips;
Om man går in på hans sida så finns ett foto upplagt på honom från Svenska kyrkan London. Det lades upp igår. Det går att kommentera, öppet för kommentarer!

Om nu någon känner för att skriva något om detta ^^ Då blir det publikt för alla som like:at Sveska kyrkan London + Tobias alla FB-vänner
Kanske länka till exponerat-artikeln och fråga om det är sant eller så hehe
http://www.exponerat.net/adopterade-operasangaren-tobias-rudaker-inblandad-i-storskalig-barnporrharva-med-smapojkar/

Ganska onödigt att göra det tycker jag. Det drabbar bara hans föräldrar, som troligtvis är helt oskyldiga. Tänk er för lite grann.
Citera
2016-06-20, 19:52
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lollypoppet
Ganska onödigt att göra det tycker jag. Det drabbar bara hans föräldrar, som troligtvis är helt oskyldiga. Tänk er för lite grann.

De är redan totalt drabbade.

Svenska Kyrkan kan man ju tycka borde få veta det här. Och hans vänner. Faktiskt
Citera
2016-06-20, 19:53
Medlem
Danneskjölds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lollypoppet
Nej han är för feg för att sticka. Han kommer att neka tills han dör, han är både psykopat och narcissist. Stort ego, han är en riktig operadiva som står över andra och är lite bättre än alla andra. Men han är också en liten feg jävel, och eftersom jag växt upp på samma ort som han och känner både honom och hans föräldrar kan jag nog tippa på att det blir så. Skammen över vad han gjort kommer vara så stor att han aldrig kommer erkänna. Tror dessutom han kommer att försöka få Silbersky eller annan random kändisadvokat. Vilket jävla svin va. Men vännerna på facebook börjar dala.

Han har redan advokat enl. FUP. Det lite ovanliga i sammanhanget är dock att hans ursprungliga advokat begärt entledigande, vilket framgår av sista sidorna i FUP. Det är ju minst sagt ovanligt, man undrar just om det beror på praktiska skäl eller om det har skurit sig i relationen/lojaliteten mellan T.R. och advokaten.
Citera
2016-06-20, 20:18
Medlem
kaktus-konnys avatar
Han uppdaterade precis in profilbild till en tråkig te-kopp grej. Är han helt ovetande eller är han bara i förnekelse?
Allt hände väl 2014 som jag fattat men han lär ju åka dit så det sjunger om det.
Citera
2016-06-20, 20:32
Medlem
WallStreetNomads avatar
Nu kom det upp i hans FB kommentar

Ingvar ****** Skäms du inte ?
"Adopterade operasångaren Tobias Rudåker inblandad i storskalig barnporrhärva med småpojkar"
http://www.exponerat.net/adopterade-operasangaren-tobias.../
Citera
2016-06-20, 20:33
Medlem
WallStreetNomads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WallStreetNomad
Nu kom det upp i hans FB kommentar

Ingvar ****** Skäms du inte ?
"Adopterade operasångaren Tobias Rudåker inblandad i storskalig barnporrhärva med småpojkar"
http://www.exponerat.net/adopterade-operasangaren-tobias.../

Edit: den togs bort på en gång.
Citera
2016-06-20, 20:49
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Edit: den togs bort på en gång.

Jag ser att den kommentaren ligger kvar.
Dock finns ingen länk till exponerat i den?
Citera
2016-06-20, 20:51
Medlem
WallStreetNomads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
Jag ser att den kommentaren ligger kvar.
Dock finns ingen länk till exponerat i den?

Han la till en ny kommentar efter den första blev borttagen.
Citera
2016-06-20, 21:03
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Han la till en ny kommentar efter den första blev borttagen.

Undrar om Tobias Rudåker känner att marken gungar under fötterna på honom?

Han står inför en stor förändring i livet, oavsett hur mycket han förnekar sina brott.
Citera
2016-06-20, 21:16
Medlem
1110 vänner nu.
Citera
2016-06-20, 21:21
Medlem
WallStreetNomads avatar
Bilden där man kunde kommentera är borttagen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera