2016-06-19, 20:40
Medlem
Dessa stackars pojkar bör få en livvakt, som ser till att de inte utsätts för mer sex innan de gifter sig.
Citera
2016-06-19, 22:57
Medlem
Hej hoppas innerligt att hon åker in på ett väldigt lång straff.
Om hon har gjort detta har jag ingen aning om men det skulle inte förvåna mig alls.

Hon är en av de vidrigast/utstuderade/oberäkneliga/egoistiska människa som finns.

Möller/blomsterlund/fosshagen hon kallar sig för alla de namnen.
Hon har arbetat på olika socialtjänster runt om i landet som fosterhemsplacerare och har själv utnyttjat systemet under alla år. Hon tar från olika kommuner samtidigt och kan då ha 2-4 Forster barn.
Synd om hennes barn, sonen A** kunde hon ligga och pussa på munnen timvis och säger jag älskar dig jag älskar dig.
Hon har ätit psykmeduciner i minst 15 år och är den värsta av dem alla.
Hon tar lvue, fosterbarn mm och bara utnyttjar systemet och plockar pengar och skiter i dem.
Hon ringer till sin pappa och gråter och säger att hon är trött på livet och ska köra av vägen för att hon ville ha en ny bil och skrattar åt det när hon har fått bilen.
Hon är väldigt duktig på att bränna andras pengar, sol och vårare brukar det kallas för.
Hon har även legat med på en prostitutionssida för många år sedan men polisen plockade ner den enl henne själv.
Hon hade något fosterhem i malmklping har jag för mig för ett antal år sedan mellan soc jobben.
Förstår inte hur man kan bränna alla pengar hon får in via fosterbarn mm varje månad + sin egna län.
Min mening så är hon narcissist

Tycker så synd om alla som hon har förstört livet för både nu och innan
Senast redigerad av Pikkaboo 2016-06-19 kl. 23:06.
Citera
2016-06-19, 23:09
Medlem
Det vidrigaste är nog att hon utnyttjar alla de som behöver ha hjälp som hon har betalt för att hjälpa men hon utnyttjar och förstör deras liv ännu mera. Fy fan vad vidrigt det är.
Citera
2016-06-20, 00:21
Medlem
FuckBlashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pikkaboo
Det vidrigaste är nog att hon utnyttjar alla de som behöver ha hjälp som hon har betalt för att hjälpa men hon utnyttjar och förstör deras liv ännu mera. Fy fan vad vidrigt det är.

Trodde att JM och afganvalparna hade lite ömsesidig kontakt men nu känns det som att du har lite annan information att delge oss.
Citera
2016-06-20, 00:34
Medlem
Sandtags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuckBlash
Trodde att JM och afganvalparna hade lite ömsesidig kontakt men nu känns det som att du har lite annan information att delge oss.
Intressant också att användaren är 3 år gammal men väntar med att göra sina 2 första inlägg i den här tråden, känns som att underskriven verkligen ogillar GM hehe.
Citera
2016-06-20, 00:39
Medlem
FuckBlashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandtag
Intressant också att användaren är 3 år gammal men väntar med att göra sina 2 första inlägg i den här tråden, känns som att underskriven verkligen ogillar GM hehe.

Ja trovärdigheten bör nog styrkas innan man tar storyn som en sanning.
Citera
2016-06-20, 00:54
Avslutad
Anledningen till att hon väljer detta förhållandevis enkla sätt att att fylla sitt smutsiga sköte med defekt inavelsperma från taniga afghaner, är alldeles uppenbar: attt hon inte kan få riktig kuk av riktiga karlar naturligtvis.
Citera
2016-06-20, 01:35
Medlem
FuckBlashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redlineoffside
Anledningen till att hon väljer detta förhållandevis enkla sätt att att fylla sitt smutsiga sköte med defekt inavelsperma från taniga afghaner, är alldeles uppenbar: attt hon inte kan få riktig kuk av riktiga karlar naturligtvis.

Har du koll på hennes underlivshygien? F-n vad avis jag blir.

Att jag är en "riktig karl" med "riktig kuk" betyder inte med automatik att jag skulle sätta på henne men det är kanske inte heller vad som är på tapeten.

Tror inte att du skulle skriva ditt inlägg i morgon förmiddag vid elva-tiden...
Citera
2016-06-20, 01:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FuckBlash
Har du koll på hennes underlivshygien? F-n vad avis jag blir.

Att jag är en "riktig karl" med "riktig kuk" betyder inte med automatik att jag skulle sätta på henne men det är kanske inte heller vad som är på tapeten.

Tror inte att du skulle skriva ditt inlägg i morgon förmiddag vid elva-tiden...

Ja, det är numera offentligt att det både förekommer inavel i hög grad i Afghanistan och att denna kvinna knullat med afghanska flyktingar. Ett sådant sköte blir per automatik smutsigt, vare sig du vill eller ej.

Du har uppenbarligen missförstått mig. Om du är en riktig karl med riktig kuk så skulle du alltså nte beträda henne.

Varför skulle jag inte kunna skriva samma sak imorgon vid elvatiden?! Ska jag genomgå en personlighetsförändring under natten?
Senast redigerad av redlineoffside 2016-06-20 kl. 01:57.
Citera
2016-06-20, 02:35
Medlem
SingleStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tahta2
Några bilder från hennes FB

Den första bilden är kanske mest bisarr. "Vem intresserade sig för Joh*anna M*ller mest i år.
Flest kramar, meddelanden och partykvällar med tre olika afghanska flyktingpojkar:
http://i.imgur.com/szxZN0r.jpg
http://i.imgur.com/Ewl33V0.jpg
http://i.imgur.com/h5LTx8t.jpg
http://i.imgur.com/czJlleR.jpg
http://i.imgur.com/wWjWnJz.jpg

Kameltå på sista?
Citera
2016-06-20, 03:10
Medlem
carass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irishrage
GM har alltså våldtagit minst 2 minderåriga och utpressat dem. Korrekt?
Citat:
Ursprungligen postat av hoaxgammon
Stämmer. Om de inte knullade henne så skulle hon se till att de inte fick asyl. Utpressning från hennes sida alltså.
Snaskiga påståenden som baseras på utsagor från två afghanska män som utger sig vara 17 år. Kan de afghanska männen anses vara trovärdiga källor? Tidningen Eskilstuna-kuriren tycker det, men här på flashback finns åtskilliga av oss som är källkritiska när något luktar lurt.

Citat:
Ursprungligen postat av caras
Går mycket rykten nu och "info" från anonyma inlägg på flashback i syfte att svartmåla utpekade kvinnan. Man kan nästan tro att hennes konkurrenter är inne och postar.

Skulle vara intressant höra från utpekade kvinnan - oavsett om hon haft sex med de afghanska "pojkarna" - hennes åsikt om deras ålder och annat om dem

En av "pojkarna" (enligt min källa) har redan fått en egen lägenhet,en bostadsrätt lägenhet. Vad mer kan han önska? Pengar?

Samma källa sa att "pojkarna" i tidningsartiklarna inte är pojkar utan 22-åriga män som söker utpressa myndigheterna i sken av att de är barn.

Citat:
Ursprungligen postat av hoaxgammon
Konkurrenter? Skämtar du? Hur troligt tror du det är att majoriteten här inne kommer från samma ort som henne? Och hur många i hennes ålder är intresserade av att knulla allt som rör sig? De flesta har väl fast förhållande och en riktig karl att idka sex med. Vem vill ha nybörjare om det rör sig om normalt sex? Men när det gäller kärringen i detta fall så handlar det inte om sex, utan om makt och att utnyttja och gärna förnedra. Det är sånt hon går igång på, vilket är uppenbart för alla som inte tillhör kategorin idioter.
Aldrig påstått att konkurrenter måste komma från samma ort. Men du har tydligen bra koll på den utpekade kvinnan eftersom du tvärsäkert vet att "kärringen i detta fall så handlar det inte om sex, utan om makt och att utnyttja och gärna förnedra", som du skriver.
Citera
2016-06-20, 03:17
Medlem
FuckBlashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redlineoffside
Ja, det är numera offentligt att det både förekommer inavel i hög grad i Afghanistan och att denna kvinna knullat med afghanska flyktingar. Ett sådant sköte blir per automatik smutsigt, vare sig du vill eller ej.

Du har uppenbarligen missförstått mig. Om du är en riktig karl med riktig kuk så skulle du alltså nte beträda henne.

Varför skulle jag inte kunna skriva samma sak imorgon vid elvatiden?! Ska jag genomgå en personlighetsförändring under natten?

Har inga problem med inavel så länge man håller det inom familjen.

Jag är en riktig karl med riktig kuk men det är inte detsamma som att jag skulle sätta på henne av den anledningen. Har lite andra krav än så.

Tror att du hade formulerat dig lite annorlunda i morgon förmiddag efter en god natts sömn men det är naturligtvis bara lite lösa funderingar från min sida. Verkligheten kan ju (och brukar ju i mitt fall vara) något helt annat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in